Peelie, jaja kyra gaat eindelijk iets afvallen. Mag ook wel. Ze is nu bijna 3 maanden uit de opfok en tot voor kort met graaskorf op de weide. Nu is het meer zand als weide dus is de korf af. Maar krijgt verder nog steeds niets bijgevoerd, enkelt een vitaminen en mineralen steen hebben ze liggen. Ook wandelen we veel. Verder kunnen we der nog geen beweging geven ivm haar leeftijd.
ik ga straks weer een bijleespost maken dames. Eerst f verder met mijn schoolwerk. Bijna mijn 1e onderzoek af(moet er 6, laatste jaaropleiding)
robinxsam
Geplaatst: 26-07-13 17:45
Springwedstrijd BB (paarden)
horsii
Geplaatst: 26-07-13 19:18
Pagina 94 saartjenina, wat ziet je haf er lief uit, en een lekkere springerige manencoupe, staat lekker speels
imkeerica, heerlijk op buitenrit, mooie omgeving
charlie18, erg leuke foto die tweede. knap beestje
fjordowner18, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Kim is erg leuk, mooi gebouwd.
feeY, wat een ontzettend gaaf set en wat een knappe haf. leuke combi
alana, knappe bo in de vlechten.
95 evelyne, fijn dat angus zo braaf was
leuke foto van jouw en sara samen
feeY, het kan niet altijd goed gaan haha
merry98, je heb echt een kwijl haf. en die manen , zo gaaf. mooie fotos
peelie,nash heeft een mooi sprekend koppie
nero, mooie haf
robinsam, leuke spring foto erg knap hafje
Peeps
Marlis
Geplaatst: 26-07-13 19:22
Kyra 9 maart(nog in opfok) kyra nu:
Wormenbuik is zo goed als weg en ook de vetjes worden eindelijk wat minder. Kyra is met een fikse bloedworm besmetting uit de opfok gekomen, vandaar op de eerste foto behalve erg dik ook een wormenbuik
Marlis
Geplaatst: 26-07-13 19:25
95 evelyne, Angus die braaf was op buitenrit, super.
feeY, Wel komische foto's. knappe haf en erg mooi zadel
merry98, Wat heb jij toch een sprookjespony
peelie, Nash is goed opgedroogd he
nero, Leuke haf
robinsam, Mooie foto van het springen.
robinxsam
Geplaatst: 26-07-13 19:25
Wat een knappe haffies staan er tussen zeg, Hoe krijgen jullie die manen zo geweldig mooi lang en dik?
Ik gebruik altijd cowboy magic. Maar die was op dus een tijd gewone antiklit gebruikt en peeps der manen breken gelijk af. Vanmorgen dus maar weer cowboy magic besteld, want die manen moeten wel lang blijven Die van kyra beginnen nu ook te groeien gelukkig
Alanaa_
Geplaatst: 26-07-13 20:49
Evelyne, stoere bink angus, mag ik vragen waarom je er nog niet zelf opgaat? Leuk dat die het zo goed deed ! DaanzluvDEG, leuk die vergelijking! FeeY, Axel, wat een gaaf dier is het Merr98, wat een lief hoofdje op die 2de foto Peelie, Nash ziet er goed uit, mooie foto’s! _nero, hij is mooi! robinxsam, knap hafje heb je daar horsii, aah peeps, wat een knapperd, ze genoot er precies van! Marlis, Bloedwormen? Ai, gelukkig zijn die nu weg, Ze ziet er echt vele beter uit! Ik doe eigenlijk niks aan Bo's manen de lengte en dikte heeft ze van haar mama geerft..
@Alanaa: ik ga er zelf niet op naar buiten omdat hij niet verkeersmak is,ik het eng vind om buiten te rijden en omdat hij gewoon erg onvoorspelbaar is. Ik wil niet dat hij dingen eng vind omdat ik ze eng vind dus laat ik iemand anders erop zodat hij leert dat buiten leuk is en niet eng.
P93: Chasey: Heerlijk zo met de hond mee op wandel! Daarvoor wil ik ook echt graag een hond later Marlis: Wat lijken moeder en dochter toch op elkaar! Kyra is al groter dan Peep, toch? Fee_: Heerlijk dat je zo mooi kan buitenrijden met Ginger!
