Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
JastieHorse schreef:Nou ik ben weer terug. Toen we het erf op kwamen rijden dachten we gelijk van nee dit word em niet. Overal lag puin en de stallen waren niet helemaal geweldig, donker en oud. De rijbak is niet heel groot, 30 bij 15 schat ik. Wel een super bodem erin, rubbersnippers?? Nou goed even met het vrouwtje gepraat. Ze zijn dus bezig met alles te renoveren. Er is een nieuwe koeienschuur gebouwd vandaar de troep. De bak word in het najaar breder en langer. Er komt nog een gedraineerde longeerbak. Ze twijfelt om een paddock paradise te maken of gewoon een aantal paddocks. Ze heeft op een ander stuk grond de rest van haar pensionstal staan. Die schuur zag er stukken beter uit! Mooie stallen. Paddocks waren kurkdroog ondanks de hoeveelheid regen. 2 super grote landen. Daar werd ik dus al een stuk enthousiaster van! Wat ik erg fijn vind is dat de vrouw echt kijkt naar wat goed is voor de paarden. Zoveel mogelijk buiten lopen, goed voer, fijne bodems in paddock, rijbak en longeerbak. Echt top!! Marit verhuisd per 1 augustus samen met haar vriendje naar de nieuwe stalHelemaal top dus!!
En als kyra er wilt staan, staat ze er toch wel. Net ging ze er ook in haar eentje daar staan.