Welke volwassenen zijn ook zo blij met hun haflinger?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Nelleke_

Re: 21+ en een haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-12 13:46

Ik heb heel kort witblond haar dus kan niet meepraten over een knotje :+

Merry98

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 13:46

Storm_ schreef:
:wave:

Hebben jullie geen last dat je je haar niet in een knot kan doen als je een cap op hebt? Ik wil eigenlijk een cap waarbij aan de achterkant niet nog een heel stuk zit maar weet zo niet welke?

nee moet zeggen heb me haar meestal in een staart laaghangend of los.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 13:46

sunny43 schreef:
Tja m'n pony is blond zeg ik altijd maar... tuurlijk moet je een cap op... kreeg alleen bij de titel een heel ander idee over dit topic dan toen ik de laatste pagina's begon te lezen...

Ben benieuwd wat voor idee :)

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 13:47

Merry98 schreef:
Storm_ schreef:

Hebben jullie geen last dat je je haar niet in een knot kan doen als je een cap op hebt? Ik wil eigenlijk een cap waarbij aan de achterkant niet nog een heel stuk zit maar weet zo niet welke?

nee moet zeggen heb me haar meestal in een staart laaghangend of los.

Ik druk dan met mn cap die knot of mn staart naar beneden.
Met mijn haren los rijden vind ik echt vervelend.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 13:47

_Nelleke_ schreef:
Sunny welkom.

Miiejjs wat vervelend dat je je niet lekker voelt.

Iedereen bedankt voor de felicitaties! Heb een leuke verjaardag gehad gister. Heb jammergenoeg niet gesprongen. Ben de hele week een beetje ziekjes geweest en het regende echt enorm hard, dus dat leek me niet zo'n strak plan voor m'n gezondheid. :+

Jeutje het hagelt hier (A'dam) ineens onwijs hard. :=

Oef gemist!

GEFELICITEERD!!!!

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 13:49

Storm_ schreef:
wat hebben jullie ongelofelijk veel gekletst! probeer wel telkens bij te lezen maar geen tijd om te reageren maar zelfs bijlezen wordt haast onmogelijk als je dat een dag niet doet :P

Suus gefeliciteerd!!!!! super zeg
En vast overheen gelezen maar hoe was de clinic Sita en Elpatcho??

Dank je :D

Ik ga zo naar Asra en ik wil over het erf stappen langs het zandpad en de shetlanders moet gewoon lukken zonder gek gebok.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 13:59

Ik doe mn haar altijd in een lage staart, dan past het precies met mn cap erboven.

Hier schijnt nu eindelijk eens de zon,maar voor hoelang....

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 14:00

Nou hier niet , grijs it is.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 14:36

De zon schijnt nog steeds gelukkig.

Zit ik net lekker op de bank komen toch gewoon <:) en 3 :){ voorbij. <:) had alleen geen paard. Zat nog te denken zal ik vragen of ie Marissa wil lenen, maar die is niet wit dus klopt het plaatje ook niet. Kijk ik net wat verder, blijkt dat ze gewoon met een huurbusje gekomen zijn _O- . Tis maar goed dat ze niet bij de buren voor de deur parkeerden, kinderen vallen dan ook gelijk van hun geloof af := . Ze :wave: wel naar me, vond het toch wel heel grappig

Wiek3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 14:51

Welkom Sunny en Annemiekje

Mando: ziet er uit als een lekkere pad om op te zitten! Ik kwam een tijdje geleden tijdens een boswandeling 2 meiden op Tinkers tegen die hadden ook iets vergelijkbaars er op liggen. Leek meer op wat schapenvellen op elkaar, maar zag er zo comfortabel uit!!! Dat zou ik ook wel willen :D

Ben verder geen dekjes-gek, maar scheelt misschien ook dat ik geen eigen paard heb en dus niet zomaar iets aan schaf. Heb ook maar 1 cap en die doet het goed. Zo lang ik niet val komt er ook geen nieuwe ;)

Verder ben ik gisteren eindelijk weer even bij Josie geweest en wat is het een beertje geworden zeg! Heerlijk die wollige beentjes en neus haha.

Nelleke: nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Nens77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 14:59

@siersma, die fluwelen van HH heeft mijn dochter ook, rijdt er al 2,5 jaar mee en verkleurt niet. Hier kostte die geloof ik 35,- ofzo... Was goedkoper dan die andere modelletjes

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 15:44

Dat is fijn om te horen Nens. Dan rij ik na een paar jaar tenminste niet voor gek rond :P

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 16:18

Siersma, herkenbaar vond ik ook toen ik 1x erop zat zonder zadel/dekje of iets :)

Ohhh wat een leuke dekjes <3

Nelleke, idd verstandig om dan even niet te gaan springen, wat balen dat je steeds wat ziekjes bent :(:) hoe gaat het nu met je?

Welkom Annemiekje & Sunny :)!

Nou heb deze gekocht http://www.ej.nl/products/10000129/9620 ... +FRA+DARDO en gelijk heerlijk mee gereden, draf zit nou niet bepaald lekker maar stap echt heerlijk <3 en galop gaat ook wel :) Ook dit dekje gekocht http://www.ej.nl/popup.aspx?SupplyImage ... quoise.jpg vind hem zooo mooi <3

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 16:21

Mooi dekje

Ik heb lekker gereden, had zelf weer wat moed hahaha

Moet nu nog alles in huis doen incl de was maar denk dat ik maar weer op de bank crash.. vind t wel goed dit weekend vuil loopt t huis niet uit hoor

Merry98

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 16:31

Siersma schreef:
De zon schijnt nog steeds gelukkig.

