Slechte kwaliteit van mn telefoon, maar t gaat om het idee!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
love_urla schreef:Haha jaa daar ben ik me wel van bewust, hij is nou gewoon echt een dikkertje maar dat komt goed hoor!
En zn manen,staart en voorpluk moeten groeien, hij heeft zomereczeem maar werdbij oude eigenaar niks aangedaan
MissToseland schreef:love_urla schreef:Haha jaa daar ben ik me wel van bewust, hij is nou gewoon echt een dikkertje maar dat komt goed hoor!
En zn manen,staart en voorpluk moeten groeien, hij heeft zomereczeem maar werdbij oude eigenaar niks aangedaan
ik denk dat als hij afgevallen is, beter voer krijgt (zonder suikers en zo) dat zijn schuren ook een heel stuk minder word!
hilly200 schreef:Maar mooi foto's blijven spammen dus, maar trouwens je onderschrift klopt niet Ik heb de liefste haf van bokt ^^..
als we even vergeten dat toen ik hem vanavond op stal wou zetten toen het donker was hij schrok van het licht van m'n mobiel en het hele land door sjeesde waardoor ik alleen een witte staart zag vliegen maar m'n paard foetsie wasowh en daarna was die groene tuinslang onderweg wel heel erg eng xD