Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Logic schreef:Ik begin pas met beleren met minimaal 4 jaar, maar dat is persoonlijk. Ik ken meerdere haffen die gaan als een trein, en niets aangeven als het te snel gaat. Ik zeg absoluut niet dat dat bij jou het geval is hoor, begrijp me niet verkeerd.Het zou mij alleen te snel gaan en zou daardoor als koper wat huiveriger zijn. Ik wilde het alleen even mededelen, als hij een jaar ouder was geweest zou dat voor de prijs niets veranderen.
_Bitje_ schreef:Logic schreef:Ik begin pas met beleren met minimaal 4 jaar, maar dat is persoonlijk. Ik ken meerdere haffen die gaan als een trein, en niets aangeven als het te snel gaat. Ik zeg absoluut niet dat dat bij jou het geval is hoor, begrijp me niet verkeerd.Het zou mij alleen te snel gaan en zou daardoor als koper wat huiveriger zijn. Ik wilde het alleen even mededelen, als hij een jaar ouder was geweest zou dat voor de prijs niets veranderen.
ik snap je wel, maar zo is het niet bij beau en mij. We trainen vaak niet vaker dan 5 keer per week en daarvan 1 keer in de week les.
En als ik merk dat ik de afgelopen periode toch wat te veel van beau heb gevraagd, krijgt ie even pauze. We gaan ook niet super
vaak op concours, maar als we gaan vind hij het alleen maar ontzettend leuk
mandylfmarca schreef:Even gauw tussen door he.![]()
Sinne saule van mij.
zou ik die naar een keuring doen?
als ik eventueel later een veulen bij der wil nemen.
zo ja, waar kan ik dat opgeven? (site ofzoiets)
Jorienn schreef:Taxatie vanaf pagina 95:
Ik taxeer op niveau, leeftijd, afstamming, bouw (vind ik wel belangrijk, kan je eigenlijk ook wel uiterlijk noemen..) etc. Gebrekken zijn helaas erg slecht voor de prijs.
Sinne Saule (Mandyylmarca): Mooie pony, is ze nog niet onder het zadel? 1100,-
mandylfmarca schreef:Logic schreef:oke euhm? sinds wanneer is dream een ruin? ipv een MERRIE :pGetaxeerd vanaf pagina 95.
Dream: Mooi dier, mooie leeftijd en mooie maat, ruin dus geen fokwaarde, geen officieel niveau. 1300 euro