[HK] We kletsen weer een topic vol, over onze gouden knol!#6

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Starwien

Re: [HK] We kletsen weer een topic vol, over onze gouden knol!#6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 09:35

Super leuke foto Tamara!

Gister Starwien gelongeerd, wou eigenlijk rijden maar ze was ontzettend puberrig bezig ( niet laten vangen etc ) dus toen maar gaan longeren met longeerhulp, toen was ze weer lieve Starwien, daarna nog lekker kunnen poetsen. Vandaag nieuwe poging tot rijden, heb al 2 weken niet op haar gereden dus nu wil ik wel weer een keer haha. Jens wordt zooo dik ;( Vandaag even grondwerken, nog 3 weken tot de osteopaat.

ElineR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 09:38

Wauw wat een topfoto Tamara! oortjes naar voren :D

Starwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 10:25

Pff lastig, ik wil heel graag een keer een veuelentje met Starwien, en dan graag een wat grotere sportgericht zodat ik wat wedstrijden zou kunnen gaan rijden later, maar ik mag geen 3 paarden van mijn ouders (logisch :') ), dan zou ik dus als ik dat veulentje zou willen houden Jens weg moeten doen. Maar dat wil ik ook weer niet maar wil wel graag een veulentje :( Denk dat ik zoiezo een jaartje wacht met een veulen zodat ik kan wennen op de middelbare en dan wel weer verder kijk, ik heb Jens nu nog niet gezien zoals hij kan zijn, steeds komt er weer wat tussen. Vorige zomer zijn oog waardoor we een tijdje uit de running waren, van de winter weer lekker bezig met lessen etc word hij kreupel, en daar zijn we nu nog steeds. Ik denk dat ik zoiets als een veulentje pas moet beslissen als ik Jens heb gezien zoals hij zou kunnen zijn en goed ingereden en doorgereden is, als hij echt zo blijft als nu ( weg willen rennen en ik heb geen goede controle, er van door gaat met longeren etc ) dan zou t geen toekomstpaard voor mij zijn. Stel hij word steeds braver, lekker kunnen rijden en een keer een wedstrijdje meepikken en geschikt als buitenrij pony, dan zou ik hem heel graag willen houden. We zullen dus moeten zien wat de toekomst ons brengt!

Sorry dat moest ik even van me aftypen haha, beetje lang verhaal geworden

Starwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 10:27

Wel wat leuks, ik ga vanmiddag na het rijden op Starwien voor het eerst een keer een rondje ( 5 minuten ) bos doen wat achter het landgoed licht, heb dat nog nooit met Starwien alleen gedaan en zou t graag een keer proberen, als ze er vandoor gaat blijf ik wel zitten en dan zijn we zo weer bij het weiland dus maak me niet zo druk, mama gaat mee dus als er iets gebeurd is ze er bij

ElineR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 10:45

Veel plezier! doe je zo een verslagje?

Starwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 10:53

Ja doe ik, komt wel pas eind van de middag

Starwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 17:19

Wauw ik ben zo trots op Starwien! We hebben drie rondjes bos gedaan, het 1e rondje alleen stappen, 2e klein stukje draven en 3e rondje helemaal gedraafd! Na het 3e rondje nog een klein stukje de weg over gegaan, mama heeft geen een keer vast gehouden, helemaal los! bij t begin van het rondje bos moet je over een smal bruggetje, vond ze geen probleem! Zeker voor herhaling vatbaar, volgende keer nemen we een wat groter rondje! Echt super leuk :D De foto's zijn heel erg wazig, maarja

Klaar voor vertrek
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ook nog even gegrondwerkt met Jens, ging best goed!

Nina_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 17:29

Nou ik heb ook weer bijgelezen, jullie hebben wel echt een hoog praat tempo zeg :')
Hele toffe foto overigens van de cross op de vorige pagina!!

Ik heb gisteren en vandaag weer wedstrijd gereden met mn haffie.
Gisteren 2de en 3de prijs met 201 en 193.
Vandaag een 5de prijs met 191 en een haflinger haat jury die het nodig vond om 179 te geven -_-.
Wel erg tevreden dus!
Heb alleen wel echt vaak problemen om hem in galop te houden, heb echt het gevoel dat ik hem vooruit 'trap'. Maarja, over 2,5 week ga ik op vakantie en daarna beginnen we in het L1!

Starwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 17:37

Het is wel leuk dat als je bijleest dat je ook een bijleespost maakt , dat doen we allemaal :)
En wij in een hoog tempo ? :') totaaaal niet haha, het is hier best wel uitgestorven
Super hoor!

Kim_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 18:30

bedankt voor de felicitaties! :D

super lieve foto Lara!

super gave actiefoto Tamara! ook slim om het goed af te sluiten. :)

Ik heb natuurlijk al in de app-groep gereageerd, maar ik vind het erg netjes van je dat je Jens een kans geeft om hem te laten worden zoals hij echt kan zijn. Als hij is, zoals hij echt kan zijn dan kun je ook een goede beslissing maken.

