[HK]Haflingers laten zich weer zien,wij gaan door naar 2010!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Patriciaa

Re: [HK]Haflingers laten zich weer zien,wij gaan door naar 2010!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 07:53

Goeiemorgen :D !
Ja hier ook :D !

Beter dan die regen van gister :\ Vanavond eindelijk weer lekker rijden :D

Avalon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 07:55

Haha, ik zal vandaag mijn vriendje weer even van wat aandacht verschaffen. Paarden zijn de laatste dagen voor gegaan. Haha! En dan morgen weer met Maggy aan de slag, even een shabrakje onder de longeersingel. En dan de volgende keer met zadeltje longeren. :) Ben heel benieuwd!

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 08:40

Hier is het prachtig weer :D
Na mijn werk gaan wij met de paardje even het strand op :D
Ben benieuwd hoe pebbels zich gedraagd.

Edit : Hinke pebbels komt terug omdat de man van de verzerkering langs komt.
Ja ik ben gister naar stal gegaan om te overleggen hoe en wat en die pony komt mee.
Vandaag gaan wij naar het strand rijden dus ben benieuwd hoe pebbels zich gedraagd.
Zal wel goed zijn gezien die new forest mee gaat.

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 08:48

Gothic_TeZZy: Ik hoop dat ze contact opnemen. Heb hetzelfde gehad met wat neven en nichten (uit één gezin). Ik zat daar als jong kind altijd, mijn ouders kregen ruzie met hun ouders en plots zag ik hen niet meer... Met de begrafenis van mijn vader waren ze daar en nu, na bijna 10 jaar heb ik het contact weer kunnen opnemen. Ik vond dat erg fijn. :j Want idd, wat heb je daar (ik als toen kind) mee te maken...

Zadelperikelen heb ik nog geen last van. :D Ik wil voor Tapi later wel een Wintec kopen. :j

carosello

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 09:05

goede morgen allemaal, ook hier is de zon al aan het schijnen, moet jammer genoeg hele dag werken...
Morgen komt er een zadelpassen voor Lizzie, dus dan kan ik meepraten over zadels. Heb er nu een Throwgood Maxam op liggen, past haar goed, maar voor mij echt te klein. Bij haar kreeg ik een leren zadel (maar die hebben ze op maat laten maken toen ze drachtig was).

verder heb ik nog wel wintecs liggen, maar daar rij ik ook met mijn kwnp onder, dus liever niet te wijd laten worden. Ik ga voor een Knight rider kunststof. (Ik moet aan kunststof vanwege gebroken rug, mag niet te veel tillen).

Edit: voor de rest bij gelezen, maar niks onthouden *bloos*

Wig_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 09:13

Morgee Morgee.!!

Hier ook lekker weer, ga zo al naar me powny denk!!.

Verder Hinke, nee geen weiland. maar goed 2 dagen moeten ze zich maar klein beetje stil houden, of je kan gaan grazen!
verder is het ook voor recreatie ruiters..!! Je heb dressuur en springwedstrijd op zaterdag, Zondag heb je buitenrit en de oefentraining cross. is dus wel ubervet.!

Lin88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 09:26

Goedemorgen!

Pff wat heb ik gisteren lekker kunnen lessen zeg. In de bak was de volte alleen te doen maar hij is zo braaf geweest en was zo ligt in de hand. Gisteren voor het eerst achterwaarts geprobeerd en hij pakt het meteen op! Ben zo trots op de pony.

