Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dieuwke1315 schreef:Wat naar Gail!!
Ja , dat is ook zo Tessa !
Wat hebben jullie wat met vriendjes.
Kibitzi : De smid is mijn instructrice en die help ik gewoon altijd zo ook wel zeg maar. Dus dan hebben we niet echt een afspraak. Maar dat hadden we vrijdag wel maar toen kon ze toch niet meer. Dus nu wordt het morgen denk ik ..
Hoe doe jij dat dan met de ijzers als ze buiten staan ? Want Mandy krijgt dan zulke brokken sneeuw erin !
Madeira_ schreef:Jeetje wat naar Gail![]()
Madeira heeft geen ijzers
Nou ik ben denk ik beetje ziekjes of er is iets mis met mijn maagbandje… vanmorgen bleef het eten hangen, gebeurt tegenwoordig elke morgen dus ik had 1 hapje pap gehad maar bleef maar hangen daarnet is alles er ook weer uit gekomen. Heb het steeds warm koud warm koud. Dus gaan we maar niet naar de kerstbrunch die vandaag op stal is. En inderdaad ook nog het weer dat we niet gaan. Lig nu gewoon in mijn bed met de laptop
Hinke schreef:Madeira_ schreef:Jeetje wat naar Gail![]()
Madeira heeft geen ijzers
Nou ik ben denk ik beetje ziekjes of er is iets mis met mijn maagbandje… vanmorgen bleef het eten hangen, gebeurt tegenwoordig elke morgen dus ik had 1 hapje pap gehad maar bleef maar hangen daarnet is alles er ook weer uit gekomen. Heb het steeds warm koud warm koud. Dus gaan we maar niet naar de kerstbrunch die vandaag op stal is. En inderdaad ook nog het weer dat we niet gaan. Lig nu gewoon in mijn bed met de laptop
Rot voor je.. Lijkt me toch wel heel ververvelend, zon maagband.
@dieuwke: leuk! Wil ik ook doen met ankieMaar moet haar daarvoor eerst maar eens voor de kar beleren voordat ik me daar aan ga wagen
![]()
@peelie:Wat was precies dereden dat hij het uitmaakte?
@freya: ga je nu toch niet meer aan de hand verhuizen?
Het is hier overal witWel mooi maar we kunnen ankie dus sowieso vandaag niet vervoeren. Ga dan zelf ook pas morgen, samen met ankie.
Straks nog ff naar stal, lopend maar want het zal wel glad zijnFf kijken of ze nu wel buiten staat,anders doe ik haar even in de bak.