Soms denkt ze dat ze Clinton is. En soms denkt ze, dat ze een echte dressuurknol is!
doei
Geplaatst: 15-06-11 00:43
Mooie Laurian Arabiertje jou hafje gaat echt super joh! Wat goed dat je haar goed hebt gekregen, heb net je profiel gelezen en echt respect! Ik zie de laatste tijd hele beste rijfoto's van jullie voorbij komen! Ga zo door
Mooie Laurian Arabiertje jou hafje gaat echt super joh! Wat goed dat je haar goed hebt gekregen, heb net je profiel gelezen en echt respect! Ik zie de laatste tijd hele beste rijfoto's van jullie voorbij komen! Ga zo door
Bedankt!
horsii
Geplaatst: 15-06-11 09:44
Wat een mooie fotosw weer allemaal.
Een mooie haf die zonder zadel springt, knap hoor! En een mooie moeie soccie, vind soc echt knap!! De fotos van nibbit met crossen zijn ook echt gaaf!
Mijn knappe waterratten gister, vandaag is kyra 11 weekjes gaat hard!
Marlis
Geplaatst: 15-06-11 09:56
Mooie meisjes:
@arabiertje, rijden ziet er goed uit! @laurah, belle is mooi, mooie manen ook
Allemaal flink aan de dressuur zo te zien? Ziet er goed uit! Staat Kyra nu los in 't water? Gaaf! En Peeps ziet er ook goed uit! Nibbit gaat los met de cross!
En nog meer blonde schoonheden gezien Nu doe ik ook nog even een spammetje van mijn kant, foto's zijn al wat weken oud maar beter laat dan nooit
Shilas heeft een cursus swingen gevolgd (Ja, hij tikt met zijn achterbeen z'n voorbeen aan )