P94: SaartjeNina: Wat een schattig hoofdje heeft Saartje Ymkeerica: Fijn zo op buitenrit, leuk setje zo ook Marlis: Heeeerlijk zo zwemmen met Peeps Charlie_18: Leuke haf heb je! Alanaa_: Mooie Bo! Beetje een bad hairday op die 2e foto? zoeensep: Leuke foto's op het strand! SaartjeNina: Ik vind ze echt een prachtig hoofdje hebben, leuke uitstraling fjordowner18: Leuke haf heb je gekocht! FeeY: Prachtig paard, die Axel! Marlis: Kyra gaat nog wel wat groeien! Ze ziet er al een stuk beter uit als in de opfok! Alanaa_: Knappe Bo, die laat het ook allemaal goed doen he?
P95: Evelyne: Super leuk dat Angus op buitenrit is geweest! In de toekomst kunnen jullie vast samen ervan genieten DaanzLuvDEG: Leuke haf is Sara FeeY: Mooie manen heeft Axel ook! Merry98: Prachtige manen heeft Indy Peelie: Leuk zo'n shoot met Nash! Zijn de andere foto's er al? _Nero: Mooi dier heb je!
P96: robinxsam: Heerlijk zo'n springhaf! horsii: Hele leuke foto's van Peep! Jullie zijne echt ah genieten he? Marlis: Kyra ziet er echt vééééél beter uit Alanaa_: Leuk zo'n vergelijkingsfoto van Bo! Mooi veulen was het ook al! _Nero: Leuke wedstrijdfoto! Silkaay: Lang geleden! Waarom laatste maand? PeerAppel: Sterkte met Abby . Ik duim!
goed ook mijn oude verzorghafje er maar op gezet. lotte was hier 5 jaar oud en had een jaar stilgestaan, er was geprobeerd haar te bereiden maar ze zou bokken in galop etc. ik ging erop en niks aan de hand, lotte was de liefste poown die ik ooit verzorgt heb. (voor het hele verhaal kun je hier kijken:http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=198&t=1727519&view=unread#unread ja ik rijd daar echt verschrikkelijk, eerste en laatste keer slof) haha mijn poebeertje, nouja lottebeertje dan. wat kijkt ze mooi, ik niet
Wouterwesley
Geplaatst: 30-07-13 14:38
Zo al even een tijd niet gereageerd!! dus maar weer even een lange bij leespost... erg leuke reacties gehad op me vorige foto's LEUK
Pagina 92: @Marlis lekker even ploeteren door zand heerlijk! @stvieee mooie fotos @novito lief hoofdje @mirandax_ lekker even springen leuk @enefde haha ja heb ik ook altijd XD maar gave foto zeg! @zazalover netjes @Xmarijn leuk hoofdje jammer dat je gestopt bent @horsii leuk mooi dat ze braaf is .......................................... Pagina 93: @alannaa_ heb je wel is he @Nordsvensk netjes @axelpony heerlijk hoor @ine23 WOUW!!!!!!!!!!!! @Chasey heerlijk hoor @marlis leukerds @fee_mooie foto's lekker rondje balijbos geweest .......................................... Pagina 94: @saartjenina heerlijk even uitwaaien! @Ymkeerica ziet er heerlijk uit! @marlis heerlijk ziet dat er uit zeg! @Charlie_18 leuk die race foto @Alana dat hooftje @zoensep heerlijk @saartjenina heerlijk hoofdje @fjordowner18 leuk hoor gefeliciteerd!! @Feey Super gaaf dat bruin!!! @marlis ze wordt mooi! @alanaa_ hihi ........................................... Pagina 95: @Evelyne echt haf hoofdje @DaanzLuvDEG boefjes hoofd @feey een echte haflinger XD @merry98 die spiegeling in water echt gaaf! @peelie leuk @nero mooie haf en foto's ........................................... Pagina 96: @robinxsam dat hoofd met springen heerlijk! @horsii heerlijk! @marlis mooi opgedroogd zou je zeggen! @alanaa heerlijk zo dat verschil te zien en te bedenken der nog steeds bij je te hebben! @nero_ zeg nog steeds netjes! @Silkaay wat een leukerd!! die kleur @peerappel sterkte hoop dat snel weer goed gaat! @ine23 gaaf zeg! en je kar vind ik heel mooi!! hoe reageerd jou haf zonderoog kleppen op zo grote kar der achter zie op de site waar die beleerd is ze allemaal zonder lopen????? @rianne1994 Lekker donsbolletje
en dan nu maar weer me eigen gekken haflinger! Het warme weer van vorige week heeft ons niet aflaten schrikken om niets te doen wij gaan gewoon lekker met water spelen!!
