Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Freya schreef:Hallo Allemaal,
Aller eerst welkom nieuwe komer, leuk haf veulie heb je.
Morgen ga ik echt foto's maken van Wahida in de sneeuw, kwam tijd te kort vandaag, eerst voer gehaald, toen stalschoenen voor me zelf en halster voor wahida gescord, daarna nieuwe nette schoenen gehaald, boodschappen gedaan, naar stal gereden, donna rond erf gewandeld maar die kreeg de kolder in de koppie, ukkie nog een rondje gewandeld en zij was zo braaf, voer klaar gehangen, en naar de intratuin voer halen voor me woefs, ben net thuis, en me mannetje heeft net eten klaar gemaakt, dus ik ben weer weg, tot later...
en gister een nieuwe pc gekochtben weer helemaal happy
Zijn erg leuke hondjes..
.
We moeten wel komende week eens afspreken voor een buitenrit hoor! Als ankie niet zondag komt dan komt ze maandag of dinsdag namelijk. Er wordt idd wel gestrooid maar hoorde net op het nieuws dat er morgen weinig verkeer zou zijn vanwege de gladheid. En als mensen al met een gewone auto niet gaan rijden moet je zeker niet met een paard gaan rijden. Maar goed, misschien valt het mee!
Ga eerst wel ff zelf een paar keer een buitenritje maken 

Ik heb vanaf zondag al niet meer gereden. En zo wordt het eerst ook niks ..
.
. Heb je nog informatie over jezelf of heb je dat al verteld en heb ik er overheen gelezen ?
. Dieuwke1315 schreef:Weet ik niet Freya .. Ik heb bij Mandy gewoon uitrijdeken maat 175. En dat is ook haar dekenmaat.
Dat is zo Hinke , ik weet het niet.![]()
Maar met dit weer kun je ook niet op buitenrit hoorIk heb vanaf zondag al niet meer gereden. En zo wordt het eerst ook niks ..
.
Als je zondag of maandag een haflinger over de seadwei ziet knallen, dan ben ik dat! De rijstukjes in het filmpje, zijn van vorige kerstvakantie, en toen vroor het ook. Geen probleem hoor, dat kan echt prima. Maar kan me voorstellen dat je dat zelf niet wilt. Vanaf woensdag gaat het weer dooien.
. Ja , maar kan het erf ook niet af & haar ijzers moeten er nog af
Als de sneeuw weg gaat doe ik dat ook wel weer. Maar nu is het haar te glad . 
Dieuwke1315 schreef:Mooi. Heb je nog informatie over jezelf of heb je dat al verteld en heb ik er overheen gelezen ?

)
)
)
.