Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Dus ik ben benieuwd.

Wel ideaal hoor 24/7 buiten met schuilstal! Alleen balen dat het land kaal is..zeker als dat het enige is wat ze krijgen.
Dat vind ik echt niet normaal..ondanks de regen! En de meiden op stal zijn nou ook niet echt dat je zegt leuk..Hoop echt dat de andere stal wat is.

shilady schreef:Ik vind het niet handig van aad dat die paarden van spaland ook op het land mogen staan !
Wel lekker schuilstalletje

En dan niet eens de mogelijkheid hebben om je paard een dag in de paddock te zetten, want nee der is maar 1 paddock. Dit was voor mij trouwens wel een nood stalling..toen Marit terug kwam van de hengst had ik geen stal meer omdat de vorige stal ook al een ramp was, die boer deed zo vervelend. Hoop nu gewoon eens op 1 plek te kunnen blijven staan zonder gezeur. Het belangrijkste is nu wel dat Marit het goed heeft en dat zal ze op de stal waar ik straks ga kijken het zeker hebben.

Maarja ik wil gewoon dat mn mannen goed staan en dat we vooral waar voor ons geld krijgen als ik merk dat er dingen zijn beloofd en een stal komt ze niet na dan ben ik ook weer gauw weg .