dlientjuh schreef:ik kan zo veel vreten wat ik wil en kom niet aan
Het is gewoon niet eerlijk!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Babsie_Flash schreef:dlientjuh schreef:ik kan zo veel vreten wat ik wil en kom niet aan
Het is gewoon niet eerlijk!
Monica_86 schreef:is thriller op rtl7 met tom cruise
Babsie_Flash schreef:pagina 97
Babsie_Flash schreef:Monica_86 schreef:is thriller op rtl7 met tom cruise
Welke film is dat??
Babsie_Flash schreef:Moon en ik racen naar de 100!!
Monica_86 schreef:Anseltje schreef:Heb vianne van het weekend helemaal alleen, en dan ook echt alleen, gereden..
& ga nu ff snel doorlezen
en ging het goed???

) en toen de laatste 5min gingen zoooo goed 

Cait vandaag weer gereden, bij haar ook hele tijd op hek hangen enzo. Dus cait was ook niet echt tevreden, maar ook bij haar de laatste 5min gingen goed.
) en cait had toen ff livona gereden. Dus ik kon beetje mn eigen weg zeg maar, en heb toen echt keurig gereden. Vianne was wat snel, maar ik had goede controle en had goede houding. En cait vond het er echt top uitzien( die zei dat ze dacht van wauw dat ziet er goed uit
) Dus toen was ik wel ff vrolijk 
) hoger heb, dan gaat het super goed.. Dus dat had ik ook vanmiddag, in het begin poedersuiker(korte teugels, contact, gespannen etc..
) en op het einde na de galop, begonnen we beide wat te ontspannen, teugels wat losser, handen hoger. En toen ging het super 

.. Dus heb cait vanmiddag om raad gevraagd, die zei dat vianne dat bij haar ook doet, en dat zij nog geen oplossing weet. Dus gaan we samen ff zoeken 
Evatje schreef:waaaar is HNTM
Anseltje schreef:dlientjuh schreef:ik kan zo veel vreten wat ik wil en kom niet aan
Komt wel goed tussen jullie!
wat ga je kopen?

Babsie_Flash schreef:a Few Good men is ook goed! Beter dan die Thomas Crown film
Monica_86 schreef:dat op dat hek hangen doet amber dus ook heh en kweet hoe eng dat is! Echt poedersuiker!!! fijn dat je het wel goed hebt kunnen afsluiten en dat je de knopjes steeds beter weet te vinden bij drKomt wel goed tussen jullie!
Leuk winkelen morgenwat ga je kopen?
snap je 
Naomi_Haffie schreef:kijk dit zijn me haren, net geknipt dus me pony zit nog niet echt goed /mooi
leuk jou zo te zien, je haar staat leuk wijffie!!