Mijn haf heeft de afgelopen jaren een pagony haflinger, een wintec pro dressuur een een kn sypmhony gehad. Helaas blijken achteraf al deze zadels te smal, waardoor ze flinke kuilen in haar schoft heeft nu. Ik wacht nu op een Morris and Nolan die speciaal op maat word gemaakt. Ik hbe gewoon een haf met een onmogelijke rug. Extra breed, erg kort en ook nog eens overbouwd. Het zadel is wel superduur, maar ik heb her ervoor over!
ik heb een harrys horses kunststof zadel voor mijn haffie. ik vond het ook heel moeilijk om een zadel te vinde vooral omdat ie nog jong is en ik niet goed wist heb ik deze gekocht is er een met verstelbare boom het ligt prima en ik kan er goed op zitte.ben er heel tevreden over.
Anoniem
Geplaatst: 19-01-09 14:36
Wij hebben op onze hafs een Daaleman aanlaten meten.
Wendy1989
Geplaatst: 19-01-09 17:39
ik heb de knight rider colonel op mijn haflinger en ben erg te spreken over de pasvorm op mijn haffie en het zadel zit super
mik2987
Geplaatst: 20-01-09 00:04
ik heb ook een kunstofzadel van Harry's Horse op mijn haflinger liggen. ben er echt heel tevreden over! rijd en zit super lekker en de prijs is ook gunstig €395 met kunstof beugelriemen. ik heb ook voor dit zadel gekozen omdat er een verwisselbare boom in zit aangezien mijn haf nog steeds groeit.