Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Bailey_4ever schreef:oeps niet zo handig![]()
Ik heb mijn beugels een gat korter moeten doenHet ziet er niet uit maar ik kon met mijn lange stengels van benen geen zuivere hulpen meer geven. Elke hulp voor galop kwam bij bailey aan als een hulp om te versnellen in draf. Ik dacht dat ze gewoon vervelend was dus ik heb ze één gat korter gemaakt zodat ik haar even wat srenger kon aanpakken en toen sprong ze ineens als vanouds heel netjes aan in galop
Nouja dan maar niet zo'n netjes plaatje. Als ik geen hulpen kan geven dan maakt het plaatje ook niks meer uit.. Nu ga ik dus een beetje als een springruiter door de baan
S_uus schreef:Vaardigheid gaat hem hier ook niet worden haha
lido_4_ever schreef:S_uus schreef:Vaardigheid gaat hem hier ook niet worden haha
Ik ga er ook niet vanuit dat het wat wordt het is voor de lol
Alleen was ik niet vanplan zwanger te worden tussen door![]()
En toen ik had afgesproken mee te doen wis ik
dus niet dat ik zwanger was inmiddels 15 en een halve week
Dus ben zo wie zo wat voorzichtiger en ook daarom
Niet blij met het sprongentje omdat ik springen zo wie zo
al dood eng Vin maak niet uit hoe hoog het is :p
Bailey_4ever schreef:Edit: Helpen die watten bij jou? Bij mij echt niet. Op één of andere reden zijn ze er bij bailey altijd weer uit, en dat geld ook voor haar knotjesWss omdat ze veel schuurt en rolt en krabt met haar hoeven aan haar buik haha
S_uus schreef:Haha smart,i.p.v zomer tenue een regenpak ,:"Mevrouw de jury mogen wij starten in regenpak?".