ik val wel in herhaling, maar wat een mooie haffies en foto's! vanmiddag was ik weer even bij onze kanjer met mijn dochter, weer even genieten!
FFJill
Geplaatst: 14-06-11 20:30
Amai, ik doe het je ook niet na, ik hou het nog bij 1 meter aangezien ik hoger zelf niet durf ook niet met zadel, hihi Wat een prachtige beestjes komen hier weer voorbij Veertje dan ook maar weer eens
Hier een foto die ik echt grappig vind, ze lacht precies
En een foto van op buitenrit
Sodeletuut
Geplaatst: 14-06-11 20:32
Wow Chasey wat stoer zeg! Dat zou ik NOOIT durven! Goede balans heb je dan! Respect.
Veerlebeest, heerlijk ontspannen zeg, en met touwhalster.
Alvaro vandaag.
Met zijn nieuwe coupe Hij had bijna alles er al afgeschuurd..
De mijn heeft het ook haar, dat afschuren, maar niet zo erg.. Maar ik zeg altijd, zolang hun karakter maar hetzelfde blijft
Marloes
Geplaatst: 14-06-11 21:29
Ik zou dat ook echt wel een keer met Sanne willen doen, dat crossen Eerst maar even "normale hindernissen" kunnen springen, met moeite (van mijn kant) komen we over de 60 cm Ik vind het maar niks dat springen.
Crossen was echt super gaaf! Het is ook net iets voor Nibbit, hij wou zó graag en deed zo zijn best overal en dat voor de eerste keer! Heb zelf niet zoveel angst met springen, ben er een paar keer goed vanaf gevallen maar toch gewoon doorgaan.
Sodeletuut
Geplaatst: 14-06-11 21:33
Veerlebeest schreef:
De mijn heeft het ook haar, dat afschuren, maar niet zo erg.. Maar ik zeg altijd, zolang hun karakter maar hetzelfde blijft
Sneu is dat he.. Ja dat is inderdaad waar! Ach en ik ben eczeem wel gewend, mijn andere paard heeft ook eczeem.
Lisa, met een paard dat springt vind ik het ook ontzettend leuk maar Sanne twijfelt zelf heel erg voor de sprong als het wat hoger wordt, dan moet je zelf sterk in je schoenen staan, en op dat moment ga ik zelf ook twijfelen, en dan is het einde in zicht Eerst maar even een leuk parcousje kunen springen, dan ga ik het zeker een keer doen
Goldy is ook een pony met écht veel lef in het crossparcours. Ze is alleen daarnaast ook heel erg fel in het parcours wat het weer iets lastiger maakt, want bij de cross is rust ook belangrijk..
Wat een leuke foto met die koe! En die eerste foto van Martine 2610, ook echt mooi! En die foto op buitenrit met touwhalster is ook erg fijn! Hoop dat ik er over een paar jaartjes ook zo bijrijd.
Crossen lijkt me wel heel gaaf, maar vind die hindernissen eng. Ben absoluut niet bang met springen, maar ben dan bang dat ze een keer verkeerd uitkomen in een picknickbank belanden oid.
En een ongeduldig paard
Chasey
Geplaatst: 14-06-11 22:47
Mooie haflingers allemaal weer zeg! Diane_ James en ik zijn al een keer op de picknick bank beland. Het was onze eerste cross en gelukkig een klein picknick bankje. Maar James heeft hem gesloopt. Bokker Succubi heeft daar als het goed is wel een filmpje van