[HK]Ons goud staat in de wei, met onze haffies zijn wij blij

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Origineel

Re: [HK]Ons goud staat in de wei, met onze haffies zijn wij blij

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 22:10

Dat heb je dan weer hea Freya. Maar hier op Bokt kan je wel goedkope vinden hoor ;) .

blondiev

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 22:49

(:) Net nog in de stal geweest. Het is zo koud. -14 zag ik op een buiten thermometer. Manlief heeft me gebracht, ik durf niet zo goed te rijden bij dit weer. De grote wegen zijn inderdaad goed gestrooid, maar onze auto doet graag moeilijk bij dit weer. :=
Ik heb longeerd vandaag en aan haar sprongen te zien was ik daar ook blij om. Volgens mij waren ze vandaag niet in de wei.
Ik moet eens in de douche, we gaan nog bij vrienden een film kijken, we zijn bezig met de Harry Potter serie. We zijn pas bij deel 2. Fijne avond of nacht nog iedereen :evaw:

sabrina1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 22:56

Ja jij ook fijne avond!

Ik moet morgen om 09.00 uur werken :( ....pfff ik hoop dat ik niet verongeluk. Ik ben ook echt geen held wat dat betreft...

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 23:06

Hier doet het weer sneewie en de gevoelstemperatuur vind ik wel mee vallen, maar geen idee hoe het straks aanvoelt als ik de woefs ga uitlaten.

sabrina1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 23:09

Hier sneeuwt het ook weer.....normaal vind ik het echt leuk maar nu even niet...

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 23:11

Ik vindt het niet leuk door ijzers. Ze moeten er nu echt af :\ .

sabrina1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 23:18

Ja is met ijzers wel lekker glad idd.
Wanneer zou de smid komen?

Flora is vandaag voor de 2e keer geweest en rondom bekapt, ze was echt suuuuper braaf!

kitzbi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 23:46

hier staan ze gewoon op ijzers en s,nachts wel op stal
en dat gaat echt goed moet ik zeggen

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 00:22

Donna staat lekker op blote voeten,maar mag nu toch niet buiten spelen. Maar toen ze nog ijzers had, smeerde ik de onderkant van de hoeven in met vaseline, zodat de sneeuw niet zo snel een prop werd en hierdoor op hakken ging lopen.

Net de weerberichten voor volgende week gezien,nog meer sneeuw , als het volgende week zondag maar weg is, anders moet Donna toch echt nog een keer met de trailer, want durf niet aan de hand te gaan verhuizen.

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 00:34

ja idd hopen voor dona dat het dan weg is idd want zal ze niet in dank afnemen anders

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 00:42

nee daar ben ik ook bang voor, die is straks geen week boos, maar 2 weken, haal dr ook al weg uit dr vertrouwde omgeving, hahahaha, maar ik ga dr wel extra verwennen hoor, maak het wel weer goed.

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 00:44

haha ja idd na laten we hopen voor haar dat het niet hoeft en anders heb je idd wat goed te maken met haar;)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 01:46

Hallo, even mijn neus laten zien...

hello to all aan de nieuwelingen :)

Nou, dit is mijn dagje wel... Werd door de zadelmaker gebeld dat mijn zadel klaar is... Dag dag 110 euro :oo
Daarna styldansen, wat opzich best wel goed ging, maar marien liep een beetje raar te doen. Het wilde niet helemaal.
Dus hij was op een gegeven moment een beetje narrig omdat ik er wat van zei. En zoals jullie weten zit er al een poosje wat dwars bij hem... en nu.. Ik weet het niet, het komt er voor nu op neer dat het 'uit' is. Het is niet uit, en wel gaan het er ook zeker even over hebben. Maar we waren allenbij zo overspoeld met emotie. Hij doordat hij sjagerijnig was en ik doordat ik best wel schok van zijn reactie. Hij heeft de huissleitel va de bos af gehaald. ik zie het wel gebeuren...

