Weer mooie paardjes boven mij Hier weer 2 nieuwe foto's van mijn jaarling Brecht
Janine001
Geplaatst: 07-02-12 21:23
@Marlis; Leuke foto's! Wat heeft Peeps in haar manen? @Kayleigh_; Leuke foto's! @yellie; Leuke foto's!
Christadk
Geplaatst: 07-02-12 21:25
Lieve foto van Amon. Nebu heeft echt een prachtig koppie Sambal peeps..zonde van haar manen zeg! Prachtige foto's van Ivar! Wat een lieverd is Brecht! Groot ook al zeg.
Hierbij Marit..ze staat heerlijk iedere dag op het land. Heb het echt getroffen met de nieuwe stal, en vooral Marit natuurlijk Buik groeit als kool..nog even en haar kleine mag komen!
Ik heb de deken 2 jaar geleden gekocht met flinke korting op 1 of andere website. Geen idee meer welke. Maar volgens mij is de deken nog wel verkrijgbaar via internet, goed zoeken Het is een weatherbeeta.
Marie508
Geplaatst: 07-02-12 21:35
Wat een mooie winterfoto's allemaal! Na al die winter foto's plaats ik ook even 2 van Stravo!
Ik heb de deken 2 jaar geleden gekocht met flinke korting op 1 of andere website. Geen idee meer welke. Maar volgens mij is de deken nog wel verkrijgbaar via internet, goed zoeken Het is een weatherbeeta.
Het is een Weatherbeeta Joules, Barbie Amber heeft hem ook
Gaat nu echt op schieten voor Marit ben benieuwd naar de kleine.
Chasey
Geplaatst: 07-02-12 22:10
Leuk al die winterse tedybeertjes in de sneeuw! Mooie foto's weer hoor! Vandaag doe ik een keer niet aan een bijleest post. Volgende keer weer.
Vandaag niet gereden met James. Wel ff wat kunstjes op het blok Hij bood het zelf aan. Ging al op het blok staan zo van: "Nou kom maar op met die snoepjes"!
mooie winterfotos weer, zonde van peeps manen.. wel slim van die sambal! en idd een hele leuke deken, ook leuke kuntsjes van james op het blok!
RM_
Geplaatst: 07-02-12 22:39
Ahh Sambal-Peeps haha! yellie; Ahh Brecht heeft echt een heel leuk koppie! JastieHorse; Oeh jou deken is gaaf Stravotopper; Wauww die eerste is echt super, mooi sneeuwsnoetje Chasey; Hhaha gekke James! Wel knap zo op het blok!
Atlas is de laatste dagen niet zo fotogeniek In de wei is hij echt strontvervelend en wil alleen maar happen en rondjes rennen, iemand daar tips voor? Op stal is hij juist wel super lief..