Genieten zeg van al die mooie haffies in een witte wereld. Het plaatje is echt compleet zo met een haffie in de sneeuw
Kaula
Geplaatst: 04-02-12 20:40
Wow wat hebben jullie allemaal prachtige sneeuwfoto's! Geeft meteen zo'n sprookjeseffect. Al kost het nu wel wat meer moeite om een fotograaf zo gek te krijgen vrijwillig foto's te nemen in deze kou .
Ik heb het er vandaag ook maar op gewaagd en ben naar de overkant van de weg geglibberd.
Wat ben ik jaloers op die foto's in die dikke laag sneeuw! Bij ons op het weiland lag wel iets maar helaas niet genoeg om een heel wit wonderland te hebben! Foto's volgen nog wel... Echt helemaal geweldig haffies in de witte wereld! Zijn jullie haffies ook zo gek op sneeuw? Die van mij wel hij gaat dan pas echt los en ook de hele tijd rollen
Chasey
Geplaatst: 04-02-12 23:55
CoronaLime, voetjes van de vloer! En sneeuwschuiven maar. Ach en zo'n vieze staart houd je toch in deze tijd van het jaar. bo122, lastig dat hij niet los kan. Ijzers zijn met dit weer niet handig! Coronalime, Lekker toch ff in de frisse buitenlucht! Mooie foto! Sita, Mooie foto's van Nadia, En een sneeuwneusje!! Hier ligt niets... Yvank, bij ons ligt ook bijna niets. Net als bij jullie denk ik. Wat doet je haf op de 2e foto? Stormt ze op je af? beauisvancie, Daar ligt meer sneeuw dan hier Mooi smal hoofdje zeg! Meastroox3, heb je je haf 1 jaar? Ik dacht al veel langer! Gezien wat je er allemaal mee doet. Gaaf hoor! En erg mooie, lieve foto ook. Nathalie83, Ach wat een mooi plaatje. Twee bolliewollies in het sneeuw landschap. Die tweede foto is ook erg mooi. Tessaaaah, aangezien je 1 post heb, ga ik niet op je link klikken, sorry, maar dat vertouw ik niet! Sita, Willy ziet er goed uit! Toch mis ik in zo'n wit winters plaatje toch een berenvacht Dan past Ninthe beter in het sneeuw landschap. Maar beide foto's zijn erg mooi hoor! Mijnluxor, Ook al een laag sneeuw, en een lekkere warme deken op! CynnX, Aaah ik ben jaloers, zo te zien ligt er bij jullie aardig wat sneeuw! En je haf vindt het zo te zien ook wel prima met die sneeuw. Faringo, lekker in de sneeuw rijden! Lailaa, wat een leuke deken! En een lief hoofdje! En die tong... zoo hahaha wat een lang ding! Star_l0ver, Ookal zo'n leuke deken. En sneeeeeuw! Ik wil ook sneeuw! Wendy1987, Brrr koud voor Shanti, maar is wel ff lekker zo naakt in de sneeuw. (Nee ik spreek niet uit ervaring ) Coronalime, lekker in de sneeuw rijden. Wil dat nog een beetje? Marlis, Ja dat is wel jammer dan de manen, maar ben bang dat je daar niet iets aan kan doen. Het blijven paarden, die graag bij elkaar knabbelen. RM_ Aah ook al zo'n mooi winters plaatje. Ik ben echt jaloers. Ik wil ook een witte wereld! En erg leuk dat er nog een beetje sneeuw op je Haf ligt. Kaula, Lekker zo in het zonnetje, en toch een wit landschap. Met een strak blauwe lucht! Mooi hoor! Maestroox3, Cool die korte manen. Bij jou haf staat dat wel! Tass, Aaww lekker kroelen met elkaar. In de sneeeeuw... pfff ik wil ook sneeuw! Maarja. Je pony's staan lekker dan de zon te genieten. Cinn87, Resultaat is mooi geworden. Mooi hoofdje heeft je haf. Actie foto is ook erg leuk!
edit. Ik ben vandaag met mijn ontzettende teddybeer naar buiten geweest. Was wel even lekker hoor, vooral met die zon erbij. Echt koud had ik het eigenlijk niet eens!
Jongens jongens wat geniet ik van iedereen zijn foto's!! Echt heerlijke!! Een haflinger is toch wel op z'n best in een mooie laag sneeuw Jammer dat niet iedereen sneeuw heeft.. Ik zou zeggen, lekker sneeuwfoto's blijven spammen iedereen!!! Heerlijk!!
Ik met Pukkie (Surena) Veulen van Marena van Rianne
Winterfoto's Met als extra Veertje die kan steigeren! Ze doet het heeeeeeel erg rustig en zacht dus ik ben echt blij! Je ziet me er ook rustig bij staan vind ik zelf En ze is lekker donker nu, haar maantjes beginnen goed te groeien! Op naar de lente! :p