Lous schreef:Ja dat kan je zomaar ineens hebben. 70 euro is niet niks, had je veel leuke dingen mee kunnen doen.
Inderdaad daar ging weer een outfit voor de paardjes de brievenbus in

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
apollootje schreef:Bij ons gaat het ook lekker.
Mijn kleine pony moet naar de smid en de smid kan uitgerekend alleen nog maar zaterdagochtend. Ik moet rond half 12 starten en dan kunnen we het net wel/ net niet redden.
Heb al een mailtje gestuurd naar de organisatie, hopelijk mag ik nog iets later starten dan moet het allemaal net passen als we ons flink haasten.
Maar ondanks alles, we hebben er zin in!
Carolien007 schreef:Ik wilde vandaag even een rustig ritje maken, maar dat verliep jammer genoeg iets anders, in zandhappen.
We reden op het ruiterpad en voor ons liep een man met, ik denk, zijn kleinzoon. Ik wil Bel ook net terugnemen om er in stap lang te gaan blijken die mensen ook een hond mee te hebben die opeens de hei ui springt en in de bocht staat. Bel schrok zich echt kapot en schoot zo vreselijk snel om dat ik er naast lag. Ik kon haar echt niet meer vasthouden, maar gelukkig bleef ze op 20 m staan en snoof ze nog eens goed na. En die mensen liepen gewoon door...... Heb pony beloond dat ze zo braaf bleef staan, opgestapt en weer doorgereden. En mensen nog vriendelijk bedankt voor de hulp.
Klijn schreef:Oja ik zag ook nog iemand die een voorlezer zoekt rond 12.00,volgens mij ben ik dan al wel klaar! Ik zoek nog een voorlezer voor 9.35.. ring weet ik ff niet want krijg dat irritante document niet geopend.
Rond welke tijd kun je de coupons ongeveer ophalen? En mogen er eigenlijk aangelijnde honden mee?
Paulusjuh schreef:@ suus: is jou jasje toevallig van equitheme?
Wel gaaf topic zeg! Kan mooi lopen
S_uus schreef:Dat bedoel ik ook met mn 'suus verzonnen scheldwoord' , ik bedoel je voelt je toch knetter schuldig en vraagt puur uit fatsoen of het gaat? Tuurlijk kan het gebeuren, maar als het mijn hond zou zijn zou ik echt vaak mn excuses aanbieden enzo..