Nash is lekker wolletje zeg
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Luus was irritand aan het doen, hij was aan het bietsen voor brokjes, maar ik had niks bij me
was woensdag ook filmpje aan het maken, beet marah vet hard in me arm
heel filmpje in de war
altijd wel iemand die aandacht wil
overal in happen/bijten
Alleen Arash weet dat hij na het rijden wat van me krijgt
dan staat ie mij uitgebreid in de gaten te houden en owee als ik dan met lege handen terug kom
echt leuk hoe ze dat weten
Ik geloof dat het tijd wordt voor een nieuwe computer. Ik kan helaas de filmpjes niet kijken, dan gooit ie me van internet af. Te oud en te langzaam
Morgen manlief eens pruilend aankijken of ik op die van hem kan kijken. Ik was nog nooit met Verena in de sneeuw buiten, behalve de wei. Mijn tante zei gisteren nog, dat ze het niet zo goed vind als ik in de winter uitrijden ga met haar. Ik ga altijd met een vriendin samen, die heeft een super sloom paard. Die dribbelde de hele tijd maandag, terwijl Verena gewoon aan het genieten was.
Freya schreef:ik ga voor jullie duimen, is niet niks zo'n operatie.

.Freya schreef:ben blij dat ik dat aardig er uit heb weten te krijgen bij Wahida, bijten is not-done. Maar ze weet daarin tegen heel goed dat als we aan het wandelen zijn brokjes in me jaszak zitten.
Ik ben nog aan het verzinnen wat ik maken om de brokjes niet in me jaszak te doen , maar in een soort zakje waar ik makkelijk me hand in kan doen en ook makkelijk is zodat ze er niet uitvallen als ik ren of buk, zodat me jaszakken niet meer naar brokjes ruiken, want heb een hekel aan paarden en ook honden die bietsen.
muppetmayo schreef:Freya schreef:ben blij dat ik dat aardig er uit heb weten te krijgen bij Wahida, bijten is not-done. Maar ze weet daarin tegen heel goed dat als we aan het wandelen zijn brokjes in me jaszak zitten.
Ik ben nog aan het verzinnen wat ik maken om de brokjes niet in me jaszak te doen , maar in een soort zakje waar ik makkelijk me hand in kan doen en ook makkelijk is zodat ze er niet uitvallen als ik ren of buk, zodat me jaszakken niet meer naar brokjes ruiken, want heb een hekel aan paarden en ook honden die bietsen.
Iets van een heuptasje een idee? Die kun je makkelijk om doen, en dan stinken je jaszakken niet naar snoepjes. Ik denk ook maar mee hoor..

. En ik zit nu achter mijn eigen computer om mn kamer !