Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
noaxhorses schreef:Gaaf Noa! En spannend dat je naar de middelbare gaat!Hahhaa Marrit
Super goed Fabienne! Gefeliciteerd
Leuk Eline
Nou de buitenrit met Starwien ging heel goed, zelfs een stuk gegaloppeerd, ze was heel braaf
En tja Nalanta.. WAS GIGA COOL FANTASTISCH ALLES![]()
![]()
![]()
Allemaal kunstjes aan de hand gedaan, Flip en Andorra waren gekomen, en Andorra heeft aan de hand gesteigerd toen ik haar vast had. Ook heb ik op Flip gereden en op Andorra gezeten. Zijn hele mooie foto's gemaakt bij dat huis. Heb al 2 foto's, de rest komt binnekort! Ook toen Flip ging liggen mocht je erbij liggen
Eva met Flip
[ Afbeelding ]
Jesse met Andorra
[ Afbeelding ]
Ik op Andorra![]()
Met de hele groep
[ Afbeelding ]
Nordsvensk schreef:GEFELICITEERDSuper leuk Noa!
IK HEB MIJN AUTO THEORIE GEHAALD!![]()
![]()
faithjee schreef:Alvast succesmooie punten fabienne !!
gaaf noa! heb je ook wat van ze geleerd ?
gefeliciteerd Marrit, wanneer mag je afrijden ?
leuk Charlotte dat de oude eigenaar is geweest
___
nou ik heb me zo juist opgegeven voor me eerste springwedstrijd bb, ik ben benieuwd
Kim_97 schreef:Fijn dat het zo goed gaat!Tuurlijk mag je blijven Pernille! Dat moet je zelfs, want we kunnen je niet missen!
Super goed Fabienne!![]()
hahah, ondeugende Mia! gaat het nu weer beter?
Lekker zo'n baan waar je voluit kunt gaan!
Suúper leuk Noa!![]()
Woehoee, gefeliciteerd!!![]()
Wat leuk dat de oude eigenaresse is geweest. denk dat het voor haar erg leuk is dat jullie nog contact hebben en zij mocht komen, zodat ze kan zien hoe haar paardje het nu heeft.
Oeeh, leuk faith!
ahww, beterschap Noa!![]()
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ik heb vanmiddag een buitenrit van 1,5 uur gemaakt. Vrouwke lekker braaf! We hebben een nieuw pad ondekt, die wel heel leuk is om te rijden. Ook moesten we 2 keer over een bruggetje, waarvan ik niet had verwacht dat ze er zonder problemen overheen zou gaan, dus dat verbaasde me!
[ Afbeelding ]