Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Amanda schreef:Het ligt niet zozeer aan de hoeveelheid grond, maar aan de grondsoort.
Limburg is voornamelijk zandgrond, waardoor het water makkelijk wegzakt. plus het ligt boven NAP.
Hier in de Randstad is het meeste klei of veengrond. En als het nat is blijft het lang nat, dus lopen ze het kapot. Dat is de reden dat veel pensionhouders de paarden binnen houden.
Ik betaal 225,-. En dan heb ik weinig luxe
Maar alles wat ik en Jim nodig hebben. En dan wel weer de luze als enige pensionklant, dus een halve zadelkamer voor mijn spullen en 99% de bak voor me alleen
shilady schreef:Amanda schreef:Het ligt niet zozeer aan de hoeveelheid grond, maar aan de grondsoort.
Limburg is voornamelijk zandgrond, waardoor het water makkelijk wegzakt. plus het ligt boven NAP.
Hier in de Randstad is het meeste klei of veengrond. En als het nat is blijft het lang nat, dus lopen ze het kapot. Dat is de reden dat veel pensionhouders de paarden binnen houden.
Ik betaal 225,-. En dan heb ik weinig luxe
Maar alles wat ik en Jim nodig hebben. En dan wel weer de luze als enige pensionklant, dus een halve zadelkamer voor mijn spullen en 99% de bak voor me alleen
Lekker hoor amanda
Vond ik ook altijd heerlijk als ik de bak voor mezelf alleen had dan zit niemand je in de weg en het paard is dan ook lekker rustig .
In wat voor manier vind je dat je weinig luxe hebt?