en vanmorgen kwam ik op stal en kon ik eindelijk een foto maken die ik heel graag wou maar zag mijn man nooit ligen!
Leuke foto zo met die tuinslang ! Henk heeft ze allemaal zonder oogkleppen lopen, ook de hengsten (alle rassen komen er bij hem over de vloer om beleerd te worden). Eigenlijk is er bijna geen enkel paard dat op de kar reageert en ik ben ook van het principe dat als er iets engs is, ik liever heb dat ze het kunnen zien dan enkel kunnen horen, wat voor nog meer paniek zorgt vaak. Het wordt allemaal goed opgebouwd en ze worden er 100% (voor zover dat mogelijk is ) verkeersmak
robinxsam
Geplaatst: 30-07-13 18:33
Even bijgelezen,
Pag 90 Lina_1979 , Wauw mooie kleur dat haffie Jastiehorse, Ook hele mooie kleur ! Marlies405 Wauw wat een manen Yvank_ Knap haffie daar
Pag 96 Alanaa_ Awh wat een lieverdje ! Wouterwesly Haha die tuinslang
MelisWess
Geplaatst: 30-07-13 19:29
Sorryyy, lang geen bijleest post gemaakt, en jullie praten ook zoveeel.!hihi, Wel elke dag gelezen en alles bekeken, super leuke fotos van de knappe haffies kwamen er weer voorbij.! En al die zwemfoto's OOO wat maakt mij dat jaloersss! Maandag komt een vriendin bij mij met haar fries, dan maar eens proberen of wessel wilt volgen het water in.. Paar weken geleden hebben we ook meegedaan met een puzzelrit.. in totaal zat ik 6 uur lang op het paard! Hadden allebei spierpijn hihi
Pag. 90 SaartjeNina , leuke springfoto marlies405 zelfde hoofdstel hihi, succes met trainen! Leuk dat jullie weer starten. Alanaa_ Leuk dat knal rode halster!! Marlis haha ookal een stijger konigin.. die van mij een stijger koning!Kyra word al erg mooi! JastieHorse Wat een lieffie! Groot al! Pag. 91 Yvank_ Ziet er erg mooi uit! Succes op de keuring! Melissa1996 Mooie foto's van de shoot Lebeauty_ Lief hoofdje heeft je haf! Faringo Heerlijk in het water! Die van mij gaat niet eens door een plasje water op de grond Pipvl Ookaal heerlijk in het water! Jaloerrs Mariett leuk zo springen zonder zadel! Evelyne ziet er een stuk mooier uit als de manen uitgekamd zijn Wouterwesley wat een leuk idee voor de eigenaar! stvieee mooie foto's pag.92 Marlis prachtig die manen van peeps! novito mooi aansprekend koppie heeft je haf! Mirandax__ gave springfoto enefde Mooie rijfotos! Zazalover mooie galop! horsii knap hoor dat ze het goed deed met het bitje! Pag 93 Alanaa_ stoute merrie! Hahah Nordsvensk netjes! axelpony heeerlijk in het water! Leuke foto Ine23 waaauw aron is een erg knappe haf! Chasey knap dat je hond zo mee kan, mijn herdertje blaft.. durf ze niet bij elkaar in de buurt te laten zonder een hek ertussen! Fee_ rijden ziet er netjes uit pag 94 SaartjeNina mooie bles heeft saartje Ymkeerica leuk! Marlis aaah geweldig! Jullie gaan helemaal het water in! Charlie_18 mooie haf! Stoere race foto! zoeensep geweldig zo op het strand! Stijgerd hij op comando? fjordowner18 mooi hafje, veel plezier ermee! FeeY erg mooi in het bruin! Loopt lekker! & wat een mooie manen! Pag 95 Evelyne leuke buitenrijdfoto's FeeY haha wat een ondeugd, wat lijken de haffies tog op elkaar, mijne is ook zo'n ondeugd! Merry98 wauw wat een knappe haf! Mooie manen! Peelie mooie fotos! _Nero knappe haf! Pag 96 robinxsam gave springfoto! Erg knap hafje ook horsii weeer heerlijk in het water! Maak mij maar jaloers! Hihi.. maandag komt een vriendin met haar fries.. hopelijk gaat mijn haf haar paard volgen! Marlis kyra is mooi geworden! Wat een verschil al! _Nero netjes! Silkaay mooie foto, mooie haf! PeerAppel idd.. abby is belangrijker! Succes met haar! Ine23 wat super schattig met die bloemetje in haar manen! Rianne1994 leuke haf! Wouterwesley haha geweldig hoe die met water speelt!
