Welke volwassenen zijn ook zo blij met hun haflinger?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Madeira_

Re: 21+ en een haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 12:27

Miejjs, wat vervelend, beterschap :(:)

Nelleke, gefeliciteerd! Hoe ging je springles? :D

Klasien schreef:
Goeiemorgen! Ik werd schandalig laat wakker vanochtend, om 9.22uur...! Normaal staat mijn wekker altijd om 7.15uur maar die had ik nu perongeluk niet gezet. Blijkbaar had mijn lijf meer slaap nodig.

Hier schijnt het zonnetje heel mooi, hoop dat het zo blijft want ik wil vanmiddag even rijden.

Ik om 11 uur.. :o

Viet, wat leuk :D veel plezier!

Paulusjuh, lastig he.. ik heb ook nooit zoveel inspiratie en vraag dan altijd maar dingen voor mijn
hond/paard/kat haha..

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 14:49

Hier vanochtend vroeg dik ingepakt een buitenrit gemaakt van zo'n twee uur. Nu even huis poetsen en vanavond met mijn moeder uit eten en naar concert van Racoon :) wel grappig, blijkt gisteren dat mijn schoonzusje en haar familie ook naar dit concert gaan.

Wij doen dit jaar niet aan sinterklaas en we zijn er nog niet overuit of we met kerst kadootjes gaan doen. Maar meestal vraag ik cd's, verzorgingsproducten etc.. beetje het standaard gebeuren. Voor mijn diertjes heb ik eigenlijk alles wel wat mijn hartje begeerd, ben namelijk helemaal niet van de setjes etc.

@ Miejjs beterschap! Lekker rustig aan doen dit weekeind.
@Nelleke hoe was je springles?
@Klasien, af en toe mag je toch wel uitslapen :)

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 15:46

Veel plezier vanavond Elpatcho :D

Pfoe ja, verlanglijstjes.. Mijn ouders komen onverwachts toch met kerst en wij doen altijd kadotjes..
Krijg meestal van mn lief een wat groter kado, zoals nieuwe kleren, of iets wat ik graag wil voor de paarden of een weekendje/dagje weg..
Maar nu gaan we ook kleine kadotjes met mn ouders doen. Dus moet ik toch een verlanglijstje maken.. Weet t echt niet.. :=

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 16:00

Ah ik heb zo rot gereden net :( voel me echt rot.. ben dan zo gefrustreerd naar mezelf toe, niet leuk meer! Ik heb niet lang gereden daarom en lekker buiten uitgestapt en haar daarna nog beloond, wil het wel goed afsluiten.. :)

Wij doen aan kerst (lootjes trekken) en dan iets kopen voor 25 euro.. maar vind het altijd ook lastig..!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 16:13

Het kan niet alle dagen goedgaan lieve Paulien! Kop op meid, denk maar terug aan van de week en de volgende keer stap je vol goede moed weer op.. :)

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 16:19

Sita_ schreef:
Het kan niet alle dagen goedgaan lieve Paulien! Kop op meid, denk maar terug aan van de week en de volgende keer stap je vol goede moed weer op.. :)

Heb je gelijk in :) voel me alleen dan ook altijd zo schuldig tegenover Madeira, wil het zo graag goed doen en haar niet in de weg zitten of iets..

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 16:22

Dat doe je ook niet, een paard kan ook zn dag eens niet hebben. Het blijft een levend wezen..

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 16:57

Je er niet zo druk om maken, ik had alles gepakt om te rijden maar heb mijn dag vandaag niet
ben erg moe en heb hem maar lekker in de buitenbak los gegooit, vond het wel best

Mando zegt HOI!!!!!!.............

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 17:17

Komt wel goed paulien! Damella was ook vervelend vandaag :')

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 18:28

Wij gaan morgen sinterklaazen, met mijn ouders, zusje plus man en kind en ik. Mijn broers hebben kinderen die in sinterklaas geloven, die vieren het dus gewoon op 5 december thuis. Wij hebben lootjes getrokken en doen dan voor 10 euro. Gelukkig heb ik mijn moeder, dan vind ik het niet zo moeilijk ;)