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 09:42

@ Hinke: Hahah wat is dat toch allemaal met dat sterriliseren en castreren in dit topic haha, alleen mn pony is gecastreerd maar als het aan mij lag was hij hengst gebleven, maar ze hebben hem pas te koop gezet toen hij ruin was := Wij hebben een hondje, jack russel, en die heeft al best veel nakomelingen hihi :D

@ Peelie: Haha, heb je tenminste wel gezellig gezelschap!! :D En wat een supernieuws dat je opa straks weer naar huis mag!! ;)

@ Wig_love: Ermelo wordt echt top, alleen voor mij geen alcohol, kan daar niet tegen :oo Maar cola gaat er ook goed in hihi :D Voor mij ook geen peuken, bahbah :P =BlijDatHaarOudersGestoptZijnEnNietMeerWillenBeginnen :))

@ Freya: Aaah wat een schatje, en al best groot!! Maar wat is dat blauwe/groene op haar achterbeentje op de eerste foto? :)

@ Shanna: Balen dat je het zadel niet op Lambik kan leggen, maar fijn dat hij wel op Wikke past!! :D Waarom laat je niet een zadel op maat maken? Of net zo'n boomloos zadel als Shukii (ofzo iets?, met haar knappe Curosado ofzo hihi :D) die is ook mooi :j

@ Wig_love: Haha kunnen we geen stallen bouwen precies tussen onze huizen in?? En anders kom je bij mij wonen haha, kopen we samen een wei voor al onze haffie's!! :)

@ Statice: Fijn dat het zo goed gaat met je pony!! ;)

Zoals gewoonlijk..........Zit ik weer op school..........Gelukkig houdt Colinda me beetje gezelschap op MSN hihi :D

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 09:45

Hier weer even een update, ik ben net weer terug van een wat onrustige nacht. Rond half 2 weer de wekker gezet voor een controle. Uier was daarvoo wat slanker dan normaal. Dus ik was benieuwd.

Toen ging de wekker. Mara ademde heel raar en diep. Ze was echt aan het zuchten. Dus ik om het hoekie gekeren. Ze lag. Ze was donker dus ik kon niet heel goed zien of er al wat uit hing ja of nee.

Door alle spanning moest ik zo nodig plassen dat ik toch maar naar buitens was gegaan om te plassen... Had ik dat maar niet gedaan, want mara stopte me diep ademhalen.

Ze beet naar haar buik en probeerde te rollen, maar dat ging niet. Ze zwaaide met haar staart en haar oren in haar nek. Daarna stond ze op en heeft ze de rest van de nacht staan grazen.

Door de spanning heb ik anderhalf uur wakker gelegen en ben uiteindelijk ook weer in slaap gevallen. Gelukkig, verder een rustige nacht gehad. Mara stond ons vanmorgen ook iets wat sullig aan te kijken. Ze heeft zelf ook niet veel slaap gehad volgens mij.

Ach, vanavond weer lekker op stal sla[pen in de hoop nog meer aktie mee te maken!

Het veulen is ook wonderbaarlijk stil nu, ik heb hem niet meer zien bewegen. Mara's uier was ook weer een stuk voller vanmorgen en er zit een klein harsje aan een van haar tepels :) Joepie!! :P

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 09:55

Haha! Spannend joh!

Statice: Fijn dat het zo goed ging!!

Ik ga zo examen doen. De laatste alweer. Pfff, het einde komt wel erug dichtbij nu. :P

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 09:57

Gail, jeetje dat was even schrikken! Gelukkig is het goed afgelopen. Hopelijk komt je veulen gauw! Ben nu wel heel erg benieuwd hoor! :D
Vie, succes met je examens! En wat heb je een leuke avatar :)

Vanavond onderlinge wedstrijd, duimen jullie voor mij? :)

_Laura__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 09:58

Ik heb de wintec 500ap. Ik hield ook niet van suede zadels maar de ap heeft veel minder suede dan de gewone wintec. Misschien een optie?

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 10:00

@ Peelie: Hahahaha ze houdt je echt mooi voor de grap, ik weet zeker dat ze dadelijk gewoon veulent als jij slaapt, of als je net weg bent (overdag) aangezien het weer mooier weer wordt kan het goed hihi :D

@ Paulien: Tuurlijk duimen wij mee hahahaha :D

@ Vie: Wees blij dat het je laatste examen is haha, ben je overal van af. :) Succes iig met je laatste examen!! :)
Laatst bijgewerkt door Stravero op 12-06-09 10:19, in het totaal 2 keer bewerkt

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 10:00

Thx Madeira_. Ik duim iig!

