Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Altijd leuk. Voor dat ik te werk moest eerst Maris nog ff eten gegeven. Uiteraard ging het net toen regenen, was de hele ochtend droog geweest
. Wat is het ook nat overal, moet Marissa bijna dr flippers aan doen om het land door te komen. Echt vreselijk. 
met mijn snothoofd

ga daarna gewoon mijn bed weer in 
Mando schreef:Succes Suus.
Zo ik heb die dikke boef gisteren weer gelongeerd, heerlijk weer gesurft door de bak.
Hij ging zo aan de kletter (wat heeft ie toch een kracht) dat mijn handschoen gewoon kapot gesleten is.
Hij ging linksom en dat is nou net de kant dat ik 40% minder kracht heb in mijn armen en ja hoor... hoppa aan de kletter.
Nouja... vriendin zei al.. paard spiegelt. Dus we gaan deze maand beetje rustig aan doen met hem want hij is niet leuk momenteel
Hebben die van jullie dat ook dat ze zo half nov ondeugend worden tot half jan.
Dat je er ook gewoon niets mee kan of is dat weer Mando eigen.
Dat ie fris is met dit weer klopt maar dat hij dan ook weer zijn rodeokunsten showt.. ieder jaar hetzelfde liedje.
FloortjeChar schreef:Gisteren weer gereden met Floor, maar ging helemaal nergens over... Ze tikt veel met haar linkerachterbeen (niet aantikken, maar de gewrichten die tikken..) heb er maar een topic over geopend, want wil niet voor elk wissewasje de dierenarts laten komen maar begin nu wel zorgen te maken.. Daarnaast begin ik steeds meer aan mezelf te twijfelen... Op haar vorige stalling leek ze totaal geen last te hebben van mn lengte/gewicht.. Maar op deze nieuwe stalling is de bak zwaarder en lijkt ze echt moeite te hebben om er door heen te banjeren...
Maar vriendlief zegt dan: Je houd deze pony, want je bent harstikke gek op d'r. Volgens mij denkt hij dat ik het me aan laat praten, door meningen van anderen.. maar k begin zelf te twijfelen... #lastig!
Marije_jiplover schreef:Je kunt ook veel quotes in 1 post plaatsen door op nieuw antwoord te klikken en dan verschijnt onder het typveld het topic achterstevoren, met bij elke post de quote knop.
Dapnik schreef:Ik heb van de week mijn stal afgezegd per 1 januari, wordt te duur helemaal nu ik nog geen baan heb.. Krijg ook geen ww omdat ik zonder contract in België heb gewerkt deze zomer. Was wel lastig, Nikita staat daar al zolang ik der heb (5,5 jaar) en ik loop er al 10 jaar rond. Maar denk wel dat het een fijne stal is waar ze heen gaat, betaal kale stalprijs en de rest kopen ze in met alle stalgenoten. Heb ik meer te zeggen over hoeveel hooi ect ze krijgt. Ook staat ze langer buiten, moet alleen even omschakelen van 2 binnenbakken naar 1 buitenbak.
S_uus schreef:GESLAAAAAGD!!
![]()
![]()
![]()
![]()
S_uus schreef:Qua uwv ben ik best boos, 2 jaar geleden zelf de touwtjes in handen genomen d.m.v een re-integratie bureau .
Maar dat ging niet door want uwv wilde dat niet, en nu 2 jaar later ineens wel.
Ik had dus allang 2 jaar lekker aan de bak kunnen zijn, ik baal zo hard.
Fuut blijft indd dan, sowieso tot zadelmak/ingereden maar de voornamelijke reden is dat ze hoogstwaarschijnlijk kleiner blijft dan gezegd.
Hanke_k schreef:wentos, wat fijn he zo'n braverd! Die van ons liet zich ook zo makkelijk scheren!
Miiejs schreef:Net bri gereden, snap er helemaal niks meer van, gister kreupelde en vandaag loopt ze ineens weer super fijn! Ben natuurlijk blij met alles maar dit is ook wel weer apart, benieuwd naar morgen!
Siersma schreef:Wat een rust nog, zo vroeg is het toch niet meer? Of is iedereen al weer druk met de knollies?

Miiejs schreef:Ik sta op een luxe stal! Ik hoe f alleen te rijden verder wordt alles gedaan![]()
Moet alleen wel 7 dagen per week rijden nu en dat vies tegen als je je zo ziek voelt maar alles voor mij knappe vriendinnetje
heerlijk. Alleen in het weekend zelf mesten. Vind het wel prettig te combineren zo met werk ook._Nelleke_ schreef:![]()
Zometeen springles. Ga vanmiddag bijlezen!