Haflinger weekend 2011

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 19:37

@Mandarijn: Ik heel misschien tussen de westernclinic van de verzorgster en mijn crosstraining in, maar weet het niet zeker.

_Caithlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 19:38

Owja nog 1 vraag
Heeft iemand toevallig nog een borsttuig met martingaal maat cob te koop?
daar ben ik al lange tijd naar op zoek.

LoveLita

Re: Haflinger weekend 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 19:44

Nou ik ging ook naar les :=. Was onderweg, stortbui op mn kop, omgedraaid, zeiknat pak, geen les :')

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 19:46

Wij twijfelen ook of we morgen wel al aan zullen rijden -O- Als het heel de dag zo'n weer is als net hier, wat hij wel aangeeft ook, is het ook niks om daar in de zeikende regen 2 tenten op te gaan zetten en daar dan de rest van de avond/nacht te gaan zitten verpieteren. Dan rij ik liever zaterdags om 6 uur aan :j Mocht het nog afgelast worden ook, scheelt dat ook weer. Eerlijk gezegt sta ik er ook niet heel gek van te kijken als ze het af lasten als het echt daadwerkelijk het weer wordt dat ze voorspellen :o Maarrr, ik geef de moed niet op :D

silby

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 19:57

de weersvoorspellingen zijn idd niet al te best :=

Jethafa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 20:16

S_uus, tot nu toe gaat het gokken aardig, maar dat was voor 2 hafjes he ;) Maar wie weet, doe ik zaterdag nog een gokje!

Casanova, hoe laat moet je? Ik kan eventueel wel voorlezen.

Haha, wij liepen laatst op een wedstrijd, zij voor het eerst L2 op Sam. Kwamen we aan met een haflinger, hoorden we meteen gezoem over het hele terrein over 'die ene haflinger' en iets met over 2 hekjes in de andere bak gesprongen :') :') Daarna geprobeerd om de reputatie van de haflingers weer een beetje te redden :j ;)

Klijn, sorry ik moet ook al om half 10..

Oh Carolien, asociaal ook soms! Tuurlijk kan er wat gebeuren, maar elkaar een beetje helpen is wel prettig...

MistyMuis, hoe zie je er uit? Ik neem mijn camera mee en moet om half 12 ergens lezen, dus misschien zie ik je wel rijden.

_O- _O- Ik ging me net voorstellen hoe iemand zou uitleggen hoe hij er uit ziet tijdens een proef zaterdag: nou, ik ben diegene met die haflinger, ingevlochten, en met een witte broek en een zwart jasje >;)

Het weer zo slecht? Oei, das niet lekker. Ik zit niet heel ver uit de buurt en hier is het vandaag heerlijk weer geweest. 1 klein buitje net, verder boven de 25 graden. Als dat daar hetzelfde is, dan is het gras prachtig! Hopelijk niet verpest over 1,5 dag...

Jethafa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 20:18

Buienradar heeft me meteen weer op de feiten gewezen. Het ligt voor de deur, over een uur komt hier nasty onweer... zeggen ze...

Zaterdag is nog wat onduidelijk, vooral wat meer kans op regen, maar dat zegt natuurlijk nog niet altijd alles. Als het de hele dag miezert, of al vanaf 's nachts hoost en jullie in je tentje tussen de bordjes drijven :') 'Bij A grote volte' _O-

casanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 20:43

[quote="Jethafa"]S_uus, tot nu toe gaat het gokken aardig, maar dat was voor 2 hafjes he ;) Maar wie weet, doe ik zaterdag nog een gokje!

quote]

lief dat je aan mij denk ,ik moet 12.01 dressuur in ring 7

_Caithlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 21:09

Jethafa schreef:
S_uus, tot nu toe gaat het gokken aardig, maar dat was voor 2 hafjes he ;) Maar wie weet, doe ik zaterdag nog een gokje!

Haha, wij liepen laatst op een wedstrijd, zij voor het eerst L2 op Sam. Kwamen we aan met een haflinger, hoorden we meteen gezoem over het hele terrein over 'die ene haflinger' en iets met over 2 hekjes in de andere bak gesprongen :') :') Daarna geprobeerd om de reputatie van de haflingers weer een beetje te redden :j ;)

Klijn, sorry ik moet ook al om half 10..

Oh Carolien, asociaal ook soms! Tuurlijk kan er wat gebeuren, maar elkaar een beetje helpen is wel prettig...

MistyMuis, hoe zie je er uit? Ik neem mijn camera mee en moet om half 12 ergens lezen, dus misschien zie ik je wel rijden.

_O- _O- Ik ging me net voorstellen hoe iemand zou uitleggen hoe hij er uit ziet tijdens een proef zaterdag: nou, ik ben diegene met die haflinger, ingevlochten, en met een witte broek en een zwart jasje >;)

Het weer zo slecht? Oei, das niet lekker. Ik zit niet heel ver uit de buurt en hier is het vandaag heerlijk weer geweest. 1 klein buitje net, verder boven de 25 graden. Als dat daar hetzelfde is, dan is het gras prachtig! Hopelijk niet verpest over 1,5 dag...