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 10:22

paulien is de beste :P dat weten we :P
je heb toch zondag weer fotosute

mooi weertje zo lekker paardjes peste:P

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 10:27

Naomi waren we dat maar haha :P
Zondag heeft Madeir idd fotoshoot, actiefoto's en in het bos :)

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 10:53

Goedemiddag, voor mij alweer.. xD
Was vanaf half 5 buiten te vinden (A)
Maargoed.. Da's niet interessant :7

@Wig_love Ja foto's zijn leuk, ook om te maken! 'k ben nu al aan het smeken bij me ouders!
Maar is er ook slaap mogelijkheid dan voor mij? Zonder een hafknollie

@Vie Bedankt, ik hoop het ook, en als het goed is ligt het vandaag ook al bij hun op de mat.. :PB

@Peelie Spannend!!

@Madeira_ k duim vanavond!!

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 10:58

Ik denk dat het blauwe een wondspray is voor de navelstreng en dat de kleine niet stil gelegen heeft toen het toegepast werd.

Vannacht niet gebeld door de staleigenaar, dus voor ons nog geen veulentje, denk dat ze over tijd gaat dragen, verwacht het niet dit weekend, denk eerder het weekend erop.

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 11:12

@ Gothic_TeZZy: Nee slapen kan echt niet, je gaat maar buiten liggen!!!! Tuurlijk kun je slapen, kom je gewoon bij ons liggen haha :D

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 11:24

Oke gezellig:P
Maar me ma verteld net dat we dat weekeind waarschijnlijk mijn+me pa's verjaardag vieren xD
ipv. het weekeind daarvoor waar ik jarig ben xD

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 11:26

Dus dat moet ik eerst nog even uitvechten..

Wel heb ik gezien dat een enkeltje naar Ermelo rond de 10 euro ligt :P

Avalon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 11:30

Avalon_ schreef:
Haha, ik zal vandaag mijn vriendje weer even van wat aandacht verschaffen. Paarden zijn de laatste dagen voor gegaan. Haha! En dan morgen weer met Maggy aan de slag, even een shabrakje onder de longeersingel. En dan de volgende keer met zadeltje longeren. :) Ben heel benieuwd!

Correctie, vriendje moet overwerken dus Maggy krijgt vandaag ook weer een lekkere portie aandacht. :)

@Peelie: Ik geef je merrie wel gelijk, een lekker zonnetje erbij en hoger temperaturen zijn veel beter voor een veulen dan modderigheid en regen en kou. Haha ! :) Word dit haar eerste veulen?

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 11:45

Nou dan mag ze vandaag wel komen dan :+

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 12:12

Idd Marjolein :+ Hahah, schiet op Mara :(:)

Wig_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 12:39

OOh, dat is niet zo duur.. nja, en anders ga je lekker bij wig in de stal liggen! Heb k ook wel is gedaan. en toen in slaap gevallen. nou en hij was mooi voor me gaat staan, nja over me heen, en toen werd k wakker, kijk hem aan en draai me om, komt er iemand aan de stal kijke bij hem, hij boos doen en blijve staan. de gek!

Vie, Suc6 met je examen hee! :).

Stravero, DOen we voor jou een zak lolly's erbij! ook goed? :P. en stoeltjes mee :P

Peelie, Spannend zeg.! je had beter in je broek kunnen plassen onderhand. :P

Coow is snotty verkoudee..! owja, eef, k hou je wel gezelschap.!! Maar er komt zo wel een vriendin,
en moet wig mar is gaan wassen met Sebaciel. hij jeukt heel zijn hoofd kaal...! :(. aan z'n voerbak. dus hij heeft wel echt jeuk maar hoe? Schimmel is het niet..
Laatst bijgewerkt door Wig_love op 12-06-09 12:41, in het totaal 1 keer bewerkt