Zaterdag reed ik in de les bij Andelica. Gewoon voor de lol (vanwege het zonder zadel rijden). In de gewone les leer ik gewoon niks bij haar, dus daar rijdt ik ook niet in.
Anderen misschien wel, maar ze kan me niet helpen bij wat ik nodig heb. Dat bleek zaterdag maar weer eens. We moesten in de rechter galop aanspringen en ik geef gewoon de goede beenhulpen.
Haar opmerking meteen: Spring je altijd in de verkeerde galop aan
Dus ik zeg, ik weet zeker dat ik de goede hulpen geef. Dus ik met mijn andere been aansporen. Volgens mij dus gewoon verkeerd. Krijg ik de opmerking je zit nog verkeerd...
Dus ik zeg: ik snap er niks meer van, weet toch zeker dat ik de goede hulpen geef.
Ze zegt gewoon niks om te te helpen : whaaaaa
waar heb je anders een instructrice voor.)
Gisteren dus weer de goede hulpen en weer in de verkeerde galop. Dus Terrence: je zit verkeerd. Dus ik zeg: ik weet toch zeker dat ik de goede hulpen geef en Karen heeft er de laatste maanden echt nooit wat van gezegd en zaterdag was het ook zo. Rijdt dus normaal altijd bij Karen op maandag in de ponypriveles.
Dus zij kijkt en zegt: Ja klopt je spoort goed aan, maar hij valt teveel naar binnen waardoor hij de verkeerde galop aanneemt. Dus ze helpt me om de juiste galop aan te nemen door een paar van de hulpen even over te nemen door Jive te pakken terwijl ik erop zit. Hij snapte het niet, dus ze stopte.
Ze zei: Dorien zie ik in de carroussel ook soms in de verkeerde galop aanspringen. Kom nog een keer bij mij in de les als je met zadel rijdt, dan wil ik je wel even goed helpen.
Gelukkig, kijk daar heb ik wat aan!!!
Even daarna sprong hij wel in de juiste galop aan.