Mijn muziek!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
TjelleBieb schreef:Owja Git, jij wou Amber Pacific toch nog een keer horen?
Ff link zoeken.
HAFxGEK schreef:Ik ben nu die van de vorige blz aan 't luisteren.. ik hou wel van jou muziekLuister zelf ook wel zoiets
Hilde_q schreef:Moon: super balen van je knie zegEn helemaal dat ze er niks aan kunnen doen dan moet je eigenlijk altijd oppassen !
Beterschap
dlientjuh schreef:maar moontje wat gaat er nu met jou knietje gebeuren
en oja foutje bobbel gaat er tussen nu en 6 weken uit
niet over 6 weken
HAFxGEK schreef:Trouwens heb Zondag dan nu eindelijk echt m'n eerste lesNu van iemand anders hopren dat die wel komt opdagen
denk het wel.. ze lijkt me erg aardig ze zij ook dat als de les een keer in 't weekend niet door kan gaanz e dan vrij vraagt voor d'r werk ofzo..
TjelleBieb schreef:Hay Moon.
Balen van je knie, maar komt weer goed.
Monica_86 schreef:TjelleBieb schreef:Hay Moon.
Balen van je knie, maar komt weer goed.
Heej
Jah drom, tis ff vervelend magoed tis nie gevaarlijk ofzo
HAFxGEK schreef:Haaj moon,
Ja pop-punk, heb er nog nooit een naam voor gehad, dat is wel een beetje mijn muzieken ook gewoon pop
TjelleBieb schreef:Yep niets aan te doen.
TjelleBieb schreef:HAFxGEK schreef:Haaj moon,
Ja pop-punk, heb er nog nooit een naam voor gehad, dat is wel een beetje mijn muzieken ook gewoon pop
Ja, dan vind je vast me 'echte' muziek niet goed.
HAFxGEK schreef:TjelleBieb schreef:Ja, dan vind je vast me 'echte' muziek niet goed.
laat maar meer horen
HAFxGEK schreef:Gebruikers op dit forum: HAFxGEK, jelmpie, Monica_86, spatter, TjelleBieb en 1 bezoeker
Joehoe!!
HAFxGEK schreef:ben er al ben er al was even paula de koe aan t kijken
HAFxGEK schreef:Ben aan 't luisteren die eerste, hoe noem je dat ? punk, pop-rock.. whatever??