Welke volwassenen zijn ook zo blij met hun haflinger?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Paulusjuh

Re: 21+ en een haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 22:09

Help! Ik moet een verlanglijstje gaan maken voor de kerst, maar ik weet niet echt iets... Wat staat er bij jullie op je lijstje? :+

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 22:10

Uhh niets...

Dagje Kraemer in duitsland _O-

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 22:29

Gefeliciteerd Suus! Eindelijk gelukt *\o/*

Sita, jij ook gefeliciteerd met je punten. Op naar de volgende...

Mando: Erg leuk overzicht, grappig hoe een jaar dan zo voorbij is he?

Klasien, Grappige foto, net een kadotje die Iris :D

Ik heb vandaag weinig paards beleeft, vanmiddag gewerkt. Ging wel weer lekker, veel kadootjes in gepakt voor <:) . Altijd leuk. Voor dat ik te werk moest eerst Maris nog ff eten gegeven. Uiteraard ging het net toen regenen, was de hele ochtend droog geweest _-:( . Wat is het ook nat overal, moet Marissa bijna dr flippers aan doen om het land door te komen. Echt vreselijk.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 22:32

Verlanglijstjes draaien bij mij altijd uit op paardenspul :o . Kan je nooit genoeg hebben toch? Is er niet een leuk dekje dat je wil hebben? Wij doen niet aan <:) of kerst( mis nu het icoontje van de kerstman).

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 22:33

kellykeuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 22:35

Felka is ondertussen weer 4 maandjes drachtig!
Ook stond haar manenkam wat hard maar dat is gelukkig na overschakelen van voeding weer beter.

Felka wilde wel eens laten zien dat ze zeker niet moet onderdoen voor de hengst waarvan ze gedekt is (half arabier) en hierbij showt ze mooi haar hals !

Afbeelding

hier meer over de dekking!

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=175&t=1673889&view=unread#unread

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 22:40

sita: Je hebt een goed jaar gehad zo te zien. Wat een supermooie fotos. Op naar nog zon TOPjaar.

Nens77

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 22:56

@Mando Leuk hoor ! Heb net ff gekeken... Heb je trouwens helemaal geen blijvende gevolgen van je infarct ?

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 23:12

@ Mando en Sita: Leuke topics! Misschien ga ik er ook nog wel een aanmaken binnenkort haha ;)

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 00:24

Leuke topics meiden! Elke keer als ik zo'n leuk topic zie, baal ik weer dat ik noooooooit foto's maak...

Heerlijk trouwens om die sneeuwfoto te zien! Vind dat altijd zo prachtig!

Vandaag rustig dagje met de paarden. Mijn tweejarige eens grondig gewassen, ze heeft nog steeds last van de schilfers.. En met onze oude merrie de bak gesleept. Deze ligt er nu weer netjes bij, zodat we met lichte vorst ook gewoon door kunnen rijden. Morgenvroeg gezellig met mams een buitenrit maken.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-12 09:50

:wave:

Zometeen springles. Ga vanmiddag bijlezen! :)

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 09:52

Nelleke, gefeliciteerd! *\o/* :)

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 10:19

Gefeliciteerd Nelleke *\%/* en succes met je springles.
Wat een rust nog, zo vroeg is het toch niet meer? Of is iedereen al weer druk met de knollies?

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 10:37

Ik lig nog in bed haha :+ met mijn snothoofd :(
De fysio zei gister zelfs jij hebt griep ga je bed in!
Zo er maar uit en warm aankleden en naar stal toe :)

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 10:40

Balen van je griep miiejs. Maar ja paard moet toch eten.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 10:42

Beterschap Miiejs... :(:)

Ik doe ook even rustig aan vandaag..
Net de beestjes gevoerd, nu mezelf even voederen en dan denk ik even met Willy een rondje buitenuit.
Hij voelde gister ondanks dat we lekker winst hebben gereden niet fijn aan, dus even wat anders.. Zal hem goed doen!
We zouden eerst morgen naar t bos, maar met de kans op ijzel hebben we dat maar afgeblazen..

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 10:45

Zal wel meevallen met die ijzel, hoop ik tenminste. Ik zal straks eens een kijkje nemen bij de plaatselijke ruiterzaak voor een cap. Moet echt een nieuwe na mn val,zonder mag ik er niet op. En ik hoop eigenlijk morgen weer eens een rondje te kunnen, na 2 weken stilstaan.

