Zoals je ziet is het topic bijna 100 blz en zijn we inmiddels een aardig vast groepje van 21+ met een Haflinger die het nog over vanalles en nog wat hebben, dus ook over caps.. Want op een Haflinger moet je die ook op! 
In elk geval welkom!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
jij had altijd van die hele gave dekjes (ik geloof op Willy?) die waren knal roze en geloof groen (?) van die dunne cottons zeg maar. Mag ik vragen wat voor merk dat is?
leer je veel van.Sita_ schreef:Die roze is de fuchsia van de Bloom collectie, uit de zomer van 2010..
Daar is de lime groene ook van..
Shopze morgen!Zo'n shabrak ding is wel leuk ja!
heel gaaf!
hihi
haha. Vind hem echt heel gaaf! Amanda had volgens mij laatst ook al zo'n mooi groen dekje onder haar zadel liggen
staat echt leuk.

ook niet echt veilig dus om mee te vallen!
Ik ben er niet zo goed in, zeker niet op Marissa, kan ook niet echt doorzitten op dr. Ze hobbelt echt te veel met die kleine pasjes van dr. Als ik een keer ging zonder zadel deed ik een dekje op met een dekensingel erom. Dan heb je toch iets, en krijg je niet alle haren op je kont.
Siersma schreef:http://www.divoza.com/collectie/ruiter/ ... ather.html
Vind zoiets wel mooi, maar zou het er ook nog een beetje normaal uitzien?
Precies Sita, zo denk ik dus ook. Kost al genoeg allemaal.

Had eigenlijk niet zulke hoge verwachtingen maar hij zit echt heel comfortabel en de binnenkant kun je wassen. Dus ben er heel blij mee.