Jethafa schreef:Allemaal bomproof hafjes, dus paraplu's ook geen probleem
Hahaha daar zeg je me wat! Thuis gaat het wel, maar op vreemd terrein zal het vast erg 'scary' zijn hihi
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sita_ schreef:Hier een tegenvaller.. Gister haal ik Willy kreupel uit de wei met een open been, hij heeft flinke klappen gehad van de dames... Gisteravond weer staan vechten met Ninthe voor de trailer om haar er op te krijgen.. De trailerlaadcursus van laatst heeft dus ook geen ene reet geholpen, want we zijn weer terug bij af... Hier is het dus onzeker of we er bij zijn, mijn god wat baal ik er van..
LoveLita schreef:S_uus schreef:Haha smart,i.p.v zomer tenue een regenpak ,:"Mevrouw de jury mogen wij starten in regenpak?".
Ik heb nog ergens zo'n KL regenjack liggen, zo'n doorzichtige. Daar heb ik al een aantal keer mee mogen starten. Ooit ook in mijn gewone jas, omdat het zo plenste en ik mijn regenjasje niet mee hadMaar toen mocht iedereen dat gewoon!
janouk schreef:hahah Voordeel van op een koets zitten, is dat je ook een lange regenjas aankan als tenue. En bij het losrijden kan de paraplu op.
En voor de zenuwachtigen onder ons: probeer er lekker van te genieten. Het is heel gezellig en leuken ook hier geldt: Meedoen is leuker dan winnen
![]()
Omdat wij veel wedstrijden rijden, draaien wij onze hand niet om voor de auto/trailer laden, koets, tuig en paard wassen en naar wedstrijd. Paard loopt zelf de trailer op. Dus geen last van wedstrijdstress.![]()
Dan vergeet ik wel eens dat het voor veel mensen een hele onderneming is, die gepaard gaat met zenuwen.
casanova schreef:ikzelf heb ook geen problemen met de regen maar vind het zo sneu voor mijn MAX als het gras dan al blub is geworden...
ik ben voorzichtig met hem,ik ben al zo blij weer dat hij het weer doet qua gezondheid.
pff,regenjassen heb ik ook niet.
en voor de aanhang is het toch ook niet leuk om in de regen erachteraan te sjokken..hebben jullie allemaal een voorlezer??
die stress heb ik nog wel..een voorlezer zoeken op het terrein..
marguerite schreef:casanova schreef:ikzelf heb ook geen problemen met de regen maar vind het zo sneu voor mijn MAX als het gras dan al blub is geworden...
ik ben voorzichtig met hem,ik ben al zo blij weer dat hij het weer doet qua gezondheid.
pff,regenjassen heb ik ook niet.
en voor de aanhang is het toch ook niet leuk om in de regen erachteraan te sjokken..hebben jullie allemaal een voorlezer??
die stress heb ik nog wel..een voorlezer zoeken op het terrein..
hoelaat moet je ?misschien kan ik voor je voor lezen,me dochter moet om 11 uur en ik 12 uur,ik zoek ook nog een voorlezer
casanova schreef:voor thuis de wedstrijden ging altijd een bekende/groom/voorlezer mee,maar nu ben ik een heel weekend ver weg incl huisje op camping en mijn groom past op de paarden thuis..
staat er iemand die kan/wil rond 12 uur bij ring 6??
Bailey_4ever schreef:casanova schreef:voor thuis de wedstrijden ging altijd een bekende/groom/voorlezer mee,maar nu ben ik een heel weekend ver weg incl huisje op camping en mijn groom past op de paarden thuis..
staat er iemand die kan/wil rond 12 uur bij ring 6??
Misschien dat mijn vader kan. Ik moet om 11:33 en 11:43. Als je net tussen mij in zit dan kan het denk ik wel