voor jullie allebei. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
voor jullie allebei.

Ziet er wel een straffe madam uit, beetje heet? Koppig? Die blik
Had Formera nog nooit zo kwaad gezien, oren in de nek en crossen, stiekem wel grappig want bij mij ging galop de laatste tijd erg goed
Had er de pessoa op gezet. Vorige keer was de eerste keer met pessoa en toen liep ze erg 'tegen de hand' als jullie begrijpen wat ik bedoel?!
Nu ging het al veel beter, in stap ontspande ze direct en heb dat gebruikt, telkens enkele passen draf en van de moment dat ze zich ging spannen in draf terug eerst laten ontspannen in draf. Maar wat heb ik afgezien!!! Niet lachen eh?! Maar ik heb zo heel wat gezondheidsproblemen, wat reuma, hyperlakse gewrichten, snel vermoeid en nog veel last van toen ik klierkoorts heb gehad plus een schildklier probleem waardoor ik snel verdik en altijd moe ben
Dus... Na het longeren kon ik amper mijn armen nog opheffen en moest dat nu zijn van aan pony te trekken zou ik het nog begrijpen, maar nee hoor, dat is van de zweep vast te houden
eigenlijk best wel grappig, kan nu nog steeds niet deftig een fles water heffen! Over spierpijn gesproken
Maar ben nog niet klaar...