Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
amazone77 schreef:willem is er!!!!!
vanavond foto's en verslag en dan zal ik ook even reageeren op de rest.......zal vast een hele pagina in beslag nemen.
Freya schreef:yes yes, me hoofdstellen zijn binnen en ze zijn in het echt, echt super gaaf ... en de frontriem is ook helemaal af.
zal vanavond ff foto maken ... zonder paard , want heb vanavond avondje vrij gekregen ....
Roxylovee schreef:welkom guuusje leuke haf !![]()
amazone; leuk dat willem er is !!
en freya mooi dat je hoofdstellen binnen zijn !
vandaag zou ik naar mn oude stal gaan maar kwam iets tussen kwam 2 vrienden tegen dus zijn we maar lekker naar het stadje gegaan morgen weer van half 9 tot half 5 op school als alles meezit, zal wat zijn eerste dag gelijk nablijven... dus weet niet of ik tijd heb voor bokt morgen haha.
Liiisaaa schreef:Hee allemaal, heb even snel alles doorgelezen. Maar moet weer helemaal in het ritme komen van school/werken/Nibbit.Is echt weer wennen! Gelijk toen we de les inkwamen konden we al beginnen te leren voor toets volgende week, zucht!
farahtjuh schreef:Dat is vervelend marlis, em ook raar als jij dat wel moet en zei dat niet,
Wat van werk ,school opleiding ga je doen?
Marlis schreef:farahtjuh schreef:Dat is vervelend marlis, em ook raar als jij dat wel moet en zei dat niet,
Ja idd, want in mijn sollicitatiegesprek ernaar werd mij gezegd dat alle jongen mensen 4 maanden vooropleiding moeten. Ik ben 17 en zei is 18 dus ook nog jong.
Ik ga een werk leer opleiding doen tot VIG'er. Kortom verzorgende.
Marlis schreef:farahtjuh schreef:Dat is vervelend marlis, em ook raar als jij dat wel moet en zei dat niet,
Ja idd, want in mijn sollicitatiegesprek ernaar werd mij gezegd dat alle jongen mensen 4 maanden vooropleiding moeten. Ik ben 17 en zei is 18 dus ook nog jong.
Ik ga een werk leer opleiding doen tot VIG'er. Kortom verzorgende.