Hee
Uhm ik heb wel foto's van mij en mijn pony in mijn profiel,
Maar als je duidelijkere foto's wilt zal ik ze sturen ik heb geloof ik startnummer 208
alvast bedankt:)

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 21:26

Het weer word inderdaad niet best, ze geven volgens mij ook best harde wind af. Dus oppassen met de trailers op de weg!

cowboyberend

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 21:39

de ene zegt van wel de andere weer van niet

_Aurora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 21:39

Even voor de geinteresseerden: ik kom zaterdag foto's maken en heb dan een laptop bij mij. Ik kan op aanvraag foto's maken voor mensen tijdens de wedstrijd. De foto's kan je direct bestellen door een CD of afdrukken die ik zondag kan brengen bij de wedstrijd of volgende week kan opsturen. Je krijgt dus de foto's meteen mee!

Mocht je interesse hebben, stuur dan even een PB met de tijd waarop je rijdt, dan zorg ik dat ik foto's kom maken. Daarnaast kan ik je de tarieven geven voor de foto's :)

Carolien007

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 21:40

Zo Annebel is al helemaal gewassen. Het was zo'n mooi weer dus daar maar even gebruik van gemaakt. Weet ook niet of we morgen nog tijd hebben om te wassen en te rijden. Zijn morgen een jaar getrouwd dus krijgen nog visite.

Heb er ook echt zin in. Heb al wat spullen klaar stan maar ben altijd bang om dingen te vergeten (ondanks een lijstje :+ )

Tja het weer, we zullen het zien, we nemen gewoon wat extra droge kleren mee en zien het dan wel.

Jethafa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 21:42

Casanova, helaas, dan moet ik richting springen (ik ben ringmeester bij het inspringen 's middags).

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 21:44

casanova schreef:
lief dat je aan mij denk ,ik moet 12.01 dressuur in ring 7

Ik kan je evt. wel lezen.. :j Je start L2?

Carolien007

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 21:54

ligt het aan mij, ok doet de ermelo site raar? Ziet er bij mij nu heel raar uit. Misschien door drukte?

casanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 22:08

Jethafa schreef:
Casanova, helaas, dan moet ik richting springen (ik ben ringmeester bij het inspringen 's middags).

toch bedankt :)

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 22:21

@Aurora; zou wel graag willen weten welke tarieven je hanteert :)

Definitieve startlijst staat online, en gelukkig ben ik met iemand omgeruild, zodat ik nu toch weer rond half 1 moet rijden! Dan is het met het vervoer wel te regelen *D

Als iemand nog een voorlezer nodig heeft zaterdag, dan mag je ook ons altijd aanspreken. Wij zijn met 3-en en dan kan er vast wel eentje van ons voorlezen.

Carolien007

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 22:32

de site werkt nu wel weer goed. Ik moet nu om 12.50 springen. Er zitten er bij ons in de eerste crossles zelfs 7. Alle crosslessen zitten ook echt mooi vol.

_Aurora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 22:39

MoonWencke schreef:
@Aurora; zou wel graag willen weten welke tarieven je hanteert :)

Definitieve startlijst staat online, en gelukkig ben ik met iemand omgeruild, zodat ik nu toch weer rond half 1 moet rijden! Dan is het met het vervoer wel te regelen *D

Als iemand nog een voorlezer nodig heeft zaterdag, dan mag je ook ons altijd aanspreken. Wij zijn met 3-en en dan kan er vast wel eentje van ons voorlezen.

Je hebt PB! In de ochtend zitten al een aantal tijden vol, Even voor iedereen: je hebt al foto's op CD vanaf 10 euro :) bij meerdere onderdelen valt altijd een bedrag af te spreken. Mail alleen wel op tijd want vol = vol!

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 22:50

Krijgt iemand gevonden waar de uitleg over de crossles nou stond? Ik heb vandaag springschoenen aangepast en daar straks gepast, maar moest je nou per se voor voor en achter springschoenen hebben? Of is alleen voor ook voldoende? Achter lijkt me niet zo prettig voor Wencke.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 22:50

Voor mij niks gewijzigd.
Vind het prima zo :j
Het weer, tja zie ik dan wel buienradar klopt niet altijd, knmi klopt niet altijd en ga zo maar door.

Les ging super goed, morgen nog even lekker rijden, en enorm wassen/spul invetten/klaar leggen/vroeg naar bed.

Dat laatste is echt poedersuiker ik kan niet vroeg slapen dus denk dat ik morgen gewoon optijd mn nest uitga zodat ik hopelijk morgen avond bekaf ben.

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 23:04

Sita_ schreef:
Ik kan wel :j Ik zou normaal gezien dan zelf moeten starten, maar ik heb afgemeld met 1 paard. Dus ben na 11 uur beschikbaar om te lezen..

Ahh dat is balen, met willy?

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 23:11

Ja we zijn er alleen met willy. Maar beter met 1 dan met geen. ;)

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 23:14

Ja dat is waar! :D

Nu allemaal duimen duimen duimen dat het droog blijft!