Ik zit ook in ring 7 zag ik net dus... potverdorie
Vorig jaar zijn we de bak al uitgesprongen in ring 4 of 5 geloof ik, dat word ik jaar dus helemaal een rampenplan
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Vorig jaar zijn we de bak al uitgesprongen in ring 4 of 5 geloof ik, dat word ik jaar dus helemaal een rampenplan
Daar reed ik vorig jaar in, en zelfs daar zijn we uitgeraced

Dus zit het liefst op mijn eigen zadel
Teelee schreef:Ja ik heb zelf een westernzadel, en rijd western
1 keer per jaar trainen we een paar weekjes voor ermelo, en verder niksDus zit het liefst op mijn eigen zadel
Ik reed haar van mn 12-15e echt 'intensief' en wilde heel graag onderlinge wedstrijdjes rijden. Maar als Meggie het woord 'bak' al hoorde viel ze al neer van luiheid
Die probeerde er echt op alle mogelijke manieren onderuit te komen en op wedstrijd deed ze dat dus door keeeei hard naar de andere paarden te sjeezen
Ging ik dan, op mn eerste wedstrijdje toen ik 12 was met een grote, dikke, sterke haflinger van 1.50
doen! Ik moest een keer losrijden op crossterrein. Ik heb het hele terrein gezien
Daar gelukkig geen last van. Ben alleen bang dat ik in tijdsnood ga komen; vanavond nog even dressuur rijden, mijn tante heeft gevraagd of ik nog op bezoek wil komen vanavond, morgenvroeg moet ik naar school toe (en daar moet ik me eigenlijk ook nog even op voorbereiden), dan morgen hopelijk nog een buitenritje, want dat gaan we vrijdag niet meer doen, dan vrijdag Wencke wassen en zorgen dat alle spullen klaar liggen. Nog niet het ergste, ondertussen moet ik ook nog foto's uitzoeken voor een cadeautje, vandaag een fotoreportage gehad, waar ook nog een en ander aan moet gebeuren, en dan zit ik nog een deadline van mijn stage, die ik ook het liefst vrijdag wil hebben gehaald, terwijl ik vakantie heb. Eerst dus maar eens afwachten of ik zaterdag überhaupt levend op Ermelo aankom
.