Super fijn dat je buitenrit goed ging en je nu misschien vaker naar buiten kan! brave Starwien!

Sinds de whatsapp-groep is het hier inderdaad een beetje stil, maar nog wel gezellig! :D

ElineR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 19:32

ziet er leuk uit!

ElineR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 19:33

Pooh heeft al twee weken een stijf rechterachterbeen :s
ik heb voltes gereden, achteruit gelopen, gedraafd, alles wat tegen stijfheid zou moeten werken werkte dus niet

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 20:55

Whoee meiden ik ben back!!! Bokt leeft weer op me telefoon!!! :D

gave filmpjes noa! En gewoon goed aant werk gaan met jens, je weet wel!!

Nina love super tof!!!

Starwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 07:44

Eeh kimberly haha

Eline, je bent niet de enige.. Jens heeft ook een stijf rechter achterbeen en niks helpt, binnekort komt de osteopaat want zo kan ik niet goed werken met hem

Starwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 07:53

Ik ben drie dagen afwezig ivm schoolkamp x

ElineR

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 08:10

Noa, balen.. hopelijk kan die er wat aan doen.
en veel plezier op kamp

ElineR

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 08:10

Hebben jullie trouwens ook vaak dat je haflinger wordt gepest omdat 'ie te licht is (qua kleur)?

Kim_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 08:25

Veel plezier noa!! :D

Nee, dat heb ik eigenlijk nooit want vrouwke is vrij donker. ;)

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 10:56

Nee Andor is ook vrij donker, en hoe bedoel je gepest? Door paarden of door mensen? :P
Want hij staat met alleen maar haffies op de wei haha.
En op stal staan er van de 30 paarden misschien 5 niet koudbloeden haha :')
Dus veel te pesten is er niet xd

prow

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 13:28

xLaraaj schreef:
Heeey ,

Sorry voor mijn lange afwezigheid !
Ik ben 2 weken geleden verhuisd en we hebben grote problemen gehad bij ons in de manege en had het ook super druk op het werk..
Kunnen jullie het mij vergeven en mag ik vanaf nu terug mee volgen ? O:)

Voor diegene die geïnteresseerd zijn:

http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-asse ... -a1896931/
http://www.goeiedag.be/asse/2014/06/opn ... ege-fotos/

Wow heftig en dan nog wel de stalhulp!

Kim_97 schreef:
Wat fijn dat het goed met Abby gaat en dat ze er zo goed uit ziet! :D

Fijn dat je buitenrit goed ging marieke! met dit weer is een buitenrit heerlijk! :)

Komt goed Fabienne! ik duim voor je! +:)+

aii, dat klinkt allemaal niet zo best noa! Zou wel fijn zijn als je je halster nog kunt maken!

Fijn dat Nero al goed aan het verkeer went. Altijd handig voor 'later' als je op buitenrit gaat en ze zijn al vroeg verkeersmak. Ah, vervelend dat hij zomereczeem heeft. ik hoop dat het spul werkt!

ajjj, heftig Lara! Waarom doen mensen zulke dingen ... !? :n

gisteren heb ik te horen gekregen dat ik ben geslaagd! Nu kan ik dus eindelijk echt van mijn welverdiende vakantie gaan genieten!

Vandaag is Vrouwke 7 jaar geworden! *\%/* *\o/*
[ Afbeelding ]

Nog gefeliciteerd! *\o/*
SuperAssie schreef:
Lieve foto Lara <3

Hier even een ruige actiefoto van vanmiddag! Is zo'n beetje de enige actiefoto :')
Dit was na het parcours op de inspringweide, wilde het toch nog even goed afsluiten..

[ Afbeelding ]
Met dank aan Deborah!

Gaaf!
xLaraaj schreef:
Heeey ,

Sorry voor mijn lange afwezigheid !
Ik ben 2 weken geleden verhuisd en we hebben grote problemen gehad bij ons in de manege en had het ook super druk op het werk..
Kunnen jullie het mij vergeven en mag ik vanaf nu terug mee volgen ? O:)

Voor diegene die geïnteresseerd zijn:

http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-asse ... -a1896931/
http://www.goeiedag.be/asse/2014/06/opn ... ege-fotos/

Wow heftig en dan nog wel de stalhulp!

Kim_97 schreef:
Wat fijn dat het goed met Abby gaat en dat ze er zo goed uit ziet! :D

Fijn dat je buitenrit goed ging marieke! met dit weer is een buitenrit heerlijk! :)

Komt goed Fabienne! ik duim voor je! +:)+

aii, dat klinkt allemaal niet zo best noa! Zou wel fijn zijn als je je halster nog kunt maken!

