Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Monica_86 schreef:Ik wil volgend jaar naar wateren!!!! met amber
SmeeJ schreef:Monica_86 schreef:Ik wil volgend jaar naar wateren!!!! met amber
Ik oook
SmeeJ schreef:ik ga met je mee moon
Hilde_q schreef:Hee meiden
Ik ga bijlezen vanaf bladzijde 35dus het kan even duren eerder ik er weer ben
tossow
Babsie_Flash schreef:Ik heb een vraagje... Normaal maak ik de paarden op hun 4e zadelmak (dat je in de bak op het paard in stap, draf en galop rond kan rijden, meer niet) en als ze 5 zijn komt het echte werk (naar de les, dressuren, wedstrijdje, etc). Misty wordt in 2008 4 jaar, ze is nu dus 3 en half. Je moet haar flink bezig houden anders heeft ze de neiging om te kribbebijten. Gisteren en eergisteren heeft ze de hele tijd in de wei gestaan, dan heeft ze niet genoeg beweging gehad en gaat ze de hele nacht lawaai maken: ik denk dat ze op haar bak bijt. Ze moet echt wat doen elke dag. Vandaag heeft ze in de wei gestaan en heb ik haar gelongeerd. Dan is ze haar energie kwijt en is ze 's nachts stil.
Zal ik bij haar eerder op haar gaan rijden dan de 4 en 5 jaar die ik nu aanhoud?
SmeeJ schreef:Daaag.
Haha, ik ga mijn 2e stage bij jeroen dubbeldam doen denk ik
Naomi_Haffie schreef:kben terug van stal , heb paar foto's gemeasakt, alleen me zusje en ik konden 'r goeie zadel niet vinden dus gingen we aan t halster rijden zonderzadel
en ik mag nu gewoon helemaal zeker neiwu setje halen ; alleen niet de eurostar.. die is veul te duur vind ze, dus nu moet ik nog een leuke set vinden die niet zo duur is ,
en en er komt mischien sneeuw vanachthoor ik net op t sinterklaas journaal
en mooon ! gefeliciteerd edat je t gehaalt heb
Monica_86 schreef:Trouwens dat project waardoor ik toen zo'n stress had omdat helft van groepje van opleiding was gestopt!!!!
IK HEB HET GEHAALD!!!!!!!!!!! LEES NET DE MAIL: VOLDOENDE!!