Ik ben vanmiddag ondanks de regen toch gaan rijden. In de box opzadelen (normaal zadel ik altijd buiten op, box is niet zo heel ruim), uitrijdeken erop en gaan. Heel simpel lang en laag en vooral voorwaarts. Volgens mij vond Iris de uitrijdeken wel handig, de meeste tikken met de zweep kwamen op de deken... Maar door de klets die dat geeft, ging ze wel vooruit! ;)

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 18:30

Hahaha ik lig hier volledig in een deuk! :D
Zie het gordijn naast me bewegen, Ica zit in de vensterbank, ineens komt het gordijn dichterbij en zie ik iets vallen. Ica valt precies in de papierbak! En dan mij schaapig aan kijken dat ze er niet uit kan komen _O-

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 18:46

Idd Sita, zo probeer ik ook te denken :)

Yvank_ schreef:
Komt wel goed paulien! Damella was ook vervelend vandaag :')

Dat is het 'probleem' een beetje: Madeira is absoluut niet vervelend.. reageert gewoon niet op mijn hulpen maar verder braaf haha..

Ach ja morgen weer een poging :)

Haha die foto van Mando geweldig! :')

Klasien schreef:
Hahaha ik lig hier volledig in een deuk! :D
Zie het gordijn naast me bewegen, Ica zit in de vensterbank, ineens komt het gordijn dichterbij en zie ik iets vallen. Ica valt precies in de papierbak! En dan mij schaapig aan kijken dat ze er niet uit kan komen _O-

Hahaha _O- :=

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 21:58

Die foto van Mando, echt te grappig! _O-

Heb vandaag dus geen cap gekocht zoals ik van plan was, geen tijd voor gehad. In plaats daarvan een andere auto gekocht := , veel leuker dan capshoppen. Maar betekend dus wel dat er niet gereden gaat worden morgen. Nou ja vind het eigenlijk ook wel best, ze heeft het prima op het land. Ze krijgt lekker een hoop kuil en dan is het voor haar algauw prima gelukkig. Volgend weekend dan maar weer.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 22:00

Hahaha, dat is een heel verschil een cap of een auto! _O-

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 22:03

Ja ook in prijs helaas :')

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 22:05

Hahaha, nee? Echt?! :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 22:24

_O-

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 22:25

Hebben jullie de nieuwe cap van HH al gezien? De Pro leather in Croco style?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 22:26

Ja die is wel leuk :)

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 22:28

Ja, vind hem echt gaaf! Hij is ook in donkerbruin... <3
Wat zou die kosten? kan nergens prijzen vinden.. Ze hebben ook johdpurs er van, maar die zijn alleen in zwart..

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 22:31

Geloof dat ik die ook al voorbij heb zien komen, echt lelijk vind ik persoonlijk. Ik wil het liefst zon ouwerwtse zwarte fluwele cap, is niet meer te krijgen natuurlijk. Had nu een fluwele van premiere, maar die werd dus poepachtig bruin. Dus eigelijk blij dat ik eraf gelazerd ben, eindelijk een nieuwe. :o

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 22:34

Hahaha, je rijd teveel in de zon... :P :))
Er zijn toch wel zwarte caps nog? Maar overal zit wel zo'n aerodinamisch ding op t voorhoofd zeg maar..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 22:35

Heb geen idee denk rond de 120 euro ofzo.

Ik mag alleen niks nieuws meer kopen :') , heb al laarzen gekocht laatst. Wil beginnen met mn rijbewijs als ik niet ziek meer ben en ik wil een trailer _O-

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 23:25

Zien er in mijn ogen een beetje uit als die caps die vroeger de jockeys hadden. Je weet wel met zon glimmend hoesje eromheen. Vind ze niet zo mooi. Heb er wel een gezien van BR, die zag er nog wel aardig uit. Had geloof ik van die gekleurde striping die je ook nog kon veranderen.

Ben je al over je budget heen Yvank? := Als je voor je rijbewijs wil, moetje wel ff zuinig aan doen. Wat een geld kost dat tegenwoordig. Ben blij dat ik mn rijbewijs al heb en ook al een trailer. :o Heb alleen geen E, maar die heeft mn vriend en die rijd me dus overal heen. Vind ie niet erg gelukkig. :P

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 23:27

Ik heb ook geen E... Mn vriend rijd ook overal heen, dat vind ie ook niet erg.. :)
Ben ook zeer blij dat ik mn rijbewijs al heb, zou tegenwoordig gigantisch zakken denk ik..