goeiemorgen allemaal, verveel me dood hiero op school maar heeft iemand nog foto's van nummer 28? ik heb al op de acs fotografie gekeken en daar sta ik 2x op. gr. samantha
Drunksheep
Geplaatst: 14-09-09 09:04
suusiejj schreef:
Da's balen zeg!!! En als er iemand foto's van nummer 68 heeft Wel jammer dat je geen 2 buttons kreeg voor beide kanten haha.
Weet iemand door welke fotograven er allemaal foto's zijn gemaakt de enige die ik weet is bob schouten.
KarmaChansy
Geplaatst: 14-09-09 11:55
goeiemorgen nog! ik ben ook wel benieuwd naar meer foto's
Orabella
Geplaatst: 14-09-09 11:56
Ik heb ook alles weer overleefd, gister nog een uur in de file gestaan . Ben zeer benieuwd of ik op foto's van de parade sta, de cross was iig een groot succes.
Nadia ga je met austria al naar de L2 of blijf je nog even L1 rijden ?
Drunksheep
Geplaatst: 14-09-09 12:23
Ik ga na zijn afstammelingkeuring [dus nadat we weten of die goedgekeurd is of niet] kijken voor L2 wedstrijden. Ik haal nu steeds 2 wp's per proef enzo dus gaat beetje hard
Anoniem
Geplaatst: 14-09-09 12:24
oke leuk
haha ja idd , heb je nog wedstrijden geplannd staan ?
Drunksheep
Geplaatst: 14-09-09 12:28
Yvank_ schreef:
oke leuk
haha ja idd , heb je nog wedstrijden geplannd staan ?
Voorlopig met Austria dus niet, we willen eerst kijken of hij wordt goedgekeurd of niet. Als hij afgekeurd wordt hebben wedstrijden natuurlijk een beetje een ander doel dan nu. Nu is het gewoon zo dat élke wedstrijd die ik rijd reclame voor hem is.
---
Door iSaBeLL van Bokt;
[Jammer dat hij hier net kauwt waardoor het lijkt alsof ik trek]
Door Monica_86 van Bokt;
Door onszelf;
En nou stop ik maar met m'n gespam haha Monica_86 en iSaBeLL bedankt voor de mooie foto's!
Vond het wel jammer dat ik niet kon meerijden met hem in de parade. Zat er namelijk al 2,5 uur achter elkaar op, moest ik een halfuur wachten en dan nog parade. En 's ochtends had ie ook al 2 proeven gelopen, vond ik een beetje sneu voor hem
Anoniem
Geplaatst: 14-09-09 12:34
Ja dat is idd wel jammer , want is heel gaaf Nou volgend jaar dan maar ofniet