Ik kom waarscheinlijk of heeeel veel op bokt, of jullie zullen me niet zien. Ik moet dit echt even verwerken. Ik weet nog niet hoe, dat zie ik dan wel... Eerst moet ik de nacht maar eens een beetje rustig doorkomen...

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 10:02

He Gail, wat naar..
Wat hebben al die mensen toch die het uit maken?!
Je weet dat je me altijd mag Pb'en of msn'en he ;)

Vanmiddag komt guido z'n spullen ophalen.. En daarna komt Kenny langs, hoezo een verwarrende dag..

'K ga nu verder bijlezen en ontbijten, zo vast wel terug..

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 10:33

Wat naar Gail :(:) !!
Ja , dat is ook zo Tessa ! :(:)
Wat hebben jullie wat met vriendjes :+ .
Kibitzi : De smid is mijn instructrice en die help ik gewoon altijd zo ook wel zeg maar. Dus dan hebben we niet echt een afspraak. Maar dat hadden we vrijdag wel maar toen kon ze toch niet meer :P . Dus nu wordt het morgen denk ik ..
Hoe doe jij dat dan met de ijzers als ze buiten staan ? Want Mandy krijgt dan zulke brokken sneeuw erin ! :oo

kitzbi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 10:59

dieuwke @ Die brokken vallen gewoon uit
Maar wat je kan proberen om aan de ijzers vaseline te smeren binnen in de hoef dat doen we ook wel en dat gaat eigenlijk gewoon goed ze lopen gewoon lekker in de wei en ze kijkt echt uit met lopen.. :)

ik zal straks wel even foto,s maken van mijn paardjes met der ijzers dan kan je zien wat ik bedoel met vaseline

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 11:00

Goeiemorgen allemaal! Ik ben er ook weer, was erg druk afgelopen week, werk enzo. Ben ook weer een beetje bijgelezen. Leuke fotos, zo in de sneeuw. En Moyra, gefeliciteerd met je puppys. Ik ga vanmiddag ook fotos maken van Maris in de sneeuw, heb er nog geen dus word tijd.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 11:01

Gelukkig heeft Maris geen ijzers, zou ik echt eng vinden nu.

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 11:10

Oke bedankt Kitzbi ! :D
Mandy haar gaan er als het goed is morgen af .. ?

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 12:31

Dieuwke1315 schreef:
Wat naar Gail :(:) !!
Ja , dat is ook zo Tessa ! :(:)
Wat hebben jullie wat met vriendjes :+ .
Kibitzi : De smid is mijn instructrice en die help ik gewoon altijd zo ook wel zeg maar. Dus dan hebben we niet echt een afspraak. Maar dat hadden we vrijdag wel maar toen kon ze toch niet meer :P . Dus nu wordt het morgen denk ik ..
Hoe doe jij dat dan met de ijzers als ze buiten staan ? Want Mandy krijgt dan zulke brokken sneeuw erin ! :oo

Tjah, als we pas 2 a 3 maanden verkering hadden gehad was ik er niet zo rouwerig om.... Maar het gaat hier op een relatie van meer dan 2 jaar.

ik heb vannacht wel redelijk kunnen slapen. Ben 2 keer wakker geworden. Vanmorgen ben ik huilend wakker geworden en heb een kwartier in de huiskamer gezeten, huilend. Nu ben ik weer een beetje opgedroogt.

echt prut, ik wil weten hoe Marien zijn nacht doorgekomen is, maar ik durf hem niet te smsen... ben bang dat ik dan te opdringerig overkom ofzo. Maar ik maak me gewoon zorgen om hem..

