Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
OBLamazone schreef:@Mandje : Hihi duo penotti hafje! Wat een leukerd! Wat doe je met hem? Ik heb madame haar manen afgeknipt omdat ze zo lelijk dun en sprieterig waren aan het uit einde. Ik laat het nu weer mooi vol groeien! Gaat super hard!
@IIII : Wat een gave merrie! Hoe oud is ze? Super leuk dat ze zo veelzijdig is!
@Womble : Gefeliciteerd!ziet er nog goed uit voor die leeftijd(is ook nog jong natuurlijk
)
OBLamazone schreef:@Mandje : Hihi duo penotti hafje! Wat een leukerd! Wat doe je met hem? Ik heb madame haar manen afgeknipt omdat ze zo lelijk dun en sprieterig waren aan het uit einde. Ik laat het nu weer mooi vol groeien! Gaat super hard!
@Womble : Gefeliciteerd!ziet er nog goed uit voor die leeftijd(is ook nog jong natuurlijk
)
dtjebabey schreef:mn knappe 5jarige dekhengst Liz Stellan![]()
[ [url=m/ZA3yaP.jpg]Afbeelding[/url] ]
mandje schreef:OBLamazone schreef:@Mandje : Hihi duo penotti hafje! Wat een leukerd! Wat doe je met hem? Ik heb madame haar manen afgeknipt omdat ze zo lelijk dun en sprieterig waren aan het uit einde. Ik laat het nu weer mooi vol groeien! Gaat super hard!
)
Heidi is inmiddels 25 jaar oud. Ik rijd voornamelijk recreatief nog met haar en af en toe een ritje voor de kar en lekker veel buitenritten. We hebben b springen (tussen de paarden) gesprongen en we waren dressuur m2 startgerechtigd.
Manen groeien inderdaad erg snel.
Zo ziet mijn dame er nu uit
[ [url=m/TYyLKk.jpg]Afbeelding[/url] ]
OBLamazone schreef:dtjebabey schreef:mn knappe 5jarige dekhengst Liz Stellan![]()
[ [url=m/ZA3yaP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Waaauuwwww blijft hij ook ter dekking? Wat doe je met hem? Echt een prachtig dier !