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 10:45

Ik sta op een luxe stal! Ik hoe f alleen te rijden verder wordt alles gedaan :)
Moet alleen wel 7 dagen per week rijden nu en dat vies tegen als je je zo ziek voelt maar alles voor mij knappe vriendinnetje

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 10:49

Succes dan miiejs. Weet je wel zeker dat je gaat rijden? Als ik me niet lekker voel hoef ik echt niet te rijden, word helemaal niks.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 10:49

Ik verwacht zelf ook dat t mee gaat vallen, maar we moeten ruim een uur met de trailer tuffen naar t bos.. Wil ook niet voor verrassingen komen te staan.. :)

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 10:54

Goeiemorgen! Ik werd schandalig laat wakker vanochtend, om 9.22uur...! Normaal staat mijn wekker altijd om 7.15uur maar die had ik nu perongeluk niet gezet. Blijkbaar had mijn lijf meer slaap nodig.

Hier schijnt het zonnetje heel mooi, hoop dat het zo blijft want ik wil vanmiddag even rijden.

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 11:03

Siersma, ivm haar ziekte en het opbouwen moet ik 7 dagen per week iedere dag het zelfde doen, en kan er wel iemand anders opzetten maar in de tijd dat ik die gevonden heb zit ik er zelf al wel op denk ik zomaar.... En de DA wil dat diegene hetzelfde rijd en doet als ik nou das volgens mij helemaal lastig zoeken, bij andere gaat ze namelijk echt niet netjes nageeflijk lopen of aan het werk en dat doet ze bij mij wel :) ga daarna gewoon mijn bed weer in

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 11:04

Goedemorgen! Ik ga vandaag als piet door het leven haha.

Gefeliciteerd nelleke!!

Beterschap mies :(:)

Wentos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 11:09

Nou, heb even bijgelezen :+

Mando schreef:
Succes Suus.

Zo ik heb die dikke boef gisteren weer gelongeerd, heerlijk weer gesurft door de bak.
Hij ging zo aan de kletter (wat heeft ie toch een kracht) dat mijn handschoen gewoon kapot gesleten is.
Hij ging linksom en dat is nou net de kant dat ik 40% minder kracht heb in mijn armen en ja hoor... hoppa aan de kletter.
Nouja... vriendin zei al.. paard spiegelt. Dus we gaan deze maand beetje rustig aan doen met hem want hij is niet leuk momenteel

Hebben die van jullie dat ook dat ze zo half nov ondeugend worden tot half jan.
Dat je er ook gewoon niets mee kan of is dat weer Mando eigen.
Dat ie fris is met dit weer klopt maar dat hij dan ook weer zijn rodeokunsten showt.. ieder jaar hetzelfde liedje.

Dat is balen dat ie zo fanatiek is met dit weer! Die van mij is wel fris, maar geeft geen rodeo show gelukkig.

FloortjeChar schreef:
Gisteren weer gereden met Floor, maar ging helemaal nergens over... Ze tikt veel met haar linkerachterbeen (niet aantikken, maar de gewrichten die tikken..) heb er maar een topic over geopend, want wil niet voor elk wissewasje de dierenarts laten komen maar begin nu wel zorgen te maken.. Daarnaast begin ik steeds meer aan mezelf te twijfelen... Op haar vorige stalling leek ze totaal geen last te hebben van mn lengte/gewicht.. Maar op deze nieuwe stalling is de bak zwaarder en lijkt ze echt moeite te hebben om er door heen te banjeren...

Maar vriendlief zegt dan: Je houd deze pony, want je bent harstikke gek op d'r. Volgens mij denkt hij dat ik het me aan laat praten, door meningen van anderen.. maar k begin zelf te twijfelen... #lastig!

Lastig dat je denkt dat je pony toch wat last heeft van jou. Is deze baak zo overdreven zwaar dan? Heeft ze dat hetzelfde als er een lichter iemand op rijdt?

_Nelleke_ Gefeliciteerd!! Hoe was je springles?

Marije_jiplover schreef:
Je kunt ook veel quotes in 1 post plaatsen door op nieuw antwoord te klikken en dan verschijnt onder het typveld het topic achterstevoren, met bij elke post de quote knop.

