Komen weer een hoop leuke maflingers langs, moet nodig foto's maken van mijn paardjes.. Morgen wedstrijd met Rambo dus als mijn moeder wat mooie foto's maakt
Wat een hele mooie haffies en mooie foto's zijn er eer voorbij gekomen. Joy is echt heel gaaf, prachtig die manen.
Peepsie aan het genieten van de zon. Ik weet dat ze te dik is maar dat is op het moment niet anders, krijgt niet overdreven veel kuil maar staat natuurlijk stil. Beebje
leuke fotos zeg, en wat een gave haf! mijn pony ook weer ff spammen lekker draven (wel goed concentreren hoor!)
zijn ze niet schattig saampies!? vandaag voor de verandering eens lief voor kleine kindjes!
Shirly_Bob
Geplaatst: 03-09-11 19:13
@ S_uus : erg gave foto zou hem zeker op canvas laten afdrukken!
@ Marlis : Kyra wat een schat van een veulen, echt een leukie
@ Sita_ : Lief, aansprekend koppie zit daarop
@ xkimmx : Weer leuke foto's van jullie samen
@ Zazalover : Meisje zit er met een big smile op haha
lisannne_
Geplaatst: 03-09-11 20:15
nadia heeft een lief koppie zeg. @ s_uus echt een gave foto! @ kim joy heeft echt mooie manen zeg @ marlis kyra heeft een schattig koppie
met winnie een paar weken geleden in de bak we moeten nog veel oefenen maar hij doet het al steeds beter en word steeds ontspannender
Evelyne
Geplaatst: 03-09-11 21:08
Wat is het toch gaaf om te zien hoeveel verschil er tussen al die hafjes zit qua uiterlijk!
@Kim: Wat een mooie manen heeft jouw haf zeg
Ik heb nog wat foto's van vorige week! Een vriendinnetje van stal was zo lief om foto's te maken van Angus en mij tijdens de clickertraining En nog wat random foto's van in de wei etc. Ook heeft ze nog een filmpje gemaakt die ik zelf heeeel erg gaaf vind
Woooow die foto van Asra moet je inderdaad uitvergroten, prachtig met die manen!
Kyra wordt ook ineens groot zeg, wat een volwassen koppie krijgt ze toch al!
En Nadia is ook al zo'n knapperd, wa is ze mooi wit hihi
Joy haarbal!
Leuk Zazalover, brave pony!
Met Winnie ziet er ook goed uit, dat blauw staat mooi zeg
Hahaha dat lipje van Agnus, wat lief!
Zo, vandaag voor het eerst met Nibbit echt bitloos gereden! En wat deed hij het enorm braaf zeg! Gewoon met een simpel halstertje! Zelfs nagevelijk lopen had hij geen problemen mee in stap-draf-galop, wat een topper is het toch ook!! Uiteindelijk zelfs nog een parcours gesprongen, en ben erachter gekomen dat hij op halster veel fijner springt dan op bit! Veel beter over de rug en totaal niet zo vlak zoals hij meestal heeft. Daarna zelfs nog een stukje naar buiten geweest op halster, lekker tussen de weilanden met pissende merrie's door! Wat ben ik toch trots op hem!