yes yes, me hoofdstellen zijn binnen en ze zijn in het echt, echt super gaaf ... en de frontriem is ook helemaal af. zal vanavond ff foto maken ... zonder paard , want heb vanavond avondje vrij gekregen ....
welkom guuusje leuke haf ! amazone; leuk dat willem er is !! en freya mooi dat je hoofdstellen binnen zijn !
vandaag zou ik naar mn oude stal gaan maar kwam iets tussen kwam 2 vrienden tegen dus zijn we maar lekker naar het stadje gegaan morgen weer van half 9 tot half 5 op school als alles meezit, zal wat zijn eerste dag gelijk nablijven... dus weet niet of ik tijd heb voor bokt morgen haha.
Heir echt bagger weer snel rondje gemaakt met liane , maar toen we halver wege waren begon het ineens te onweren (schrik) gauw naar huis gegaloppeerd. Dat is eng hoor jemig
Mooi dat willen er is
Super van je hoofdstellen , ben erg benieuwd naar je foto,s
Wind hadden we hier al twee dagen , Maar zo net getsie Maar nu stuift mijn rijbak in iedergeval niet meer
farahtjuh
Geplaatst: 24-08-10 19:35
Roxylovee schreef:
nationale immorales dag ik luister heeeel de dag al haha wie luistert ook immoralessssss ?
Ikke niet heb met rijden waka wake van shakira geluisterd en de cd van eminem
nts19
Geplaatst: 24-08-10 19:42
@ amazone77: Ben benieuwd naar het verslagje en de foto's!! @ freya: Gaaaf ben benieuwd hoor.. ik heb ook met een bokker geruild met mijn hoofdstel en halster! Kan ook niet wachten tot ik die binnen heb @roxyloveee: haha lekker hoor naar de stad gaan @ farahtjuh: Ik wou ook gaan rijden maar het waait zo hard en het regent soms.. en als het waait kan ik echt neit rijden met angel omdat het al een tijd geleden is. (het begint nu hier trouwens keihard te regenen)
Nou ik ben net naar stal geweest en mijn laatste spulletjes gepakt.. waarom? omdat ik naar een andere stal ga verhuizen! Het is een moeilijke keuze geweest omdat ik het meestal wel naar me zin had daar maar om een aantal redenen wil ik er toch weg. Ik ga dat niet hier neer zetten want heb liever niet.. (je mag pb sturen ) Ik ga nu ook vlakbij mijn werk staan.. Ik kom er elke dag langs dus dat is gewoon fijn eraan..
Ik hoop zaterdag haar te verhuizen of het doorgaat is nog niet zeker.. maar er komt dan zeker een verslagje en natuurlijk een topic!
farahtjuh
Geplaatst: 24-08-10 19:53
Ja het weer zit idd niet mee liekjje. Hier al twee dagen veel wind maar nu was het echt even mis kwa weer Nederland nat land Ow jammer dat het niet altijd super gaat bij je stalling Hoop dat het plekje dicht bij je werk beter is voor jou en angel
Hee allemaal, heb even snel alles doorgelezen. Maar moet weer helemaal in het ritme komen van school/werken/Nibbit. Is echt weer wennen! Gelijk toen we de les inkwamen konden we al beginnen te leren voor toets volgende week, zucht!
Ik hoef maandag pas 3de uur (10 voor 11) naar school tot 6de (bij ons kwart over 4) Dinsdag van half 9 tot half 2 Woensdag van half 9 tot half 3 Donderdag van half 9 tot 3 uur Vrijdag van half 9 tot kwart over 12