even naar buiten in de sneeuw: Ik heb vandaag te horen gekregen dat Sanna waarschijnlijk deze week word opgehaald..
Aartje
Geplaatst: 05-02-12 22:44
Anjo vind die sneeuw geweldig!
Stalkers lekkere koppie
EngeltjeS
Geplaatst: 05-02-12 23:29
Sita, wat plaats je toch steeds weer prachtige foto's! Prachtige dieren heb je. Mijnluxor, ik had ook bevroren vingers haha, wat heb je een leuke haflinger zeg. Cynn, wat een mooi koppie heeft jouw haflinger zeg. Faringo, de tweede foto straald echt liefde af! Lailaa, wat heb jij een prachtige deken!!! Super gaaf! (en een leuke haflinger natuurlijk haha) Star_l0ver, ook een prachtige haflinger, wat een lieve uitstraling. Wendy1987 wat heb jij een blote haflinger Zit lekker dun in het velletje! CoronaLime, wauw, hele mooie foto's! Marliss, zonde van je manen. Gelukkig zijn het de manen, en geen hapjes uit je paard. RM_, wat heeft jouw paardje een bijzonder koppie, heel wijs en eerlijk. Kaula, wat een leuke foto's zo samen met je mooie topper. Maestroo, wat een bijzondere gloed zit er over jouw foto zeg, prachtig! Tass, oooh is jouw haflinger ook een fjordenvriend? De mijne ook. Super lieve fotos! Cinn87, de zwartwit foto is erg uniek zeg! Chasey, wat ben jij een bikkel, zo op pad gaan hahaha. Leuke foto's! Nathalie, heerlijke foto's! maar dat weet je hahaha. Josien, wat heeft jouw haflinger een prachtig achterbeen op de foto zeg! beauisvancie, leuke actie foto Super leuk dier. bailey12, wat een donkere kleur heeft jouw haf zeg! veerlebeest, je ziet op de foto ook dat jouw haf enorm voorzichtig is. Super! Lisaatjuhh, wat een mooie fotos, voor dat ze wordt op gehaald zeg. Mooie herinnering! (sorry als ik je naam verkeerd schrijf) Aartje, aah die durft!
EngeltjeS
Geplaatst: 05-02-12 23:31
Wat een heerlijk dier is het he?
Dit was even mijn "EvaSilasMoment" Ben enorm trots op m'n topper!
Echt veel sneeuw is er hier gelukkig niet gevallen
Ik hou van al die sneeuwfoto's Hier nog 2 van shanti afgelopen zaterdag
Dat beentje
Je bent haflinger, of je bent het niet....
Gewoon dooreten tijdens de foto's
lensamel
Geplaatst: 06-02-12 13:46
Wat zijn er toch weer mooie haflinger's en in de sneeuw die zijn erg leuk. Hier dan ook Amon lekker in de sneeuw, hij vindt sneeuw zo leuk
He Story, ik zag op je profiel dat je met je haffie zwemmen was erg leuke foto's, geweldig. Mag ik vragen waar dit was? Ik zou namelijk ook een keer graag met Amon in de zomer ergens gaan zwemmen, maar het moet niet te diep zijn. Lijkt me zo leuk
astwice
Geplaatst: 06-02-12 18:13
Mijn haflingers in de sneeuw vandaag
Rhinocornn
Geplaatst: 06-02-12 18:53
Wat een leuke sneeuwfoto's allemaal
Anoniem
Geplaatst: 06-02-12 19:16
Goed, even een grote bijleespost hoor!
Vanaf pagina 90: Yvank: Lieve foto's van Damella! Lailaa: leuke Haflinger heb je! Gefeliciteerd met haar Nathalie83: leuke sneeuwfoto's! Faringo: wat een lief snoetje!
Pagina 91: CoronaLime: Knappe Sterre! Ze heeft zo'n prachtig koppie! Marlis: Knappe Peeps Chasey: Je ziet je genieten op James! Leuke foto! Sita: Knappe Nadia, hoofdstel staat haar chique! Yvank: Lieve Damella! MJR_Tjelle: Leuke Haf op je werk!
