Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Freya schreef:ik ga voor jullie duimen, is niet niks zo'n operatie.
Freya schreef:ben blij dat ik dat aardig er uit heb weten te krijgen bij Wahida, bijten is not-done. Maar ze weet daarin tegen heel goed dat als we aan het wandelen zijn brokjes in me jaszak zitten.
Ik ben nog aan het verzinnen wat ik maken om de brokjes niet in me jaszak te doen , maar in een soort zakje waar ik makkelijk me hand in kan doen en ook makkelijk is zodat ze er niet uitvallen als ik ren of buk, zodat me jaszakken niet meer naar brokjes ruiken, want heb een hekel aan paarden en ook honden die bietsen.
muppetmayo schreef:Freya schreef:ben blij dat ik dat aardig er uit heb weten te krijgen bij Wahida, bijten is not-done. Maar ze weet daarin tegen heel goed dat als we aan het wandelen zijn brokjes in me jaszak zitten.
Ik ben nog aan het verzinnen wat ik maken om de brokjes niet in me jaszak te doen , maar in een soort zakje waar ik makkelijk me hand in kan doen en ook makkelijk is zodat ze er niet uitvallen als ik ren of buk, zodat me jaszakken niet meer naar brokjes ruiken, want heb een hekel aan paarden en ook honden die bietsen.
Iets van een heuptasje een idee? Die kun je makkelijk om doen, en dan stinken je jaszakken niet naar snoepjes. Ik denk ook maar mee hoor..