Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Lous schreef:Goedenavond
Lousje is wer in town, herfstvakantie!!!!!
Leuk zo ja haar Naomi, ik zelf zou alleen niet voor een pony gaan, broeinest voor pukkels. Maar staat je niet verkeerd moet ik zeggen
Lous schreef:Goedenavond
Leuk zo ja haar Naomi, ik zelf zou alleen niet voor een pony gaan, broeinest voor pukkels. Maar staat je niet verkeerd moet ik zeggen

Jasia schreef:Uhm kleertjes..? Of wat ik altijd zo schattig vind: Sokjes!
Van die soort slofjes maar dan anders![]()
Ik moet ook nog bh's.. Maar ze hebben mijn maat bijna nergens
Ik heb ze ook van de Action

hoezo dat 
want mijn B zijn te klein geworden

Babsie_Flash schreef:Van die mini Nike Airs! geen idee wat ze kosten trouwens
Babsie_Flash schreef:Van die mini Nike Airs! geen idee wat ze kosten trouwens
Alles goed lous? Jasia schreef:Haha ja dan zit ik ook helemaal onder..
Uhm Moon.. Zo'n zacht "boekje" ofzo..?
Evatje schreef:Ik word echt gestoord hier thuis.Alles goed lous?
Naomi_Haffie schreef:Babsie_Flash schreef:Van die mini Nike Airs! geen idee wat ze kosten trouwens
die zijn duur hoor
inderdaad
Paardenboek ofzo. Babsie_Flash schreef:we zitten al bijna op de 100!
Monica_86 schreef:Evatje schreef:Ik word echt gestoord hier thuis.Alles goed lous?
why??
of inderdaad een lieve knuffel Lous schreef:Goedenavond
heb nu een hele plek net onder mn lip omdat ik dat gewoon helemaal kapot heb gekrapt..
Evatje schreef:Ik wil een nieuw boek.Paardenboek ofzo.
Evatje schreef:Ik wil een nieuw boek.Paardenboek ofzo.
Lous schreef:Ja die leuke foto's van ons met Puck en Goos. Sta ik eindelijk een keer leuk op![]()
Moet deze week 4 dagen werken. Jeetje wat is het koud zeg buiten. Nog maar 6 graden. Heb mijn verwarming en kaarsjes aan
heb je wel vet strakke lucht, is het steenkoud.. brr
Anseltje schreef:Lous schreef:Goedenavond
Bij mij valt dat gelukkig nog wel mee, die pukkels. Ik heb voor puisten rond mn neus en mond.. vind dat zoo lelijkheb nu een hele plek net onder mn lip omdat ik dat gewoon helemaal kapot heb gekrapt..