Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ro0sje schreef:Nog 6 dagen! Ik heb er zin in! Ik start om half 1... er doen er maar 4 mee deze ronde in de B met startkaart... Dat vind ik wel jammer.
In de B zonder startkaart is het daarentegen een heel stuk drukker.
Iedereen heel veel succes. Jullie kunnen mij herkennen doordat ik op een geschoren haf rijdt, heel licht van kleur met lange losse manen
iSaBeLL schreef:MirjamN & marguerite ik moet dus tegen jullie
MirjamN schreef:die van mij is ook een teddybeer en op dit moment nog erg vies... weet ook nog niet hoe ik hem schoon moet krijgen, dus dat wrodt nog puzzelen!
Peelie schreef:whie ik heb me ingeschreven ik kan niet wachten... en eindelijk m\komt mijn paard nu ook op mijn naam te staan dus kunnen we over een poosje misschien wel officeel starten als dan ook de stardkaart aangevraagd is

Charaz schreef:Peelie schreef:whie ik heb me ingeschreven ik kan niet wachten... en eindelijk m\komt mijn paard nu ook op mijn naam te staan dus kunnen we over een poosje misschien wel officeel starten als dan ook de stardkaart aangevraagd is
Om via t knhs te starten hoeft je paard niet op jouw naam te staan.
Peelie schreef:nee weet ik maar ze staat nog op de naam van de fokker. En voor mij heeft ze ook nog een eigenaresse gehad.... dus dat werk niet echt... want de eigenaar avn het paard moet er dan wel toestemming voor geven om te mogen starten met het paard... en aangezien ik die mensen uberhoubt niet ken gaat dat een beetje latsig...

QuickSilver schreef:nee is niet zo hoor
Zit hier een leeftijdsgrens aan verbonden voor het paard dat iemand weet?
Charaz schreef:Peelie schreef:nee weet ik maar ze staat nog op de naam van de fokker. En voor mij heeft ze ook nog een eigenaresse gehad.... dus dat werk niet echt... want de eigenaar avn het paard moet er dan wel toestemming voor geven om te mogen starten met het paard... en aangezien ik die mensen uberhoubt niet ken gaat dat een beetje latsig...
Hoe kom je daarbij? De pony's die ik mee had op wedstrijd stonden beide op naam van de fokker nog, nog nooit geen toestemming gevraagd.
Na 6 jaar heb ik haar pas op mijn naam laten zetten.