Das handig! Weer wat geleerd :D

Dapnik schreef:
Ik heb van de week mijn stal afgezegd per 1 januari, wordt te duur helemaal nu ik nog geen baan heb.. Krijg ook geen ww omdat ik zonder contract in België heb gewerkt deze zomer. Was wel lastig, Nikita staat daar al zolang ik der heb (5,5 jaar) en ik loop er al 10 jaar rond. Maar denk wel dat het een fijne stal is waar ze heen gaat, betaal kale stalprijs en de rest kopen ze in met alle stalgenoten. Heb ik meer te zeggen over hoeveel hooi ect ze krijgt. Ook staat ze langer buiten, moet alleen even omschakelen van 2 binnenbakken naar 1 buitenbak.

Jammer dat je moet verhuizen. Gelukkig heb je nog wel een optie op een goedkopere stal. Zijn volgens mij genoeg mensen die hun paardje moeten verkopen

S_uus schreef:
GESLAAAAAGD!!
*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\%/*

Gefeliciteerd!!

S_uus schreef:
Qua uwv ben ik best boos, 2 jaar geleden zelf de touwtjes in handen genomen d.m.v een re-integratie bureau .
Maar dat ging niet door want uwv wilde dat niet, en nu 2 jaar later ineens wel.
Ik had dus allang 2 jaar lekker aan de bak kunnen zijn, ik baal zo hard.

Fuut blijft indd dan, sowieso tot zadelmak/ingereden maar de voornamelijke reden is dat ze hoogstwaarschijnlijk kleiner blijft dan gezegd.

Hmm, weer lekker geregeld daar bij de uwv..
Hoe groot denken jullie dat ze gaat worden dan?

Hanke_k schreef:
wentos, wat fijn he zo'n braverd! Die van ons liet zich ook zo makkelijk scheren!

Ja, heerlijk is dat. Is toch altijd weer een trots momentje als ze iets zo makkelijk toelaten.
En succes met het zadelpassen zondag!

Miiejs schreef:
Net bri gereden, snap er helemaal niks meer van, gister kreupelde en vandaag loopt ze ineens weer super fijn! Ben natuurlijk blij met alles maar dit is ook wel weer apart, benieuwd naar morgen!

Gelukkig maar dat ze niet meer kreupel is. Hoe is het nu?

Klasien: Iris staat er warmpjes bij!

apollootje: succes alvast met de wedstrijd. Hopelijk loopt ze dan ook lekker.

Dapnik: Wat heb je met je vinger gedaan?

Sita: Nog gefeliciteerd met je winstpunten. En een fijne buitenrit, volgens mij is het daar wel lekker weer voor. (hier tenminste wel)

Paulusjuh: Wij doen niet aan kerst, dus hoef gelukkig ook geen verlanglijstje te maken. Altijd lastig zoiets.

Mando en Sita: Leuk die jaar overzichten!

kellykeuh: mooie foto van Felka

Siersma schreef:
Wat een rust nog, zo vroeg is het toch niet meer? Of is iedereen al weer druk met de knollies?

Moest van mezelf eerst even met het huishouden aan de slag :+

Miiejs: Beterschap!

Viet: haha piet viet :P

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 12:11

Miiejs schreef:
Ik sta op een luxe stal! Ik hoe f alleen te rijden verder wordt alles gedaan :)
Moet alleen wel 7 dagen per week rijden nu en dat vies tegen als je je zo ziek voelt maar alles voor mij knappe vriendinnetje

Ik sta ook all in ;) heerlijk. Alleen in het weekend zelf mesten. Vind het wel prettig te combineren zo met werk ook.

_Nelleke_ schreef:
:wave:

Zometeen springles. Ga vanmiddag bijlezen! :)

Gefeliciteerd! Hoe ging je springles?

Ik was om 9 uur al op stal vanochtend. Anne lekker 1,5 uur in de paddock gestaan. Staat ze altijd maar een beetje te chillen. Daarna nog in de molen gezet waar mevrouw vlakvoor het instappen ontsnapte haha. Ze kijkt me dan gewoon aan he, zo van "doeiii ik peer em!". Uiteraard kon ik haar weer pakken bij een stukje gras! Staat nu lekker in de molen en stalgenootje zet haar straks binnen! :)