Haflingers en wassen.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Vie

Re: Haflingers en wassen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 21:53

Bij de paardenwinkel hier in de buurt. :)

Kelly_16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-09 22:03

Vie schreef:
Bij de paardenwinkel hier in de buurt. :)

Ow haha das handig ik woon niet bij jou in de buurt, maar ze zullen dat vast hier ook wel ergens hebben :p :D

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 08:08

Ik denk het wel. :D Ik zal een keer kijken welk merk het is. Je hebt er ook zo van die gele citronella shampoo van.

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 18:58

Ik was de staart en manen zo'n 2x per maand ivm wedstrijden, en in de zomer spuit ik na het rijden vrijwel het hele paard af (alleen als ze echt goed gezweet heeft er het niet regent/erg koud is)
Echt het lichaam wassen doe ik bijna nooit, heel af en toe voor een wedstrijd de hals en billen met een heel klein beetje shampoo zodat ze mooi gaat glimmen (de bles was ik ook altijd voor een wedstrijd, een heel klein beetje shampoo en dan lekker wrijven met m'n hand, vind ponylief hééérlijk en ze krijgt er een stralend witte bles van :=)

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 19:28

En hoe haal je het sop er af?
Ik heb altijd troubles met de voorpluk. Vriendlief heeft een keer per ongeluk water in der ogen gespoten en sindsdien is dat niet meer zo geliefd... Ik hang nu een handdoek boven haar ogen, tussen het halster (zo 'n beetje zweetbandje idee...) en dan mag ik er zachtjes aankomen met water. _O-