Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ympi schreef:Pff Marga, dacht ik dacht we eindelijk weer de vrolijke toer op gingen, krijgen we weer twee keer slecht nieuws van jou! het is je echt niet gegund precies! Ik wens je héél erg veel sterkte, is een beslissing die ik hoop nooit zelf te moeten maken en vind het erg knap van je dat je ze kan en durft te maken! Je moet wel een sterke vrouw zijn daarvoor! Je moet ook weten dat we er altijd voor je zijn en ik denk echt dat ik van "we" mag spreken hier in dit topic! Een luisterend oor of in dit geval vele oortjes kunnen al heel wat steun zijn denk ik!
Om het positief af te sluiten: hoe staat het met je haf-merrie, komt ze er?
mamendt schreef:Voordat iedereen in de aanval gaat!!! Ja, ik weet dat het tijd rekken is maar een paar blz terug schreef Marga dat Crispy helemaal vrolijk was met Buut en geen pijn had. Ik heb destijds voor mijn paard de keuze gemaakt om hem nog lekker te laten genieten van de zomer.....en op buut kan een paard jaren leven voordat er schade komt hoor...ik zeg niet dat heel lang rekken ook mijn keuze zou zijn...maar ik vind het van de andere kant sneu voor Crispy..ze heeft nooit kunnen genieten van de wei omdat ze in de manege stond.....
Maar iedereen maakt voor zich zelf een keuze...en op is op.....het is altijd moeilijk als je ervoor komt te staan.......
Sterkte!
Ympi schreef:O ja, die wonde ook nog, hoe zijn je vooruitzichten daar? Ga je er helemaal van herstellen? Ik vind dit echt een fantastisch topic, eentje waar er niet enkel met verwijten en commentaar gegooid wordt...
Faringo schreef:Heb je echt slim opgelost zo. Mooi plekje ook!! Ze ziet er goed uit zeg
Storm krijgt ook weer behoorlijk wat vetjes. Helaas gaat van de graaskorf heel zijn hoofd kapot en de greenguard heeft ie nu al 2x in 2 dagen met halster en al van zijn hoofd af gekregen, terwijl dat halster echt behoorlijk strak zit. Ga hem nu maar om de dag om doen, maar baal er wel van dat er niets lijkt te werken.