Moderators: NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola, Essie73, Coby, Firelight, balance, Dyonne
.
Kijken hoe ze dat doet (word namenlijk de eerste keer dat ze me gaat trekken
) heb er zin in
.

Dieuwke1315 schreef:Ik kan dat niet doen , ze heeft ijzers en die gaan er onder weg.
Heeft Melody die niet ?

Dieuwke1315 schreef:Lijkt me ook wel beetje eng , met zo'n slee als ze uitglijdt of te enthousiast word lig je zo om .![]()
Echt heel gaaf om te doen
Peelie schreef:Mara heeft geen ijzers, dus ik ga morgen lekker sleeen met MaraKijken hoe ze dat doet (word namenlijk de eerste keer dat ze me gaat trekken
) heb er zin in
.
Monique is langs geweest e et was echt prachtig weer voor foto's een heerlijk roodgloeient zoneetje. Zo van de camera af zag het er uit als ger mooie foto's

.
)
.

Ik vind die sneeuw foto's ook super gaaf. Ik zou dat nooit kunnen met Verena. Mijn oom heeft eens getraind met haar voor de koets. Toen ze dan eindelijk voor het echt gingen, eindigde het ermee dat mijn oom in het ziekenhuis belandde en Verena 15 km verderop in Duitsland ergens op een grasveldje stond te grazen. ze was helemaal kaal, had alles onderweg verloren. Sindsdien vindt ze koetsen maar niks.

.
.
lijkt mij echt gaaf om met zo'n slee met Madeira rond te sleeën. Maar Madeira is niet beleerd voor de kar (denk ik? Naomi?) en tja ik denk dat ze het wel kan maar ik zie niets in de sneeuw echt helemaal niets meer alleen wit.. Dus zou wel iemand mee moeten lopen..