Pff lastig, ik wil heel graag een keer een veuelentje met Starwien, en dan graag een wat grotere sportgericht zodat ik wat wedstrijden zou kunnen gaan rijden later, maar ik mag geen 3 paarden van mijn ouders (logisch

), dan zou ik dus als ik dat veulentje zou willen houden Jens weg moeten doen. Maar dat wil ik ook weer niet maar wil wel graag een veulentje

Denk dat ik zoiezo een jaartje wacht met een veulen zodat ik kan wennen op de middelbare en dan wel weer verder kijk, ik heb Jens nu nog niet gezien zoals hij kan zijn, steeds komt er weer wat tussen. Vorige zomer zijn oog waardoor we een tijdje uit de running waren, van de winter weer lekker bezig met lessen etc word hij kreupel, en daar zijn we nu nog steeds. Ik denk dat ik zoiets als een veulentje pas moet beslissen als ik Jens heb gezien zoals hij zou kunnen zijn en goed ingereden en doorgereden is, als hij echt zo blijft als nu ( weg willen rennen en ik heb geen goede controle, er van door gaat met longeren etc ) dan zou t geen toekomstpaard voor mij zijn. Stel hij word steeds braver, lekker kunnen rijden en een keer een wedstrijdje meepikken en geschikt als buitenrij pony, dan zou ik hem heel graag willen houden. We zullen dus moeten zien wat de toekomst ons brengt!
Sorry dat moest ik even van me aftypen haha, beetje lang verhaal geworden