Pagina 92: Lisanne: Lieve foto's Surprice_Iris: Lieve foto's in de sneeuw! veerlebeest: wat een gave foto! Stravotopper: Gave foto's! Vind de kleuren heel mooi. Tass: Knappe Aiden Bailey_4ever: Leuke Haflinger heb je daar, wat een knapperd!
Pagina 93: Chasey: Lieve foto's van James, mooi zonnetje erbij. bo123: lief hoofdje CoronaLime: Wow wat een mooie foto van Sterre! Waar woon je eigenlijk? Portfolioshoot? Sita: Ook weer gave sneeuwfoto's, zag ze al op FB! Knappe kudde beauisvancie: Wat een leuke Haf Leuke aftekening heeft Lil ook! Maestroox3: Wat een lieve foto en gefeliciteerd met jullie jubileum! Nathalie83: Leuke foto's!
Pagina 94: Sita: Mooie foto's, ik vind Shaan zooooo mooi! mijnluxor: Lieve foto's Cynn_x: Ook hele gave foto's! Faringo: Leuke foto's, zo in de sneeuw Lailaa: Leuke foto's van Walando! star_l0ver: Lief Wendy1987: Mooi hoofdje heeft Shanti! CoronaLime: Knappe Sterre weer! Marlis: Lieve Peepsie! RM_: Leuke foto's, knappe Atlas!
Pagina 95: Kaula: Leuke foto's Maestroox: Leuke foto van Nebu. cinn87: Wat een lief koppie! Chasey: Gave James Jullie maken altijd van die gave ritten! Nathalie83: Wat een mooi veulen! Josien62: Leuke sneeuwfoto's! beauisvancie: Knappe Lil! Baily12: Je hebt zo'n gave kruising! Leuke foto's! Veerlebeest: leuke foto's! Ze steigert mooi
Pagina 96: Nathalie83: Lieve foto's van Luna Lisaaatjuhh: Leuke foto's van Sanna. Jammer dat ze eind van de week opgehaald wordt. Wel een goed gevoel bij haar nieuwe huisje? Aartje: Leuke Haffies heb je EngeltjeS: Leuke foto's Story: Wat een ondeugend hoofdje haha. xDaantjx: Lieve foto's astwice: Leuke foto's!
heavenley
Geplaatst: 06-02-12 19:23
wat een prachtige foto`s allemaal zo in de sneeuw. ik ben meestal een stille meelezer en kijker maar nu zal ik toch heel ff mijn knappe Miss Beauty met jullie delen..helaas wat ze niet spierwit maar het resultaat mag er zijn...
Heb een hekel aan de sneeuw maar wat een leuke foto's levert het toch op. Hele gave foto's van de hafjes in de sneeuw.
Al tijdje niet naar Kyra geweest dus geen Kyra foto's Maar weer Peeps van afgelopen weekend. Hebben nu sambal in haar manen gedaan en hopelijk blijven die vervelende paarden nu wel van haar manen af. Ze heeft nu dus rode manen haha.
Hihi sambal, lekker marlis Wauw heavenly die laatst is echt gaaf! je hebt ze er weer knap op staan kaileigh! Ik woon helemaal in drenthe dus dat is beetje ver weg maar je bent altijd welkom hoor haha Mooie foto's Astwice, lekker showen Die van jou is mooi aan het strekken wendy! Wat een leuke foto zo in de sneeuw met stella. Knappe Story Leuke foto's Engeltjes. Brrrr rolfoto's in de sneeuw Wat heeft luna een prachtig kleurtje, wauwie
CoronaLime
Geplaatst: 06-02-12 20:34
Ik wil zon en warm en lekker rijden en zwemmen en rokjes en jurkjes!
Haha ja je moet wat. Heb echt gejankt om die manen. Ze zijn helemaal uitgedunt en hele grote stukken opgegeten. Terwijl ze ene mooie dikke en lange bos had.
Antibijt, hertshoorn en azijn helpen niet. Dus maar sambal proberen xd
lensamel
Geplaatst: 06-02-12 20:49
Wat zijn er toch weer mooie haflinger's en in de sneeuw die zijn erg leuk. Hier dan ook Amon lekker in de sneeuw, hij vindt sneeuw zo leuk