Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het is wat je zelf leuk vind, ik vind western gewoon veel leuker dan engels 

ha ha.

we dachten oooww rose gaat vliegennn als ze gaat beleren. maar nee
SUPER braaf
plientjedres schreef:leuk hoor, komt er nog een alcantara veulentje?
het lijkt me wel een goeie combi met je merrie.
het zijn toch 2 knapperts.
ik heb ook zo om armani lopen kwijlen toen hij te koop stond maar ik had indy al.
waar ik uiteraard ook heel blij mee ben hoor.
Haha Ja dat zal wel heeel erg leuk zijn als Armani nog een broertje of zusje krijgt
Alleen volgens mij gaat dat niet meer gebeuren
Lente is ook super mooi inderdaad, ik ben echt benieuwd hoe zij eruit ziet als ze groot is
plientjedres schreef:ha ha echt niet!!!!!!!!!!!!!
dat kan hiet want die knapste merrie staat al bij mij op stal!ha ha.
mooie foto's heb je weer,ik denk dat ik het met de tijd toch maar moet gaan doen.
ik wil alleen eerst een keer een les op een ervaren paard rijden.
ff voelen hoe het hoort enzo.
maar dat hebben wij hier helaas niet echt in de buurt.
wel genoeg stallen maar geen lessen
Het is zoo leuk
JustLisa schreef:plientjedres schreef:leuk hoor, komt er nog een alcantara veulentje?
het lijkt me wel een goeie combi met je merrie.
het zijn toch 2 knapperts.
ik heb ook zo om armani lopen kwijlen toen hij te koop stond maar ik had indy al.
waar ik uiteraard ook heel blij mee ben hoor.
Dat doe ik nog elke dagHaha Ja dat zal wel heeel erg leuk zijn als Armani nog een broertje of zusje krijgt
Alleen volgens mij gaat dat niet meer gebeuren
Lente is ook super mooi inderdaad, ik ben echt benieuwd hoe zij eruit ziet als ze groot is
maar die is ook zo hard gegroeid joh! Kleine lente is nu grote lente... en die groeit ook nog wel even door!

)
Jaa zal vast wel goed komen in het bos..wel spannend!! Ga je trouwens ook western lessen nemen? of dat niet?
Ja ben ook wezen kijken toen, vond m leuk les geven maarja toen was ik nog dressuurmuts.. ben ik nu heel langzaam aan het loslaten hahahha... met nieuwe paard wel weer maar met viefie dan western..!