Laurahh
Geplaatst: 30-07-13 20:35
P.92 @Marlis, ze zien er allebei goed uit! @Stvieee, leuk hafje! @Novito, leuke foto @Mirandax__, ziet er netjes uit @Enefde, hoe klein is Mika eigenlijk? @Zazalover, fijn dat je weer op dr kan rijden! @xmarijn, jammer! Maar een eigen fjord is toch ook geweldig
P.93 @Alanaa_, oeps! @Nordsvensk, mooi ontspannen beeld @axelpony, wat een lange voorpluk en manen zeg @Ine23, ze zijn prachtig! @Chasey, heerlijk is dat he, met de hond erbij buitenrijden! @Fee_, Ginger is echt een stoere haf, heerlijk dier
P.94 @SaartjeNina, heerlijk koppie @Ymkeerica, een steen is ook wel heel eng @Marlis, heerlijk zwemmen! @Charlie_18, zo die lijkt groot! Hoe groot is ie? @Alanaa_, puppyface! @zoeensep, heerlijke foto's! @fjordowner18, gefeliciteerd met je aanwinst! @FeeY, had al gereageerd in je topic, maar alsnog; gaaf dier
P.95 @Evelyne, fijn dat ie zo braaf was @DaanzLuvDEG, foto's uit de oude doos zijn altijd leuk @Merry98, wat een sprookjeshaf heb je toch. Leuke creatieve foto is die eerste! @Peelie, vind de foto's persoonlijk niet zo mooi, maar zolang jij er maar blij mee bent @_Nero, ziet er netjes uit
P.96 @Robinxsam, wow wat een knappe springhaf! @Horsii, mooie zomerfoto's @Alanaa_, wat een verschil zeg @Silkaay, lang niet gezien! Wat ziet ze er goed uit @PeerAppel, jeetje wat zuur, juist terwijl je zo beter was met het laten afvallen Hopelijk gaat het snel beter! @Ine23, het was super! @Rianne1994, wat een knapperd! @MelisWess, wow 6 uur is echt lang, respect
Ine 23, ik ga voor een jaar naar het buitenland en vertrek 23/08 Gaaf dier heb je, lekker voor de kar heerlijk met water spelen, wouterwesley Dankjewel Laurahh, ze ziet er idd goed uit, maar er moeten nog een pak kilotjes af
Merry98
Geplaatst: 02-08-13 00:10
robinxsam: zo die kan best springen! horsii: heerlijk afkoelen in het water! Marlis: kyra ziet er nu stukken beter uit! Alanaa_: erg leuk zo'n veulen foto, lief _Nero: netjes! Silkaay: apart dier met die kleur manen Peerappel: Geef Abby een dikke knuffel!! Ine23: leuke fotos (in topic) Rianne1994: wat een beer op de fotos Wouterwesley: die 1e foto, alsof je pony zegt: Doe mijn tanden ook even :p MelisWess: leuk een puzzelrit! SaartjeNina: leuke fotos (in topic) Myrthe_x: inderdaad een tankie.
Inmiddels heb ik ondervonden dat ik een perfecte Zeepaard onder me kont heb. Vandaag ging we samen even afkoelen:
Met me nieuwe hoofdstel
En zo hard mogelijk splashen zodat t vrouwtje ook afkoelt.