Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jasia schreef:Haha..
Hey Bianca..Nog even een vraagje
Hoe laat rijden jullie 's ochtends weg..?
Jotee schreef:Hee Babs, jij rijd L1 zie ik in je onderschrift. Zijn dat moeilijke proeven en wat word er van je verwacht?
Babsie_Flash schreef:Jotee schreef:Hee Babs, jij rijd L1 zie ik in je onderschrift. Zijn dat moeilijke proeven en wat word er van je verwacht?
Hoe bedoel je dat? Ik vind het geen moeilijke proeven, maar anderen weer wel. Mooi rond rijden en goede overgangen maken en wijken. Verder een ander verschil met de B is middengalop. Voor de rest schiet mij zo even niets te binnen
Jasia schreef:En hoe lang is het rijden..?
HAFxGEK schreef:Wanneer is dat, dat western gedoe?
Jasia schreef:Dus dan willen jullie zeg maar rond 9 uur kwart over 9 weg rijden..?
Jotee schreef:Babsie_Flash schreef:Hoe bedoel je dat? Ik vind het geen moeilijke proeven, maar anderen weer wel. Mooi rond rijden en goede overgangen maken en wijken. Verder een ander verschil met de B is middengalop. Voor de rest schiet mij zo even niets te binnen
Ja, die verschillen had ik al gelezen. Maar ik bedoel zeg maar of de jury euhm hoe ga ik dit zeggen, dat die euhm er ook anders naar kijkt? Bijvoorbeeld qua nagfelijkheid, spanning of what ever. Ik weet het zo niet goed te formuleren.
HAFxGEK schreef:Jotee schreef:Hmhm, die ken ik zo niet! Die van Oilily, Puma, Lacoste en Noa vind ik altijd zo lekker!
Ja Noa pearldie heeft m'n moeder, en die pik ik ook wel eens
HAFxGEK schreef:Babsie_Flash schreef:Die ken ik ook niet... Ik heb een luchtje van Esprit laatst gekocht. Die vind ik ook erg lekker
met die al die gekleurde streepies?
Jasia schreef:Oke Bianc.. Zal het wel een keer vragen
Je hoort nog van me