Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Trailer helemaal kapot natuurlijk liet hij zich lekker hangen en steeds als ik hem wat terug had ging hij weer net zo hard naar voren, ik kreeg hem er echt niet uit in mn eentje! Dus de stal gebeld waar hij heen moest en gelukkig kwam er op een gegeven moment een trailer aangereden die gingen helpen en toen kregen we hem wel los na veel gedoe! Ik was echt even bang dat hij een been zou breken, wat was ik blij dat ik hem zijn peesbeschermers om had gedaan weer! Toen hij weer gekalmeert was even gecontrolleert en hem weer op trailer gezet waar hij zo opliep gelukkig, toen hij net weer stond kwam de staleigenaar van de stal waar hij heen moest aangereden haha! Maargoed, Lambik mankeert niks, ik flink geschrokken natuurlijk, en het vreemde is nog wel dat Lambik helemaal geen spierpijn heeft vandaag!
Ben daar volgens mij ook weleens op wedstrijd geweest 

.! Gorinchem.
!!
Vast vlakbij mij 

Wig_love schreef:Haha ja met die Zijk Jury,, hmm. mr hij was toen ook niet lief.. als die zijn dag niet heeft hoef k absoluut niet te gaan, maargoed, hij is nu liever en werkwilliger dan toen. haha.!
_Patriciaa, Lesse;)
K woon trouwens @ Dalem . Jij?

)
Van de week even een volgende selectie laten afdrukken
en vooral plezier hebben
We zitten zo op MSN en kwamen erachter dat we elkaar aleens gemeet/gesproken hebben
Dat was op wedstrijd in Werkendam en toen sneeuwde het kei hard, en toen waren we daar met 3 haffie's...Ik, Colinda en nog ééntje die ik al langer kende...Hóé grappig kan internet zijn