Fijn dat Nero al goed aan het verkeer went. Altijd handig voor 'later' als je op buitenrit gaat en ze zijn al vroeg verkeersmak. Ah, vervelend dat hij zomereczeem heeft. ik hoop dat het spul werkt!

ajjj, heftig Lara! Waarom doen mensen zulke dingen ... !? :n

gisteren heb ik te horen gekregen dat ik ben geslaagd! Nu kan ik dus eindelijk echt van mijn welverdiende vakantie gaan genieten!

Vandaag is Vrouwke 7 jaar geworden! *\%/* *\o/*
[ Afbeelding ]

Nog gefeliciteerd! *\o/*
SuperAssie schreef:
Lieve foto Lara <3

Hier even een ruige actiefoto van vanmiddag! Is zo'n beetje de enige actiefoto :')
Dit was na het parcours op de inspringweide, wilde het toch nog even goed afsluiten..

[ Afbeelding ]
Met dank aan Deborah!

Gaaf!

noaxhorses schreef:
Pff lastig, ik wil heel graag een keer een veuelentje met Starwien, en dan graag een wat grotere sportgericht zodat ik wat wedstrijden zou kunnen gaan rijden later, maar ik mag geen 3 paarden van mijn ouders (logisch :') ), dan zou ik dus als ik dat veulentje zou willen houden Jens weg moeten doen. Maar dat wil ik ook weer niet maar wil wel graag een veulentje :( Denk dat ik zoiezo een jaartje wacht met een veulen zodat ik kan wennen op de middelbare en dan wel weer verder kijk, ik heb Jens nu nog niet gezien zoals hij kan zijn, steeds komt er weer wat tussen. Vorige zomer zijn oog waardoor we een tijdje uit de running waren, van de winter weer lekker bezig met lessen etc word hij kreupel, en daar zijn we nu nog steeds. Ik denk dat ik zoiets als een veulentje pas moet beslissen als ik Jens heb gezien zoals hij zou kunnen zijn en goed ingereden en doorgereden is, als hij echt zo blijft als nu ( weg willen rennen en ik heb geen goede controle, er van door gaat met longeren etc ) dan zou t geen toekomstpaard voor mij zijn. Stel hij word steeds braver, lekker kunnen rijden en een keer een wedstrijdje meepikken en geschikt als buitenrij pony, dan zou ik hem heel graag willen houden. We zullen dus moeten zien wat de toekomst ons brengt!

Sorry dat moest ik even van me aftypen haha, beetje lang verhaal geworden

Ik zou nog even wachten met een veulentje, het is natuurlijk wel super leuk! En jeetje wat duurt dat lang voordat de osteopaat komt! Fijn dat het wel goed ging in het bos!

Nina_love schreef:
Nou ik heb ook weer bijgelezen, jullie hebben wel echt een hoog praat tempo zeg :')
Hele toffe foto overigens van de cross op de vorige pagina!!

Ik heb gisteren en vandaag weer wedstrijd gereden met mn haffie.
Gisteren 2de en 3de prijs met 201 en 193.
Vandaag een 5de prijs met 191 en een haflinger haat jury die het nodig vond om 179 te geven -_-.
Wel erg tevreden dus!
Heb alleen wel echt vaak problemen om hem in galop te houden, heb echt het gevoel dat ik hem vooruit 'trap'. Maarja, over 2,5 week ga ik op vakantie en daarna beginnen we in het L1!

Gefeliciteerd met je punten en succes in het L1!

prow

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 13:33

Bleg het rijden met Waldo gaat de laatste tijd niet zo heel lekker hij wordt steeds zwaarder in mijn hand en ook minder voorwaarts. Ik hoop maar dat het komt door dat het te warm is voor hem en misschien omdat ik zelf ook de laatste tijd niet zo'n zin heb om te rijden. :')
Ga vanavond denk ik weer rijden en maar hopen dat hij nu wel mee wilt werken.

ElineR

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 13:55

SuperAssie schreef:
Nee Andor is ook vrij donker, en hoe bedoel je gepest? Door paarden of door mensen? :P
Want hij staat met alleen maar haffies op de wei haha.
En op stal staan er van de 30 paarden misschien 5 niet koudbloeden haha :')
Dus veel te pesten is er niet xd

oh hahaha ja ze staat met best veel donkere en ze moeten allemaal pooh hebben :/

prow

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 14:20

Zijn het de paarden die pesten? :P

ElineR

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 14:23

Ja, gewoon waar ik bij ben.. Ik zou het nooit in mn hoofd halen om iemand te pesten als er een volwassene bij is _O- nee haha ze wordt gewoon elke dag getrapt en gebeten, arme ziel :/

prow

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 14:36

Aah das vervelend. Mijn hafje werd vroeger ook vaak getrapt enz door andere. Nu niet meer omdat hij zelf nu de baas is over mijn andere monstertje. :o
Maar is het uit speelsheid af echt gemeen?