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 12:32

Ja , dat is wel lang zeg Gail ! :(:) :(:)

Wij gaan misschien vanmiddag met de shetlander sleeen ! ( Die is niet van mij maar die staat ook bij dezelfde stal ) .
Mandy kan nog niet , vanwege ijzers ;) .
eerst zo maar even proberen :=

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 12:40

Jeetje wat naar Gail :(:)

Madeira heeft geen ijzers :)

Nou ik ben denk ik beetje ziekjes of er is iets mis met mijn maagbandje… vanmorgen bleef het eten hangen, gebeurt tegenwoordig elke morgen dus ik had 1 hapje pap gehad maar bleef maar hangen daarnet is alles er ook weer uit gekomen. Heb het steeds warm koud warm koud. Dus gaan we maar niet naar de kerstbrunch die vandaag op stal is. En inderdaad ook nog het weer dat we niet gaan. Lig nu gewoon in mijn bed met de laptop :)

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 12:46

Madeira_ schreef:

Nou ik ben denk ik beetje ziekjes of er is iets mis met mijn maagbandje… vanmorgen bleef het eten hangen, gebeurt tegenwoordig elke morgen dus ik had 1 hapje pap gehad maar bleef maar hangen daarnet is alles er ook weer uit gekomen. Heb het steeds warm koud warm koud. Dus gaan we maar niet naar de kerstbrunch die vandaag op stal is. En inderdaad ook nog het weer dat we niet gaan. Lig nu gewoon in mijn bed met de laptop :)

Rot voor je.. Lijkt me toch wel heel ververvelend, zon maagband.

@dieuwke: leuk! Wil ik ook doen met ankie ;) Maar moet haar daarvoor eerst maar eens voor de kar beleren voordat ik me daar aan ga wagen :+

@peelie: :(:) Wat was precies dereden dat hij het uitmaakte?

@freya: ga je nu toch niet meer aan de hand verhuizen?

Het is hier overal wit :D Wel mooi maar we kunnen ankie dus sowieso vandaag niet vervoeren. Ga dan zelf ook pas morgen, samen met ankie.
Straks nog ff naar stal, lopend maar want het zal wel glad zijn ;) Ff kijken of ze nu wel buiten staat,anders doe ik haar even in de bak.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 12:56

Hinke schreef:
Madeira_ schreef:

Rot voor je.. Lijkt me toch wel heel ververvelend, zon maagband.

@dieuwke: leuk! Wil ik ook doen met ankie ;) Maar moet haar daarvoor eerst maar eens voor de kar beleren voordat ik me daar aan ga wagen :+

@peelie: :(:) Wat was precies dereden dat hij het uitmaakte?

@freya: ga je nu toch niet meer aan de hand verhuizen?

Het is hier overal wit :D Wel mooi maar we kunnen ankie dus sowieso vandaag niet vervoeren. Ga dan zelf ook pas morgen, samen met ankie.
Straks nog ff naar stal, lopend maar want het zal wel glad zijn ;) Ff kijken of ze nu wel buiten staat,anders doe ik haar even in de bak.

Het is nog niet uit, maar de rede? Ik weet het niet presies. Hij zecht dat hij zich niet meer voeld voor mij als dat hij dee. Hij geeft nog heel erg veel om me, maar of hij nog van mij houd weet ik niet... Eergistere zei hij nog van wel...
Het ging gistere niet hlemaal lekker met dansen en toen ontplofte hij... Ik snap het niet...
het is zelfs zo dat hij mijn vader zijn schoonvader noemt... Dat doe je ook niet zomaar... toch?

blondiev

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 13:13

(:) Goeie morgen allemaal.
Ik vind het naar voor je Peelie, misschien had die gewoon echt alleen maar een rot humeur en komt het weer goed? :(:) :(:)
Madeira ik wens je veel beterschap toe, klinkt als een griepje.
Bij mij helpt dan een kippesoep van de chinees en in bed blijven.
Hier is het weer vollop aan het sneeuwen en er staat een stevige wind bij. De auto blijft vandaag staan. Straks een flinke wandeling door de sneeuw maken. Ik moet nog een paar boodschappen gaan doen .