Zit ik net lekker op de bank komen toch gewoon <:) en 3 :){ voorbij. <:) had alleen geen paard. Zat nog te denken zal ik vragen of ie Marissa wil lenen, maar die is niet wit dus klopt het plaatje ook niet. Kijk ik net wat verder, blijkt dat ze gewoon met een huurbusje gekomen zijn _O- . Tis maar goed dat ze niet bij de buren voor de deur parkeerden, kinderen vallen dan ook gelijk van hun geloof af := . Ze :wave: wel naar me, vond het toch wel heel grappig

haha ik heb vaak zat een sinterklaas op een zwart of bruin paard gezien :P

Ik zit nog op me werk...
Was druk en dat voor een zondag (dierenartspraktijk)
Heb alleen met me domme hoofd geen andere broek mee genomen.. 8)7
En heb dus nu een broek met een giga bloedvlek door een hond die een open wond had.
Ze zullen wel denken onderweg -O-

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 16:56

Madeira_ schreef:
Trouwens meiden. Ik wil heel graag binnenkort weer is zonder zadel rijden, maar doen jullie dat ook wel is? En dan zonder dat je op een dekje zit ofzo? Kan me er niet zoveel bij voorstellen :p. Ik zag wel een heel gaaf voltige singel (met van die haarvaatjes eraan) maar is gelijk ook weer iets van 130 euro haha..

Ik zit liever zonder dekje als met omdat ik zonder minder snel ga glijden :) Al doe ik het niet heel veel. Hooguit wat stappen en een beetje draven. De keren dat ik heb geprobeerd te galoperen ging ik heel erg klemmen, vond Anne niet tof! }>

Merry98 schreef:

Ik duw inderdaad, net als Suus al zei de knot of staart naar beneden :)

S_uus schreef:
Storm_ schreef:
wat hebben jullie ongelofelijk veel gekletst! probeer wel telkens bij te lezen maar geen tijd om te reageren maar zelfs bijlezen wordt haast onmogelijk als je dat een dag niet doet :P

Suus gefeliciteerd!!!!! super zeg
En vast overheen gelezen maar hoe was de clinic Sita en Elpatcho??

Dank je :D

Ik ga zo naar Asra en ik wil over het erf stappen langs het zandpad en de shetlanders moet gewoon lukken zonder gek gebok.

En hoe ging het??

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 16:57

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 17:01

Zooo wat gaan jullie hard!

Ik heb veel te veel caps haha :+ Ik train altijd met mijn gpa. Voor Wedstrijden is het maar net wat ik aan heb.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 17:34

Wow madeira wat een gaaf kleurtje, ik ben gek op blauw. Is het een dik dekje?

Marry: Lekker laten denken die mensen haha.En als je bij je pony langs geweest bent zie je die hele vlek wss toch niet meer door het vuil.

Ik kom net bij Marissa vandaan, wat een modder en water. Echt niet meer normaal. We zijn ff bezig geweest met het schot. Komt een dak op, zijn nu 3 zijdes zodat ze uit de wind kan staan. Het was echt lekker weer, ben nu rozig van de kou. Marissa was echt gestoord, liep te rennen en te springen. Nu staan en dus allemaal remsporen op het land, en het was al zo pruttig.

Merry98

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 17:42

Haha ja maar daar kom ik vandaag niet (a) bij me pony.morgen weer.
Hoef niet iedere dag. Want ze staat in grote inloop stal.en word gevoerd ;)
Nee hoop iig dat ik t eruit krijg. En anders maak ik er misschien inderdaad wel een paardenbroek van haha.

Overal modder,bij ons helaas ook. Het heeft vanmiddag goed geregend en gehagelt.
ik zeg: Laat de lente & zomer maar weer komen!

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 17:53

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 18:05

Oei dat zou ik niet aandurven. Hoe braaf Guus ook is, verwacht op zulke momenten dat er wel ergens een bakkabouter opduikt :=

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 18:07

Madeira_ schreef:
Siersma, herkenbaar vond ik ook toen ik 1x erop zat zonder zadel/dekje of iets :)

Ohhh wat een leuke dekjes <3

Nelleke, idd verstandig om dan even niet te gaan springen, wat balen dat je steeds wat ziekjes bent :(:) hoe gaat het nu met je?

Welkom Annemiekje & Sunny :)!

Nou heb deze gekocht http://www.ej.nl/products/10000129/9620 ... +FRA+DARDO en gelijk heerlijk mee gereden, draf zit nou niet bepaald lekker maar stap echt heerlijk <3 en galop gaat ook wel :) Ook dit dekje gekocht http://www.ej.nl/popup.aspx?SupplyImage ... quoise.jpg vind hem zooo mooi <3

Dat dekje is mooi, supermooie kleur blauw ook. Had de neiging ook te gaan. Maar toch onderdrukt, alles nodig voor volgende maand :D.

Suus, mag je nu trouwens ook meteen op voor je praktijkexamen?

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 18:28

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 18:34

Viet schreef:
Zooo wat gaan jullie hard!

Ik heb veel te veel caps haha :+ Ik train altijd met mijn gpa. Voor Wedstrijden is het maar net wat ik aan heb.

Waarom eigenlijk meerdere caps? Voor setjes? :)*
Hier liggen er op dit moment twee. De meeste fabrikanten adviseren de cap (behalve natuurlijk als je er klappen mee hebt gemaakt) om de vijf jaar te vervangen las ik laast. Dat deed ik daarvoor eigenlijk ook al. Rijd nu sinds een paar maanden met de BR Zenith Swarovski in het bruin. Had hiervoor een zwarte HH pro plus. Die ligt nog ergens in een van mijn kastjes.