Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jethafa schreef:S_uus, tot nu toe gaat het gokken aardig, maar dat was voor 2 hafjes heMaar wie weet, doe ik zaterdag nog een gokje!
Casanova, hoe laat moet je? Ik kan eventueel wel voorlezen.
Haha, wij liepen laatst op een wedstrijd, zij voor het eerst L2 op Sam. Kwamen we aan met een haflinger, hoorden we meteen gezoem over het hele terrein over 'die ene haflinger' en iets met over 2 hekjes in de andere bak gesprongen![]()
Daarna geprobeerd om de reputatie van de haflingers weer een beetje te redden
![]()
![]()
Klijn, sorry ik moet ook al om half 10..
Oh Carolien, asociaal ook soms! Tuurlijk kan er wat gebeuren, maar elkaar een beetje helpen is wel prettig...
MistyMuis, hoe zie je er uit? Ik neem mijn camera mee en moet om half 12 ergens lezen, dus misschien zie ik je wel rijden.
![]()
Ik ging me net voorstellen hoe iemand zou uitleggen hoe hij er uit ziet tijdens een proef zaterdag: nou, ik ben diegene met die haflinger, ingevlochten, en met een witte broek en een zwart jasje
![]()
Het weer zo slecht? Oei, das niet lekker. Ik zit niet heel ver uit de buurt en hier is het vandaag heerlijk weer geweest. 1 klein buitje net, verder boven de 25 graden. Als dat daar hetzelfde is, dan is het gras prachtig! Hopelijk niet verpest over 1,5 dag...
MoonWencke schreef:@Aurora; zou wel graag willen weten welke tarieven je hanteert
Definitieve startlijst staat online, en gelukkig ben ik met iemand omgeruild, zodat ik nu toch weer rond half 1 moet rijden! Dan is het met het vervoer wel te regelen
Als iemand nog een voorlezer nodig heeft zaterdag, dan mag je ook ons altijd aanspreken. Wij zijn met 3-en en dan kan er vast wel eentje van ons voorlezen.