Vanmorgen weer een rondje met Storm gereden. Warm of niet, meneer wil altijd lopen. Hij had er flink de vaart in vandaag en wilde zo'n beetje op iedere stukje gras ook wel ff crossen, wat hij van mij niet mocht. Morgen weer een rondje met 2 stalgenootjes.
Verder lekker in het zonnetje gelegen aan het water vandaag, beetje verbrand maar niet heel erg last van.
_xwien
Geplaatst: 26-05-12 21:24
zo ik ben net terug van zaza en die kwam me toch eens hoog omhoog gewoon niet normaal hoor en dan zit je daar he zonder zadel op dr.... gelukkig heb k best een goede zit want anders was k er allang af gevlogen
Zo die Zaza zeg. Respect dat je bleef zitten zonder zadel. Dat zou mij niet gelukt zijn, ik ben een ramp zonder zadel, maar dat komt deels ook door mijn gammele rug.
arankeng
Geplaatst: 26-05-12 21:49
Knap dat je blijft zitten op Zaza! Hier regelmatig zand hapen
Laatst bijgewerkt door arankeng op 26-05-12 21:51, in het totaal 1 keer bewerkt
nja t scheelt dat zaza breed is en ik goed heb leren zitten op zaza en een 3 jarige haflinger op de manege die mij alleeee hoeken van de bak uitgebereid heeft laten zien en waar ik dus ook nooit van af gevallen ben ik ben in de 8 jaar dat ik nu rijd maar 2 keer gevallen doordat een pony bokte ofzo waaronder zelfs 1 keer toen ik pas net reed
Netjes ik zie heel veel mensen juist vaak van een haflinger vallen! (ja daar is het een haflinger voor ) Ik viel altijd in de tijd dat ik het in mijn rug had en altijd precies op mijn rug! dus mijn balans is niet zo best denk ik.
Faringo
Geplaatst: 26-05-12 21:57
Haha ik ben in mijn 20jarige carriere ontelbare keren gevallen, maar dat kwam ook omdat er knettergekke ponies waren op de manege waar ik als kind reed. Hoe wilder en gekker, ik vond het alleen maar leuk. De laatste 5 jaar ben ik 2 keer gevallen, waarvan de laatste keer zoals jullie weten zo hard dat dat de afgelopen 5 jaar niet vallen in 1x keer goed heeft gemaakt . Van Storm ben ik 1x gevallen trouwens
van zaza ben ik nog nooit gevallen, ja 1 keer maar dat was mn eigen domme fout en idd sinds ik les kreeg van mark op mn manege, ongeveer 4/5 jaar terug, was het hoe gekker hoe leuker en dat wist mn manege maar al te geod, k moest altijd de lastpakken rijden, en dat vond k nooit erg,, was altijd leuk.. ohh wat mis ik dat!
achja moet er achteraf altijd wel om lachen... maar als je er dan zo zonder zadel op zit en je paard staat ineens steil overeind schrik je wel even... maar inmiddels al niet meer zo gewoon word het al
Ja blijft toch wel een risico aan zitten dat hoge steigeren, maar inderdaad als je paard het regelmatig doet wen je daar ook wel weer aan. Zolang ze maar niet achterover klappen.
verwijderen
Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-12 22:23
@Jodie: ik doe dat altijd met Photobucket.
Marga en Crispy: Vanmiddag met Aline naar Crispy geweest. We hebben haar lekker geborsteld, eindelijk komt die wintervacht eraf. Daarna een douche gegeven. Dat vond ze allemaal heerlijk, hele zak wortels op en snoepjes. Crispy had een goede dag, ze was allert na het douchen en heeft nog even in de bak gelopen. Uiteindelijk ging ze toch aan 1 kant rollen, duurde wel lang maar ze vond het heerlijk.
_xwien
Geplaatst: 26-05-12 22:23
nee maar zaza doet het ook wel met beleid, t is niet dat ze het hals over kop doet... zaza niet achterover klappen
verwijderen
Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-12 22:24
Faringo schreef:
Ja das het verschil, ik ben 31 . Maar herken het wel hoor.
hihi ja dan wordt je wijzer, ik ben 43 en was vroeger ook niet bang om te vallen.
Toch gebeld over Sascha, en heb besloten dat ze naar mij toekomt, ze komt volgende week zaterdag. Ik ga bij Aline op stal staan met haar. Die stal is veel goedkoper en gezellig met Aline. Wel heel vreemd allemaal zo maar wilde ook Sascha niet laten schieten.
verwijderen
Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-12 22:43
Wie zal de eerste zijn om op pagina 100 te schrijven?????????????????????