Vanmorgen om 07:00 uur geboren.Ze zal luisteren naar de naam Wahida Bella F. Roepnaam Bella.Vanmiddga terug voor droog foto's, ik heb nu alleen maar staan te genieten. Er komen nog 2 filmpjes aan van ons nieuwe kind.
zonneke1977 schreef:Zo'n mooie veulentjes allemaal Welke zijn de blijvertjes ? Of zijn ze allemaal om te verkopen ?Mijn kind blijft ook
zonneke1977 schreef:Zo'n mooie veulentjes allemaal Welke zijn de blijvertjes ? Of zijn ze allemaal om te verkopen ?1 is verkocht (het hengstje , zn moeder ook trouwens) En de merrie blijft
Mijn veulen staat nu te koop omdat het een hengstje is.Als het een merrieveulen was geweest had ik haar zeker gehouden.
hoi hier weer een lieve haflinger veulen zijn naam is naganogeboren op 21-03-2009vader liz niedhart kampioen 2008moeder selina-sandra
Nestor van het Eusselhof Hengst 12/06/2009v: Liz Noreia vm: Martijn uit de PolderLief veulentje met al veel hengstestreekjes .
Onderschrift is mijn veulen.Ze staat wel te koop, maar er is geen haast bij en ze zal hopenlijk nog lekker deze winter bij ons blijven.