Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Coby schreef:Nl zit op het moment vol met haflingers (en friezen overigens). Bij veel aanbod en weinig vraag zakken de prijzen. De echt goede haflingers die zich bewezen hebben in de wedstrijden en op keuringen worden wel verkocht. Haflingers die qua ervaring/aanleg daar net onder zitten staan inderdaad veel langer te koop.
Vraag daarom niet de hoofdprijs. Je keus is nu gemaakt, je maakt nu onderhoudskosten enz. Persoonlijk vind ik die 1750 euro voor een kleine haflinger met ZE nog steeds een beste prijs. Ze is nog niet naar de keuring geweest, is nog niet doorgereden en heeft nog niet veel ervaring voor de kar. Voor 1250 euro zal je haar wel kunnen verkopen (mits goede foto's). Of je houdt haar nog even, laat haar door iemand doorrijden dan zal je iets meer geld kunnen vragen.
Maar wil je dat? Doorrijden, stalling, en onderhoud van die maanden zal meer zijn dan 500 euro.
prow schreef:mijn pony heb ik toen die 3 was en zomerexeem (niet verteld) maar ik heb 1600 moeten betaalen
je kan je paardje op http://www.sporthorses.nl zetten weet niet of het geld kost maar daar staan niet zo veel haflingers te koop en als je ze gaat zoeken kom je er maar 4 ofzo tegen en die zijn volgensmij ook heel snel verkocht
maar succes met het verkopen van je paardje
hafjegek schreef:en haar trainen ofzo is ook niet echt een optie, ik heb er anderhalf jaar over gedaan over de beslissing of ik haar zou verkopen, en toen ik de knoop doorgehakt had ben ik gestopt met trainen, anders had ze ondertussen misschien wel wat kunstjes gekund of was ze al goed doorgetraind aan de longe dressuurtraining enzo, maar als ik met haar aan het werk ben hou ik teveel van haar, en dan heb ik het nog moeilijker dan ik het al heb als ze verkocht word, dus doe ik niks meer, om zo alvast een beetje afstand te creëren.