MIJN VRIEND HEEFT WEER EEN BAAN NA EEN HAFL JAAR THUIS TE HEBBEN GEZETEN
:D:D:D:D:D:D:D:D Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
:D:D:D:D:D:D:D:D
!!
Staan al zo lang te koop maar het wil maar niet..
Heerlijk spullekes verkopen

heerlijk bos hier om te rijden
hoop dat mijn weekend niet meer stuk kan
!
Helaaaas..
Zit vol energie

Toen dus ook maar gestopt en daarna nog even op Wikke gereden, dan voel ik me op Biek toch echtg een beginnertje hoor!
Mn paps en zn vriend stonden te kijken (had gevraagt of paps Lambik vast wou houden bij het opstappen) en natuurlijk vraag ik dan hoe ik eruit zie op een poownie (ik ben eigenlijk alleen maar groere paarden gewent
) en mn paps zegt al snel dat ik te groot ben voor zo'n kleine poownie maar nu vond hij me eruit zien als een echte amazone voor de verandering! 
Stravero schreef:@ Shanna: Balen dat je het zadel niet op Lambik kan leggen, maar fijn dat hij wel op Wikke past!!Waarom laat je niet een zadel op maat maken? Of net zo'n boomloos zadel als Shukii (ofzo iets?, met haar knappe Curosado ofzo hihi
) die is ook mooi
. Hopelijk ben ik op tijd terug zodat ik nog even op ankie kan rijden. Het scheelt echt zo dat het tot half elf licht is.
Hinke schreef:Laat dat veulen maar komen Freya, over 25 minuten is het 13 juni en dan is ze officieel uitgerekend![]()
@shanna: wat deed je nu voor werk?
Heb zin in morgen, paarden kijken in Nunspeet. Hopelijk ben ik op tijd terug zodat ik nog even op ankie kan rijden. Het scheelt echt zo dat het tot half elf licht is.
en dan ben ik nog wel in de 30.