ja dat geloof ik gelijk marga, vind haar nu al knap namelijk hoe oud is ze eigenlijk? als k naar zaza kijk kan ik nog steeds niet geloven dat ze al 19 is
ohhhhhhhh echt, neeeeeeeeeeee joh, ik dacht dat die nog heel jong was, jeeeeeeeeee wat ziet die er goed uit zeg.
Sascha is net 7 geworden, ze is trouwens ca. 1.50 hoog en vader is Windspiel. Ja als ik eerlijk ben vond ik Azzie veel mooier maar ja alleen knap zijn heb je niks aan.
arankeng
Geplaatst: 26-05-12 22:58
Is ze 19! Niet te zien Oh wieneke ik krijg een tijd terug een sms van een klasgenoot. Ze ging met de cliënten een buitenrit maken op stage, en toen die tinker omhoog gekomen en door zijn achter benen geklapt en zei lag eronder. Blijkt het paard dus een afwijking te hebben in de benen. Zo erg geschrokken!
arankeng
Geplaatst: 26-05-12 22:59
Marga volgens mij had je ook niet zo veel knappers als azzie! Dat was echt een hunk!
k vond azzie inderdaad ook heel knap maar ik vind sacha ook echt knap hoor, leuk din! aranka sjeez wat eng zeg, gelukkig ben ik er echt zeker van dat dit niet gebeurt bij zaza
en haha ja iedereen denkt dat ze veel jonger is ja... zelfs mensen die echt heel veel paardenkennis hebben denken dat ze een jaar of 8 is
verwijderen
Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-12 23:06
hihi vader van Sascha Windspiel is een hele slanke haf, dus ze zal wel op haar moeder lijken hahaha
Aranka, jawel ik heb nog 2 heellllllleeeeeeeee knappe haffies gehad, Maggie, die is helaas op 5 jarige leeftijd ongeneeslijk ziek verklaard en Nando, Nando was echt geweldigggggggggggggg, die heb ik helaas weg moeten doen om financiele redenen. Heb ik altijd spijt van gehad.
mijn haffies pap is stein van den hemel.. mooie haf en ik heb er de hele stamboom bij dus zal binnenkort eens kijken maar ze heeft een hele gave afstammeling
arankeng
Geplaatst: 26-05-12 23:08
Oh zo zonde ook. Maar Sacha is een blijfertje
verwijderen
Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-12 23:09
Zazalover schreef:
mijn haffies pap is stein van den hemel.. mooie haf en ik heb er de hele stamboom bij dus zal binnenkort eens kijken maar ze heeft een hele gave afstammeling
Ja bij Sascha ook maar moet ik ff wachten tot ik de papieren heb, weet het zo niet uit mijn hoofd
arankeng
Geplaatst: 26-05-12 23:09
Van Sandra weten we niet eens of het wel een haflinger is
_xwien
Geplaatst: 26-05-12 23:11
Ja leuk vind k altijd wel leuk om te zien Volgensmij is de vader vd vader van zaza status en die vind ik zelf ernstig mooi gebouwd!
Maar ik ga slapen nachten zijn echt hell tegenwoordig voor mij Spreek jullie snel wweer
verwijderen
Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-12 23:13
arankeng schreef:
Van Sandra weten we niet eens of het wel een haflinger is
Bij mijn Maggie zaten ook geen papieren, ze had PSSM, dus ja qua paarden heb ik nog niet zoveel geluk gehad, ik hoop echt dat Sascha braaf blijft en vooral ook gezond. Ik ga haar wel verzekeren want ook met Maggie heb ik heeeeeeeel veel afgezien en Maggie heeft mij zeker eur 4000 aan dokterskosten toen gekost.
Wat houd pssm in Ik denk ook wel dat een vezekering een slimme keuze is. Maar ik heb altijd zoeits van al lijkt mijn paard op een ezel, als hij maar gezond is! En we gaan er van uit dat Sacha gezond blijft! Welteruste wieneke!
Ik ga mijn nacht rust ook maar eens opzoeken morgen volleyballen
verwijderen
Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-12 23:19
PSSM is een erfelijke spierbevangenheid, maar na 3x een verkeerde diagnose een andere DA er toen bijgehaald die wist gelukkig wel dat ze spierbevangen was, na maanden dokteren geen verbetering en ben toen met haar naar Moerbeke geweest, die hebben toen een spier en leverbioptie gedaan en verdere onderzoeken daaruit bleek dat ze PSSM had en dat ze hier dus nooit meer vanaf zou komen. In dat half jaar was ze al heeeeeeeeel veel spieren kwijtgeraakt, die breken af en komen niet meer terug.
IK ga nog film kijken, ben net weer wakker dus ja truste allemaal
line18
Geplaatst: 26-05-12 23:22
marga ik snap zeker dat je sascha wil laten verzekeren. ik heb ook bijde paardjes van mij verzekert. en maxi heeft geen papieren. er zaten duids papieren bij die handgeschreven waren en onleesbaar heb nu nederlands paspoort en bij haar ouders en zo staat onbekent.
en hoe je paardje er uit ziet is niet erg als hij maar gezond is helemaal gelijk arankeng. morgen hopenlijk weer naar me paardjes. hoop dat het goed gaat. denkens zaten gisteren in elk geval nog goed.
Ik heb Storm niet verzekerd, is ook een bewuste keuze, als het echt een keer goed mis is zie ik wel hoe ik het op los.
Sasha wordt vast een mmoi dame hoor als je daar echt mee aan het werk ging. Ik wilde voordat ik Storm kocht ook bij een nakomling van Windspiel kijken maar die was net voor mijn neus verkocht. Storm zijn vader is Strizzi v/d Heksenketel en zijn opa Star. Moet zeggen dat hij van allebei veel weg heeft.
Marga; heb vandaag een beetje zo\n dag dat je niet weet wat je met jezelf aan moet. Ik heb t warm pffff. Even wachten op de verpleging en dan toch maar even in de schaduw in de tuin gaan zitten.